dan hoor ik liever "heeft het gesmaakt?"quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:48 schreef tajine het volgende:
het gaat meer om wat je zegd,heeft het gesmaakt kun je ook anders vragen bijv....... ow dit mag onze chefkok graag zien als je een leeg bord af ruimt
Ik heb liever niet dat een ober zelfbedachte grapjes gaat maken, dan krijg je zo'n moment waarop je verplicht even moet lachen, ha-ha-ha. Doe maar gewoon formeel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:03 schreef tajine het volgende:
ok snap ik gaf alleen ff een vorbeeldje.ergenis is dat je 5 obers in een vol restaurant,steeds hoort zeggen heeht het gesmaakt.. geef dan je eigen draai er aan
Inderdaad. Als ik uit eten ga, draait het om mijn vrienden/partner/whatever en mij, en ZEKER niet om de ober. Dus zelfverzonnen halfhartige grapjes: nee, dank je wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:13 schreef XiChico het volgende:
Ik heb liever niet dat een ober zelfbedachte grapjes gaat maken, dan krijg je zo'n moment waarop je verplicht even moet lachen, ha-ha-ha. Doe maar gewoon formeel.
Had laatst op vakantie een ober die in het Engels grapjes ging lopen maken. Die kerel was sowieso al irritant, maar zijn Engels was ook nog eens bar slecht. Keek je hem aan met een blik van WTF heeft die kerel het overquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:13 schreef XiChico het volgende:
Ik heb liever niet dat een ober zelfbedachte grapjes gaat maken, dan krijg je zo'n moment waarop je verplicht even moet lachen, ha-ha-ha. Doe maar gewoon formeel.
Vind jij het een grote ergernis als de ober vraagt of het naar wens isquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:32 schreef tajine het volgende:
klopt helemaal grootste ergenis is....... is het naar wens........ heeft het gesmaakt.........en de ergste...smakelijke voortzetting
Mee eensquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:42 schreef ChrisJX het volgende:
Een goede ober haalt trouwens ook niet het bord van eter 1 weg als eter 2 nog aan het eten is. En haalt ook niet het bord van eter 2 weg als deze nog op de laatste hap aan het kauwen is
Hoef ik niet. "Is alles naar wens" is prima en duidelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:07 schreef tajine het volgende:
ok gaat tie weer het gaat om de text .....is alles naar wens ...kan gewoon niet meer er zijn legio manieren.om dit ook aan een gast te vragen!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |