abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42087578
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:25 schreef Ardenlyn het volgende:
@Peri: Ik lees je ervaring in het andere topic.
Ik ben blij dat het zeepje jouw beter bevalt!!
Ik heb vandaag het pakje binnen gekregen en hij ruikt lekker. Heb hem net wat opgesmeerd en ik had al zoiets van goh wat een leuke glittertjes. Tot ik m'n bureau lamp erop scheen.
Ik lijk nu een discobolletje
Ben er heel blij mee!!
Jeeeeuj ben blij dat je het lekker vindt! En leuk hè al die glitters.

Avowash vind ik steeds lekkerder worden eigenlijk . Gister weer gepprobeerd en het was eerst ff wennen die geur, maar hij gaat me meer en meer aanstaan. Ik ruik er meer 'fris' in nu. En mn broertje vindt me nu ook lekker ruiken als ik de douche uit kom .
Whatever I want.
  zondag 24 september 2006 @ 10:15:21 #27
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42088174
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Sade het volgende:

[..]

Je bent helemaal geweldig! Laat me nog maar even weten hoeveel je van me krijgt en waarop ik het moet storten (vergeet de verzendkosten niet!) en dan komt het helemaal goed!
Ben ontzettend benieuwd, ziet denk ik nu al ruim een maand mensen helemaal gek te maken met 'de order'
Ik heb je een mail gestuurd gisteren.. Je krijgt denk ik een flinke doos
pi_42089300
@Anitra: Gisteren al via AC tegen je gezegd dat je een stuk 17 CTL krijgt
Ik heb hem zelf nog niet eens gebruikt alleen maar aan geroken.
Maar hij ruikt erg lekker!!
Het kan wat later worden maar deze week stuur ik hem op
Ik kan niet wachten tot het dinsdag is

@Peri: Echt raar hoe verschillend een geur voor iedereen kan zijn
Maar het kan ook zo zijn dan mij huid er anders op reageerd net zoals parfum. geen idee eigenlijk
Ik moet erg wennen aan glitters want ik heb er eigenlijk een hekel aan maar de geur is zo lekker!
Ben er echt heel blij mee!!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2006 13:50:46 ]
pi_42092946
Ha, gevonden!

Ik heb inmiddels Ice Blue, Mud Flats en Sultana of Soap geprobeerd.

Ik vind Sultana niet fruitig genoeg eerlijkgezegd. Ik had een sterkere bessenlucht verwacht. Het is een subtiel zeepje, al ruikt het kruidige nu wat sterker sinds ik 'm heb gebruikt, maar de fruitlucht mis ik echt.

Ice Blue vind ik veel te sterk ruiken eerlijkgezegd. Zodra ik nu m'n kast opendoe ruik ik alleen een mengsel van Ice Blue en Mud Flats, in plaats van de hele lekkere mix van allerlei Lushgeurtjes. Het is een rare soort munt, meer zoals geltandpasta (die blauwe dus).

Mud Flats vind ik voornamelijk ruiken naar modder met slammer of zo. Heel erg sterk in ieder geval. Een lekker luchtje, maar absoluut niet fijn dat ie zo overheersend is. Iedere keer als ik m'n kast opendoe komt die walm eruit, en ik heb echt niet altijd zin in dat luchtje.

Als iemand Mud Flats en Ice Blue koopt, ik raad je aan om ze in aparte bakjes te doen.
Sanity is (not) statistical
pi_42093124
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:34 schreef Maeghan het volgende:

Mud Flats vind ik voornamelijk ruiken naar modder met slammer of zo. Heel erg sterk in ieder geval. Een lekker luchtje, maar absoluut niet fijn dat ie zo overheersend is. Iedere keer als ik m'n kast opendoe komt die walm eruit, en ik heb echt niet altijd zin in dat luchtje.
Dat vond ik aan het begin ook, maar nu, na ruim een week, is het stukken minder geworden. M'n badkamer ruikt ook weer naar RockStar, en Karma, en Big Banana Moon, enz enz
pi_42094557
De Lushfoto's op lush.at zijn trouwens echt veel mooier dandie op onze site zeg. Vooral de jellies en buttercreams vind ik heel leuk gedaan.
pi_42100116
Ja hoi

Ik heb van de week alle moeite gedaan om niet binnen te lopen bij Lush in 's-Hertogenbosch, maar het is niet gelukt

Ik heb een stuk Demon in the Dark gehaald en een stuk Extra Virgin Olive Oil... heerlijk de Bohemian had ik al en ik vond dit wel een frisse aanvulling... best wel geschikt voor mannen ook
Bovendien heb ik nu ook een deodorant ding genaamd T'Eo (ruikt heerlijk) maar dat lijkt vooral op een stuk zeeschuim, je weet wel zoals ook in kanariekooien hangt

Hoe gebruik je zoiets eigenlijk goed? Is er een manier die 'hoort'?

[ Bericht 4% gewijzigd door Allan24 op 24-09-2006 22:29:14 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 24 september 2006 @ 23:33:42 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42101501
Terug van vakantie
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42101687
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van vakantie
MARIEKE!!!
Back in business.
pi_42101723
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:18 schreef Allan24 het volgende:
Ja hoi

Ik heb van de week alle moeite gedaan om niet binnen te lopen bij Lush in 's-Hertogenbosch, maar het is niet gelukt

Ik heb een stuk Demon in the Dark gehaald en een stuk Extra Virgin Olive Oil... heerlijk de Bohemian had ik al en ik vond dit wel een frisse aanvulling... best wel geschikt voor mannen ook
Bovendien heb ik nu ook een deodorant ding genaamd T'Eo (ruikt heerlijk) maar dat lijkt vooral op een stuk zeeschuim, je weet wel zoals ook in kanariekooien hangt

Ha, een man! Dat zien we niet veel hier.

Over de deo kan ik je overigens niet helpen.
Back in business.
  zondag 24 september 2006 @ 23:42:54 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42101743
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef Shirley het volgende:

[..]

MARIEKE!!!
ZJURLIE!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42101951
Hier trouwens een foto van de bestelling van mij en Anitra:
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01185-1.jpg
en een close-upje van Tramp & Tramp.
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01193.jpg
pi_42102076
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ZJURLIE!
Lekkere vakantie gehad? Helemaal uitgerust?

Trouwens, kwam er nou een Olive Branch bodylotion, en zo ja wanneer, want ik heb wat gemist volgens mij.
Back in business.
pi_42102740
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van vakantie
Hey!!

Goede vakantie gehad?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42102859
quote:
Ja hoi

Ik heb Fuwari, ook zo'n "zeekat"deo. Ik maak hem aan een kant nat en dan dep ik. Omdat hij dan wel hard wordt moet ik er af en toe een laagje afschrapen met een mesje.
Let's plant a tree
  maandag 25 september 2006 @ 00:31:40 #41
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42103030
Aangezien ik hier in Chili eindelijk een bad tot mijn beschikking heb, wil natuurlijk ook weer aan de Lush Alleen even kijken of ik hier wat kan krijgen...

Jeej!

Woei! Morgen ff kijken!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42107400
quote:
Ja hoi

T'Eo gebruik ik altijd op een droge huid.
En dan met de witte kant een beetje wrijven, aaien.
Als hij te hard is even het bovenste laagje eraf halen met bijv mesje of kaasschaaf.
Dan werkt hij weer prima.

Caspar en Hobbes zijn echt wel gaaf!
Gek op mooie kleding.
pi_42107556
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:

[..]

Lekkere vakantie gehad? Helemaal uitgerust?

Trouwens, kwam er nou een Olive Branch bodylotion, en zo ja wanneer, want ik heb wat gemist volgens mij.
Die heb je inderdaad gemist... dat was alweer de party voor de meest recente. Jammer! Misschien op Ebay nog tegen exorbitante prijzen (of misschien op het Engelse Lushforum tegen normalere bedragen of als ruil), maar mijne krijg je helaas niet want het is goddelijk spul.

Ik vind Mud Flats trouwens onverwacht heerlijk, en Sexy Peel is ook geweldig. Ice Blue is inderdaad heftig maar nog niet gebruikt... zijn die nieuwe zepen bij jullie ook zo enorm 'squidgy'? Mud flats en Sexy Peel kan ik echt in vormpjes kneden enzo... ik moet echt een ministukje afbreken en daarmee wassen anders hou ik niets over. Vind het wel lekker eigenlijk, gaat in de richting van buttercreams.
pi_42109602
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:11 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

T'Eo gebruik ik altijd op een droge huid.
En dan met de witte kant een beetje wrijven, aaien.
Als hij te hard is even het bovenste laagje eraf halen met bijv mesje of kaasschaaf.
Dan werkt hij weer prima.
Maak jij dat ding zelf wel nat?
Let's plant a tree
pi_42110443
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:25 schreef Vava het volgende:

[..]

Maak jij dat ding zelf wel nat?
Nee, ik gebruik hem droog op mijn net afgedroogde, na het douchen, oksels.
Gek op mooie kleding.
pi_42112623
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik hem droog op mijn net afgedroogde, na het douchen, oksels.
En dat doet geen zeer??

Ik heb het een keer met n proefje geprobeert, en mn oksels deden zoon zeer daarna, alsof ik ze helemaal open had geschuurd. Terwijl ik er toch echt alleen maar heel eventjes zachtjes overheen was gegaan.
pi_42113112
Ik wrijf er niet mee, ik dep alleen. Zodra ik wrijf gaat het ook mis.
pi_42113114
Ik heb met Fuwari een keer paarse zweetplekken in een rood shirt gehad het ging er gelukkig wel uit in de was maar heb die dag angstvallig met mijn armen omlaag gelopen En uiteraard nooit meer de combinatie Fuwari en dat shirt
Let's plant a tree
pi_42114654
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Maeghan het volgende:
Hier trouwens een foto van de bestelling van mij en Anitra:
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01185-1.jpg
en een close-upje van Tramp & Tramp.
http://img.photobucket.com/albums/v324/0114855/DSC01193.jpg

Debodylotions zijn zo lekker!
Die handcreme waar je proefje van had is ook erg lekker!! Trekt goed in, veel beter dan helping hands.
De rest moet ik nog proberen
pi_42122952
Heb spijt dat ik geen bodylotions heb besteld.......

Maar ja, kan niet alles hebben.

Even offtopic; ik wil begin oktober een MMU bestelling doen.
Mochten er mensen mee willen bestellen dan kan dat!

[ Bericht 31% gewijzigd door MissFrodo op 25-09-2006 21:36:51 ]
Gek op mooie kleding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')