dan moet dat toch aangegeven staan? En als gewone burger verwacht je toch dat de politie inzicht toont in de situatie, en het doorfheeft als dit gebeurd om de algemene veiligheid te bevorderen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
omdat je het nog nooit gehoord hebt is het geen excuus, integendeel zelfs, dat is je eigen schuld.
En de regel bestaat al heel lang, dat je niet overal mag parkeren met je banden op de stoep![]()
Nee het is ook geen excuus, maar we stonden er gewoon van te kijken, vooral omdat het daar veel te smal is om gewoon op de straat te parkeren..quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
omdat je het nog nooit gehoord hebt is het geen excuus, integendeel zelfs, dat is je eigen schuld.
En de regel bestaat al heel lang, dat je niet overal mag parkeren met je banden op de stoep![]()
ow het staat niet aangegeven? Ik weet de preciese regel niet meer omdat die nogal, ehhh, wazig is en hard zuigtquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan moet dat toch aangegeven staan? En als gewone burger verwacht je toch dat de politie inzicht toont in de situatie, en het doorfheeft als dit gebeurd om de algemene veiligheid te bevorderen?nou vooruit, van de politie verwachten we dat allang niet meer
maar een opgeleid hoger geplaatst iemand moet dat toch inzien
en dat moet je nou precies in je bezwaarschrift zettenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan moet dat toch aangegeven staan? En als gewone burger verwacht je toch dat de politie inzicht toont in de situatie, en het doorfheeft als dit gebeurd om de algemene veiligheid te bevorderen?nou vooruit, van de politie verwachten we dat allang niet meer
maar een opgeleid hoger geplaatst iemand moet dat toch inzien
NIet, dus. Want dan krijg je een keurige brief terug waarin staat 'betrokkene ontkent overtreding niet, bezwaarschrift afgewezen'. Guess how I found out.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
en dat moet je nou precies in je bezwaarschrift zetten
Al doende wordt je slimmer, geef nooit iets toe.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
NIet, dus. Want dan krijg je een keurige brief terug waarin staat 'betrokkene ontkent overtreding niet, bezwaarschrift afgewezen'. Guess how I found out.![]()
ik zou het er zowiezo niet letterlijk in zettenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
en dat moet je nou precies in je bezwaarschrift zetten
Simpel maar niet logisch.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:59 schreef ikbenik het volgende:
Staat er dit bord in de straat:
[afbeelding]
Alleen dan mag je deels op de stoep staan. In elk ander geval niet. Simpel toch?
Klopt helemaal. Het wordt in smalle straten vaak gedoogd, maar als ze (politie) op hun strepen staan heb je gewoon pech...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:59 schreef ikbenik het volgende:
Staat er dit bord in de straat:
[afbeelding]
Alleen dan mag je deels op de stoep staan. In elk ander geval niet. Simpel toch?
Simpel dus. Moet je afwegen of je liever de bon of de deuk hebt..quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef saban het volgende:
[..]
Simpel maar niet logisch.
Ik parkeer mijn auto ook met 2 wielen op de stoep, heel simpel en logisch.
Bij het begin deed ik dat nooit, had je een mooi deuk in je auto, omdat de bus daar langs rijdt.
De buren hadden gezien dat het een bus was, maar is nooit bewezen, kan je fluiten naar je centjes.
Beide niet, tenslotte betaal ik belasting en verwacht ik fatsoenlijke parkeervakken. Indien dat niet kan, geen bon omdat je met je 2 wielen op de stoep staat geparkeerd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Simpel dus. Moet je afwegen of je liever de bon of de deuk hebt..
Ik zie een groot gat tussen wat je wil en wat je (volgens de wet) kunt krijgen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:17 schreef saban het volgende:
[..]
Beide niet, tenslotte betaal ik belasting en verwacht ik fatsoenlijke parkeervakken. Indien dat niet kan, geen bon omdat je met je 2 wielen op de stoep staat geparkeerd.
Heerlijkquote:Op maandag 25 september 2006 03:48 schreef StefanP het volgende:
Weer zo'n held van de politie die er "voor en door" de burger zijn
Een klacht indienen kun je wel vergeten, die wordt hard lachend de afdeling rond gegeven en gaat vervolgens de prullenbak in. Je hebt als burger namelijk niets meer te zeggen in Nederland.
Boehoequote:Op maandag 25 september 2006 03:48 schreef StefanP het volgende:
Weer zo'n held van de politie die er "voor en door" de burger zijn
Een klacht indienen kun je wel vergeten, die wordt hard lachend de afdeling rond gegeven en gaat vervolgens de prullenbak in. Je hebt als burger namelijk niets meer te zeggen in Nederland.
Aangezien agent ambsteed heeft kan je ontkennen wat je wil. De boete moet je blijven betalen. Daarom zou ik dat verhaaltje schrijven als bezwaarschtift inclusief foto's van de situatie met uitleg waarom je zo geparkeerd hebt en dat het geen last heeft voor de wandelaars op de stoep etc etc. De beoordelaar zou ook wel inzien dat het veiliger is om zo te parkeren en mogelijk daarom de boete nietig verklaren. Dat geeft wat meer kans dan dat je zegt 'dat was ik niet'.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
NIet, dus. Want dan krijg je een keurige brief terug waarin staat 'betrokkene ontkent overtreding niet, bezwaarschrift afgewezen'. Guess how I found out.![]()
Denk niet dat ie nietig verklaard wordt, dat zou een soort van vrijbrief scheppen voor mensen die op de stoep parkeren..quote:Op maandag 25 september 2006 11:04 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Aangezien agent ambsteed heeft kan je ontkennen wat je wil. De boete moet je blijven betalen. Daarom zou ik dat verhaaltje schrijven als bezwaarschtift inclusief foto's van de situatie met uitleg waarom je zo geparkeerd hebt en dat het geen last heeft voor de wandelaars op de stoep etc etc. De beoordelaar zou ook wel inzien dat het veiliger is om zo te parkeren en mogelijk daarom de boete nietig verklaren. Dat geeft wat meer kans dan dat je zegt 'dat was ik niet'.
Nee...er zijn genoeg situaties, denk aan festiviteiten waarbij niet genoeg parkeerplek is. Er wordt dan op de straat geparkeerd waar het niet mag, en dat wordt gedoogd gezien de situatie.quote:Op maandag 25 september 2006 13:04 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Denk niet dat ie nietig verklaard wordt, dat zou een soort van vrijbrief scheppen voor mensen die op de stoep parkeren..
Je moet gewoon bij de gemeente zijn, die moeten voor de parkeerplekken zorgen..
Gedogen is iets anders dan jurisprudentie scheppen. Als zijn bezwaarschrift zou slagen zou dat betekenen dat andere bezwaarschriften ook zullen slagen.quote:Op maandag 25 september 2006 18:08 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Nee...er zijn genoeg situaties, denk aan festiviteiten waarbij niet genoeg parkeerplek is. Er wordt dan op de straat geparkeerd waar het niet mag, en dat wordt gedoogd gezien de situatie.
Ik zou gewoon een bezwaarschrift schrijven om de punten zoals ik noemde. Btw, bezwaarschriften kan je tegenwoordig ook faxen. Dat scheelt je een postzegel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |