abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:09:50 #1
66999 _SunShine_
Recht zo die gaat! // In Love
pi_42071567
Moeders komt net thuis.. heeft een bon gekregen..
Ze stond met 2 wielen op de stoep.. net als iedereen in die straat trouwens. Zijn nog al smalle straten vandaar dat dit gebeurt. Op de stoep kon er makkelijk een kinderwagen langs.
Dus nou is mijn vraag.. kunnen we bezwaar maken tegen deze bekeuring, want wij hebben nog nooit gehoord dat je voor dit soort dingen een bekeuring kan krijgen..
Everyday you`re here I`m gonna let you know
That every moment we share together, is even better than the moment before.
If every day was as good as today was, then I can't wait till tomorrow comes!
pi_42071598
> WGR
pi_42071601
omdat je het nog nooit gehoord hebt is het geen excuus, integendeel zelfs, dat is je eigen schuld.
En de regel bestaat al heel lang, dat je niet overal mag parkeren met je banden op de stoep
pi_42071671
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
omdat je het nog nooit gehoord hebt is het geen excuus, integendeel zelfs, dat is je eigen schuld.
En de regel bestaat al heel lang, dat je niet overal mag parkeren met je banden op de stoep
dan moet dat toch aangegeven staan? En als gewone burger verwacht je toch dat de politie inzicht toont in de situatie, en het doorfheeft als dit gebeurd om de algemene veiligheid te bevorderen? nou vooruit, van de politie verwachten we dat allang niet meer maar een opgeleid hoger geplaatst iemand moet dat toch inzien
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:16:04 #5
66999 _SunShine_
Recht zo die gaat! // In Love
pi_42071680
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
Nee het is ook geen excuus, maar we stonden er gewoon van te kijken, vooral omdat het daar veel te smal is om gewoon op de straat te parkeren..
maar dan kan die gup wel zn hoeveelheid bonnen omhoog schroeven daar
Everyday you`re here I`m gonna let you know
That every moment we share together, is even better than the moment before.
If every day was as good as today was, then I can't wait till tomorrow comes!
pi_42071709
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:15 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dan moet dat toch aangegeven staan? En als gewone burger verwacht je toch dat de politie inzicht toont in de situatie, en het doorfheeft als dit gebeurd om de algemene veiligheid te bevorderen? nou vooruit, van de politie verwachten we dat allang niet meer maar een opgeleid hoger geplaatst iemand moet dat toch inzien
ow het staat niet aangegeven? Ik weet de preciese regel niet meer omdat die nogal, ehhh, wazig is en hard zuigt
Je denigrerende ondertoon verraadt veel
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:20:03 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_42071744
Ik vind wel dat TS een punt heeft als de straat smal is en er toch aan 2 kanten geparkeerd mag/kan worden. De gemeente kan ook ook parkeren aan 1 kant verbieden, maar dan zijn er te weinig parkeerplaatsen, dus dat doet/durft (qua verkiezingen ed.) de gemeente niet. Als je dan normaal parkeert ligt je spiegel eraf als er eens een vrachtwagen/bouwvakkersbusje door de straat moet. Dan moet de gemeente het parkeren met 2 wielen op de stoep maar toestaan, of aan 1 kant van de weg een parkeerverbod instellen. Als de situatie zo is als je omschrijft zou ik het eens laten voorkomen, maak foto's van de situatie. Gezeik altijd met miereneukende agentjes en laffe/luie gemeentes.

Toen ik Amstelveen woonde was dat gedonder er ook in "mijn" straat.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_42071781
Bij ons in de straat parkeert ook iedereen met 2 wielen op de stoep. Moet wel.
Jupiler is goed
pi_42071817
Standaard is het zo dat je niet op de stoep mag parkeren mits anders aangegeven. Je hebt van die specifieke borden waaruit blijkt dat je met twee wielen op de stoep mag parkeren. Dat iedereen het doet betekent niet dat het automatisch goed is.
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:26:10 #10
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42071859
bij ons staan ze ook met 2 wielen op de stoep, maar die stoep kan ondanks dat ze er staan met 2 wielen op nooit iemand langs zo smal is het. en het moet ook wel.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42071905
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:15 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

en dat moet je nou precies in je bezwaarschrift zetten
pi_42071976
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

NIet, dus. Want dan krijg je een keurige brief terug waarin staat 'betrokkene ontkent overtreding niet, bezwaarschrift afgewezen'. Guess how I found out.
Jesus saves but death prevails.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 23 september 2006 @ 11:34:25 #13
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42072011
Huh vaag wist niet dat dat niet mocht, ik zie supervaak mensen op de stoep parkeren met 2 wielen.
Dat doen de meeste mensen ook zodat je beter door de straten kan rijden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_42072100
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:32 schreef Shivo het volgende:

[..]

NIet, dus. Want dan krijg je een keurige brief terug waarin staat 'betrokkene ontkent overtreding niet, bezwaarschrift afgewezen'. Guess how I found out.
Al doende wordt je slimmer, geef nooit iets toe.
Deze leerweg heeft mij ook al enige euro's gekost
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:50:58 #15
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42072315
Op de stoep of op straat parkeren
Wat denk je van een oprit of parkeervakken.
pi_42072703
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

ik zou het er zowiezo niet letterlijk in zetten
pi_42079265
Staat er dit bord in de straat:

Alleen dan mag je deels op de stoep staan. In elk ander geval niet. Simpel toch?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_42079662
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:59 schreef ikbenik het volgende:

[afbeelding]

Alleen dan mag je deels op de stoep staan. In elk ander geval niet. Simpel toch?
Simpel maar niet logisch.
Ik parkeer mijn auto ook met 2 wielen op de stoep, heel simpel en logisch.
Bij het begin deed ik dat nooit, had je een mooi deuk in je auto, omdat de bus daar langs rijdt.

De buren hadden gezien dat het een bus was, maar is nooit bewezen, kan je fluiten naar je centjes.
ne okuyon, bokmu var?
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:14:18 #19
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_42079676
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:59 schreef ikbenik het volgende:

[afbeelding]

Klopt helemaal. Het wordt in smalle straten vaak gedoogd, maar als ze (politie) op hun strepen staan heb je gewoon pech...
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:15:03 #20
45722 Dromer
pi_42079696
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef saban het volgende:

[..]

Simpel maar niet logisch.
Ik parkeer mijn auto ook met 2 wielen op de stoep, heel simpel en logisch.
Bij het begin deed ik dat nooit, had je een mooi deuk in je auto, omdat de bus daar langs rijdt.

De buren hadden gezien dat het een bus was, maar is nooit bewezen, kan je fluiten naar je centjes.
Simpel dus. Moet je afwegen of je liever de bon of de deuk hebt..
pi_42079777
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef Dromer het volgende:

[..]

Simpel dus. Moet je afwegen of je liever de bon of de deuk hebt..
Beide niet, tenslotte betaal ik belasting en verwacht ik fatsoenlijke parkeervakken. Indien dat niet kan, geen bon omdat je met je 2 wielen op de stoep staat geparkeerd.
ne okuyon, bokmu var?
pi_42079877
Als de straat te smal blijkt te zijn, dan heb je geen andere keus dan je auto in een andere straat neer te zetten waar het wel breed genoeg is. Er bestaat geen recht op een parkeerplaats voor de deur.
Zelf kreeg ik ook eens een woning aangeboden, waar er maar aan 1 kant van de weg geparkeerd kon worden. Die kant stond dus altijd vol, maar er waren nog veel andere mensen die hun auto daar kwijt wilden. Dus ze zetten die auto's op de stoep. Ja, volledig, alle 4 de wielen. Zo kon er dus ook niemand langs. Op een andere manier ging het niet, de straat was gewoon veels te smal. Dat huis heb ik toen ook maar geweigerd, want het zou inhouden dat ik ergens in een andere straat mijn auto zou moeten neerzetten en elke straat (die wel breder waren en waar aan twee kanten geparkeerd kon worden) stond al aardig vol. En ik wilde niet het risico lopen een bon te krijgen voor foutparkeren. Vonden ze het gek dat ik die woning niet wilde... Wel vervelend voor de mensen die dus zo'n parkeerprobleem hebben in de straat/wijk.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:26:07 #23
45722 Dromer
pi_42079988
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:17 schreef saban het volgende:

[..]

Beide niet, tenslotte betaal ik belasting en verwacht ik fatsoenlijke parkeervakken. Indien dat niet kan, geen bon omdat je met je 2 wielen op de stoep staat geparkeerd.
Ik zie een groot gat tussen wat je wil en wat je (volgens de wet) kunt krijgen...

Wat je kunt doen is naar de gemeente stappen met het verzoek een dergelijk bord te plaatsen. Dan heb je wel weer kans dat andere bewoners weer gaan klagen dat de stoep te smal wordt.
(net zoiets als met drempels: de ene groep bewoners vindt dat te hard wordt gereden en eist drempels terwijl de andere groep hun auto liever heel houdt)
pi_42105635
Weer zo'n held van de politie die er "voor en door" de burger zijn

Een klacht indienen kun je wel vergeten, die wordt hard lachend de afdeling rond gegeven en gaat vervolgens de prullenbak in. Je hebt als burger namelijk niets meer te zeggen in Nederland.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_42105641
quote:
Op maandag 25 september 2006 03:48 schreef StefanP het volgende:
Weer zo'n held van de politie die er "voor en door" de burger zijn

Een klacht indienen kun je wel vergeten, die wordt hard lachend de afdeling rond gegeven en gaat vervolgens de prullenbak in. Je hebt als burger namelijk niets meer te zeggen in Nederland.
Heerlijk ik lees in de AT een topic waarbij de laatste reactie door StefanP gepost is en ik kan vrij nauwkeurig voorspellen hoe de post er uit ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')