Dat vroeg opstaan is geen probleem, dat doe ik iedere dag, maar "een paar" rondjes, ik kan je garanderen dat ik niet veel verder kom dan een paar meter en dat al half dood ben.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:50 schreef Hathor het volgende:
Elke ochtend opstaan om 5:30, effe wachten tot ik er ben, en dan gaan we effe een paar rondjes om het dichstbijzijnde meer rennen. Zal je zien dat die putten zo verdwenen zijn.
Dat zeg ik toch ? Daar valt aan te werken, je moet het wel zelf willen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vroeg opstaan is geen probleem, dat doe ik iedere dag, maar "een paar" rondjes, ik kan je garanderen dat ik niet veel verder kom dan een paar meter en dat al half dood ben.
Ik heb een conditie van niks.
Dat klinkt al leukerquote:Op zaterdag 23 september 2006 05:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ? Daar valt aan te werken, je moet het wel zelf willen.
Ik breng wel bier mee, goed ?![]()
Hoeveel jaar denk je dat ik gefietst heb?quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een gouden tip: ga fietsen!
Ben jij niet lekker of zo ? Het gaat over afvallen, niet over het kweken van sportbenen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een gouden tip: ga fietsen!
jij bent zo gek als een deur....quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, vooral doorgaan...
U zegt het maar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat klinkt al leuker
Wanneer beginnen we?
Maar, eigenlijk zeg je dat je van alleen rennen af zou vallen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben jij niet lekker of zo ? Het gaat over afvallen, niet over het kweken van sportbenen.![]()
Ok, maar dan is spinning misschien een optie, dat is heel hard fietsen op een hometrainer en daar krijg je een heerlijke kick van...quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeveel jaar denk je dat ik gefietst heb?
3 kinderen en die moesten allemaal naar school
Van niks doen kun je ook afvallen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar, eigenlijk zeg je dat je van alleen rennen af zou vallen?
Ik dacht dat het om de kick ging...quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben jij niet lekker of zo ? Het gaat over afvallen, niet over het kweken van sportbenen.![]()
Nee, ook van fietsen, maar daar kweek je ook weer massa mee. Je moet kieskeurig zijn met die dingen, voor je het weet zie je er uit als een stoere kerel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar, eigenlijk zeg je dat je van alleen rennen af zou vallen?
Ik weet niet zeker of het een hometrainer is, maar als je gewoon een goeie fiets koopt en hard fietst dan krijg je ook een heerlijke kick...quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar dan is spinning misschien een optie, dat is heel hard fietsen op een hometrainer en daar krijg je een heerlijke kick van...
Ik ben al stoer genoegquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, ook van fietsen, maar daar kweek je ook weer massa mee. Je moet kieskeurig zijn met die dingen, voor je het weet zie je er uit als een stoere kerel.![]()
Nou van fietsen wordt je hooguit een uit de kluiten gewassen bonestaak. Niet echt een stoere kerel tenzij je Hushovd heet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, ook van fietsen, maar daar kweek je ook weer massa mee. Je moet kieskeurig zijn met die dingen, voor je het weet zie je er uit als een stoere kerel.![]()
Gaan we nu onszelf al lopen quoten ? Je weet dat doping niet mag he ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het een hometrainer is, maar als je gewoon een goeie fiets koopt en heel hard fietst dan krijg je ook een heerlijke kick...
Ja, 2 liter per dag, liefst meer, staat naast me, constantquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Van niks doen kun je ook afvallen.
Water is het antwoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |