Dat vroeg opstaan is geen probleem, dat doe ik iedere dag, maar "een paar" rondjes, ik kan je garanderen dat ik niet veel verder kom dan een paar meter en dat al half dood ben.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:50 schreef Hathor het volgende:
Elke ochtend opstaan om 5:30, effe wachten tot ik er ben, en dan gaan we effe een paar rondjes om het dichstbijzijnde meer rennen. Zal je zien dat die putten zo verdwenen zijn.
Dat zeg ik toch ? Daar valt aan te werken, je moet het wel zelf willen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vroeg opstaan is geen probleem, dat doe ik iedere dag, maar "een paar" rondjes, ik kan je garanderen dat ik niet veel verder kom dan een paar meter en dat al half dood ben.
Ik heb een conditie van niks.
Dat klinkt al leukerquote:Op zaterdag 23 september 2006 05:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ? Daar valt aan te werken, je moet het wel zelf willen.
Ik breng wel bier mee, goed ?![]()
Hoeveel jaar denk je dat ik gefietst heb?quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een gouden tip: ga fietsen!
Ben jij niet lekker of zo ? Het gaat over afvallen, niet over het kweken van sportbenen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een gouden tip: ga fietsen!
jij bent zo gek als een deur....quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, vooral doorgaan...
U zegt het maar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat klinkt al leuker
Wanneer beginnen we?
Maar, eigenlijk zeg je dat je van alleen rennen af zou vallen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben jij niet lekker of zo ? Het gaat over afvallen, niet over het kweken van sportbenen.![]()
Ok, maar dan is spinning misschien een optie, dat is heel hard fietsen op een hometrainer en daar krijg je een heerlijke kick van...quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeveel jaar denk je dat ik gefietst heb?
3 kinderen en die moesten allemaal naar school
Van niks doen kun je ook afvallen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar, eigenlijk zeg je dat je van alleen rennen af zou vallen?
Ik dacht dat het om de kick ging...quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben jij niet lekker of zo ? Het gaat over afvallen, niet over het kweken van sportbenen.![]()
Nee, ook van fietsen, maar daar kweek je ook weer massa mee. Je moet kieskeurig zijn met die dingen, voor je het weet zie je er uit als een stoere kerel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar, eigenlijk zeg je dat je van alleen rennen af zou vallen?
Ik weet niet zeker of het een hometrainer is, maar als je gewoon een goeie fiets koopt en hard fietst dan krijg je ook een heerlijke kick...quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar dan is spinning misschien een optie, dat is heel hard fietsen op een hometrainer en daar krijg je een heerlijke kick van...
Ik ben al stoer genoegquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, ook van fietsen, maar daar kweek je ook weer massa mee. Je moet kieskeurig zijn met die dingen, voor je het weet zie je er uit als een stoere kerel.![]()
Nou van fietsen wordt je hooguit een uit de kluiten gewassen bonestaak. Niet echt een stoere kerel tenzij je Hushovd heet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, ook van fietsen, maar daar kweek je ook weer massa mee. Je moet kieskeurig zijn met die dingen, voor je het weet zie je er uit als een stoere kerel.![]()
Gaan we nu onszelf al lopen quoten ? Je weet dat doping niet mag he ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het een hometrainer is, maar als je gewoon een goeie fiets koopt en heel hard fietst dan krijg je ook een heerlijke kick...
Ja, 2 liter per dag, liefst meer, staat naast me, constantquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Van niks doen kun je ook afvallen.
Water is het antwoord.
Hè bah...quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:09 schreef Morwen het volgende:
Vermoeiend, ik ga maar eens sexen![]()
O, doei![]()
Daar val je ook van af!quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:09 schreef Morwen het volgende:
O, doei![]()
Succes met je Tarzan, vergeet de batterijen niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:09 schreef Morwen het volgende:
O, doei![]()
Sorry, ik wil je niks opleggen. De eerste paar rondjes zijn trouwens van mij, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben al stoer genoeg
Kijk, nou wil ik niet piepen en ja ik moet bewegen en afvallen, maar meteen "een paar"rondjes, je overschat me
Ja, maar jaquote:
Mooi,quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry, ik wil je niks opleggen. De eerste paar rondjes zijn trouwens van mij, zo ben ik dan ook wel weer.![]()
2 liter water is de aanbevolen hoeveelheid water maar je lichaam neemt maar een bepaalde hoeveelheid vocht op per uur, je moet dat water dus met mate drinken...quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, 2 liter per dag, liefst meer, staat naast me, constant
Die zijn al heel de nacht opgeladen dus No Worriesquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Succes met je Tarzan, vergeet de batterijen niet.
Waar is hier ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi,
de afspraak:
5.30 opstaan
paar rondjes
Hier melden
Jep, daar doe ik ook de hele dag mee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
2 liter water is de aanbevolen hoeveelheid water maar je lichaam neemt maar een bepaalde hoeveelheid vocht op per uur, je moet dat water dus met mate drinken...
De rest pis je uit, big deal.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
2 liter water is de aanbevolen hoeveelheid water maar je lichaam neemt maar een bepaalde hoeveelheid vocht op per uur, je moet dat water dus met mate drinken...
Ja kijk, we gaan al de mist in met "ff wachten tot ik er ben" ik woon in dordrechtquote:
Prima, ik hoor het wel. Ik zit in Utrecht trouwens, en hier is volop joggingspace.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja kijk, we gaan al de mist in met "ff wachten tot ik er ben" ik woon in dordrecht
Maar ik verzin wel iets, nu gaan we het doen ook!
Jawel hoor, ik ben 3 jaar geleden gestopt op Fok en ik heb er totaal geen behoefte meer aan, alleen de eerste week is een beetje moeilijk maar daarna wordt het een bevrijding lieverdquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
online van het roken afhelpen zal niet gaan zeker?
Mind out of the gutter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:16 schreef popolon het volgende:
[..]
De rest pis je uit, big deal.
Of als je wilt mag je het ook uitpoepen.
Ja hoi, ik ben yvonne en wil stoppen met roken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben 3 jaar geleden gestopt op Fok en ik heb er totaal geen behoefte meer aan, alleen de eerste week is een beetje moeilijk maar daarna wordt het een bevrijding lieverd
Meld je maar gewoon aan in het stoppen met roken-topic, it's so fokking simple...![]()
Your mind I suppose?quote:
23e vandaag?quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
yvonne, ik ga je laatste rookdag nu prikken: 1 oktober
Dus 1 oktober is je laatste rookdag ok?
Niet meteen zo negatiefquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:30 schreef HighLander het volgende:
kunnen we al inzetten op de pool?
Ik zet er alvast een tientje op in.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:30 schreef HighLander het volgende:
kunnen we al inzetten op de pool?
je weet nog niet waar ik op in wil zettenquote:
Deal, zondag 1 oktober wordt je laatste rookdagquote:
Ik ga die topics eens doorlezen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Deal, zondag 1 oktober wordt je laatste rookdag
Meld je nu of later aan in het stoppen met rokers-topic
Je kan het...
Ik ben 3 jaar geleden met roken gestopt door me aan te melden in het "Fokkers stoppen met roken-topic" en daar verplicht ik yvonne nu ook toe, ik geef haar nog een weekje om te beseffen dat het geldverspilling is...quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:38 schreef Hathor het volgende:
Afspraken op het net werken natuurlijk niet, je moet er gewoon niet over praten, maar gewoon doen. Mijn broer is vorig jaar in April zomaar gestopt na meer dan 18 jaar gerookt te hebben. Hij heeft er nooit aankondigingen van gemaakt of zoiets, maar gewoon stilletjes voor zichzelf besloten. Ik vind het knap.
Das een feit, mij kost het tussen de 120 en 150 ¤ per maand, das toch eigenlijk best wel zonde.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar geleden met roken gestopt door me aan te melden in het "Fokkers stoppen met roken-topic" en daar verplicht ik yvonne nu ook toe, ik geef haar nog een weekje om te beseffen dat het geldverspilling is...
Tsja, maar anders blijft het ook maar in mijn portemonee zitten, das ook weer zo'n zonde. Je weet toch dat het moet rollen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 07:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Elke roker / drinker weet dat het geldverspilling is...
Moet je je eigen ook niet blind op staren, het is gewoon een van mijn vaste uitgaveposten. Alles wat daarbuiten valt gaat gewoon naar de kroeg. Het gaat hoe dan ook op, roken of niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 07:09 schreef yvonne het volgende:
Zeker 150 euro in de maand, zeker.
maar het is zo lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2006 07:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Elke roker / drinker weet dat het geldverspilling is...
Wat een onzin!quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen puiken meer voor jou.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vroeg opstaan is geen probleem, dat doe ik iedere dag, maar "een paar" rondjes, ik kan je garanderen dat ik niet veel verder kom dan een paar meter en dat al half dood ben.
Ik heb een conditie van niks.
Nee, je reageert niet te serieus, anders stond het wel in ONZ en in LIF wil ik niet want dan krijg ik allemaal gezondheidsgoeroe's op mn dak.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:26 schreef DFDuo het volgende:
Regelmaat is de sleutel.
Eten met regelmaat op vaste tijdstippen. Telkens beetjes minder eten, net zodat je met hongergevoel zit tegen de tijd dat je je volgende maaltijd mag. Dan eraan wennen zodat dat hongergevoel weggaat en dan nog iets minder eten. Etc. Totdat je op het gewenste niveau zit![]()
Of eet je niet teveel Yvonne?
En natuurlijk meer bewegenMinimaal één half uur per dag achter elkaar intensieve beweging. Lekker fietsen, of roeien of rondjes rennen of springtouwen
En natuurlijk mag je het opbouwen, niet meteen een half uur, maar probeer eerst 5 en dan 10 minuten per dag etc.
of reageer ik te serieus
*volgen gaatquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:22 schreef yvonne het volgende:
Vanaf 1 oktober houd ik hier wel een dagboek bij van de vorderingen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
in LIF wil ik niet want dan krijg ik allemaal gezondheidsgoeroe's op mn dak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |