quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat hij ammel nutteloze feitjes over je onthoudt. Hij wíl je. Langzaam, liefdevol, zacht, overgaand op diep, hard, zuchtend, kreunend, spuitend.
Over mensen die eng doen gesproken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat je toch een speciaal plekje bij me hebt, ergens.
Geeft niet joog, ik pas de TT wel even aan..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:54 schreef jogy het volgende:
Sorrie, J.
Tiek zal je dankbaar zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geeft niet joog, ik pas de TT wel even aan..
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef jogy het volgende:
Of niet natuurlijk....
Zweethandjes toch?quote:
Iedereen is van streek door jou.quote:
Wat heeft ze gedaan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Iedereen is van streek door jou.
Onmeisjesachtige opmerkingen makenquote:
Hè bah.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Onmeisjesachtige opmerkingen maken![]()
![]()
Eerst ff Pussy Control luisteren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:59 schreef jogy het volgende:
http://3voor12.nl/speler/ondemand/29828096 Best een lekkere mix.
Nee, omdat je een turk bent.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis omdat ik een neger ben.
Hoezoquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:58 schreef Misstique het volgende:
Godver. Ik moet nu eik niet naar Prince luisteren.
Als je niet van vrolijke bliephouse muziek houdt kan je het ook wel laten trouwens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eerst ff Pussy Control luisteren.
Ha manspersoon.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
BeF is niet het zelfde zonder mij.
Nee, dat is.. gewaagder...quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
BeF is niet het zelfde zonder mij.
Depends on my mood.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je niet van vrolijke bliephouse muziek houdt kan je het ook wel laten trouwens.
Je bent in een echte Prince mood hmm..quote:
Lichtelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent in een echte Prince mood hmm..
Ik ga het zo eens proberen.quote:
I see the seasons changingquote:
Ok, gewoon ergens in het midden beginnen dan.quote:
Join the club.quote:
Geeft niks, je zou het ws. niet leuk vinden.quote:
Emo shit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
I see the seasons changing
And in the heart of this autumn I fall
With the leaves from the trees
I play dead
To hide my heart
Until the world gone dark fades away
I cry
Like god cries the rain
And I'm just one step away
From the end of today
Ah, proza(c) muziek.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
I see the seasons changing
And in the heart of this autumn I fall
With the leaves from the trees
I play dead
To hide my heart
Until the world gone dark fades away
I cry
Like god cries the rain
And I'm just one step away
From the end of today
quote:
Niet aan te raden als je in een teringbui bent..quote:
Och, enkel omdat ik een beetje house minded ben neemt niet weg dat ik andere muziek ook kan waarderen hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geeft niks, je zou het ws. niet leuk vinden.
*doetquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, gewoon ergens in het midden beginnen dan.
Klinkt goed.quote:
Download eens nummer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, enkel omdat ik een beetje house minded ben neemt niet weg dat ik andere muziek ook kan waarderen hoor.
Hoi.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:10 schreef Misstique het volgende:
Wie heeft de TT nou weer veranderd?
Dat mag niet!quote:
Ok dan. Als je je ooit een keer verveeld moet je jazzanova (quote:
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Download eens nummer.
Play dead is wel ok, of razorblade kiss of Poison Girl..
Naja.. ze zijn allemaal wel leuk..
Help me dat volgende keer ff herinneren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok dan. Als je je ooit een keer verveeld moet je jazzanova () opzoeken met de 5 days off mix. het eerste deel van deel één is helemaal ok.
quote:
Ís gezellig.quote:
http://3voor12.nl/artiesten/artiest/3487552 Voor je bookmarks/favorites/whatever.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Help me dat volgende keer ff herinneren..
Join me in death. Fortress of tears. yours weet 666.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Download eens nummer.
Play dead is wel ok, of razorblade kiss of Poison Girl..
Naja.. ze zijn allemaal wel leuk..
Sleep dago mee naarquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:12 schreef Misstique het volgende:
Ik ben overigens niet vies van house/trance/etc.
Ze zijn allemaal goed.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Join me in death. Fortress of tears. yours weet 666.
Oe.. me like.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef jogy het volgende:
[..]
http://3voor12.nl/artiesten/artiest/3487552 Voor je bookmarks/favorites/whatever.
Ik ook. vaak. gelukkig kan niemand me zien hierquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:13 schreef Misstique het volgende:
Ja verdomme, nu heb ik zin om te dansen.
Dat is niks voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:17 schreef jogy het volgende:
De laatste BeF topics hebben allemaal tussen de 306 men 310 posts.
Ja, dikke shit af en toe daarquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef jogy het volgende:
[..]
http://3voor12.nl/artiesten/artiest/3487552 Voor je bookmarks/favorites/whatever.
Kutmarokkanen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat krijg je met die mensen met een kleurtje..
quote:
Ga je mond spoelen met terpentine.quote:
Dat heb ik al gedaan, maar dit gaat hem écht te ver.quote:
Ocherm.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:19 schreef Misstique het volgende:
Kut. Dat 5 days off, deel 1 doet het niet hier.
Ben niet echt fan van die link die je net stuurde maar er zitten toffe dingen tussenquote:
Tssk let gewoon eens op ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat krijg je met die mensen met een kleurtje..
Wijsheid komt met de jarenquote:
Nee, we gaan expres door met posten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tssk let gewoon eens op ofzo!
Ik let wel op hoor, ik post gewoon door tot er een nieuw topic isquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tssk let gewoon eens op ofzo!
Ah op die manier, dan nog: uhuquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van die link die je net stuurde maar er zitten toffe dingen tussen![]()
Nah, een schande.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar dit gaat hem écht te ver..
Hey, ik heb hem al zover dattie wel naar Muse en Sigur Rós kan luisteren, ik klaag dus niet.quote:
Welke muziek vindt hij dan 'kek' ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, ik heb hem al zover dattie wel naar Muse en Sigur Rós kan luisteren, ik klaag dus niet.
Nee, toch is het zoquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:23 schreef Litso het volgende:
[..]
En dat terwijl jij ouder bent dan ik. Zou je niet zeggen
Princequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke muziek vindt hij dan 'kek' ?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef jogy het volgende:
Mijn bier is op. Ik ga nog een paar bladzijdes lezen van mijn boekje en dan lekker slapen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef jogy het volgende:
Mijn bier is op. Ik ga nog een paar bladzijdes lezen van mijn boekje en dan lekker slapen.
Ooohh. niks mis mee. Ik was al bang dat het Duitse Slagerliedjes waren, of hoe die dingen ook heten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prince
Ben Fold's Five
Death Cab for Cutie
onder andere
quote:
Gelukkig niet, dan was het niks geworden met ons.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ooohh. niks mis mee. Ik was al bang dat het Duitse Slagerliedjes waren, of hoe die dingen ook heten.
Nouhou.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef ehqo het volgende:
j. Hiér.
"Pull" een "FFetje"?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef jogy het volgende:
Moet je eerst modje worden van ONZ dan mag je mee, e. Pull gewoon een FFetje, dan hoef je maar een week te modderen.
Tot later iedereen/
.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef Litso het volgende:
"Got any of that beer that has candy floating in it? You know, Skittlebrau?"
"-Such a beer does not exist, sir. I think you must have dreamed it."
"Oh. Well, then just give me a six-pack and a couple of bags of Skittles. "
Ik wil dequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef jogy het volgende:
Moet je eerst modje worden van ONZ dan mag je mee, e. Pull gewoon een FFetje, dan hoef je maar een week te modderen.
Tot later iedereen/
.
En terecht.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:33 schreef jogy het volgende:
Nog één peukje dan.
Ja, FlyingFox is een weekje ( of twee ) mod geweest voordat hij gillend wegvluchtte voor de verantwoordelijkheidquote:
Dat bepaalt hij welquote:
quote:
Och, zulks zou ik mij niet eens druk om maken. Ik zou het niet eens serieus nemen, omdat ik het niet wil.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, FlyingFox is een weekje ( of twee ) mod geweest voordat hij gillend wegvluchtte voor de verantwoordelijkheid.
quote:
Whehe, a dirty mind is a joy forever.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, a dirty mind is a joy forever.
Alleen voor de meet, e. OPLETTUH!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och, zulks zou ik mij niet eens druk om maken. Ik zou het niet eens serieus nemen, omdat ik het niet wil.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:35 schreef jogy het volgende:
Ik heb ook totáál geen ruggegraat, maar toch kan ik mezelf niet pijpen, hoe oneerlijk.
Ja, maar dan géén "FFetje". 'I catch your drift'. Dus, wie moet ik oraal bevredigen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen voor de meet, e. OPLETTUH!
Hallo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, maar dan géén "FFetje". 'I catch your drift'. Dus, wie moet ik oraal bevredigen?
jogy.. duhhh..quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, maar dan géén "FFetje". 'I catch your drift'. Dus, wie moet ik oraal bevredigen?
Ah ok, check. Alleen heb ik het vermoeden dat Dago niet voor een oraal feestje te porren is, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Houdt die daar niet zo van joh Mt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, check. Alleen heb ik het vermoeden dat Dago niet voor een oraal feestje te porren is, maar dat terzijde.
Mt. als katalysator.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, check. Alleen heb ik het vermoeden dat Dago niet voor een oraal feestje te porren is, maar dat terzijde.
Trusten mam.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:42 schreef Misstique het volgende:
Ik ga maar eens richting slaapkamer. Ik wens u allen nog een prettige voortzetting van deze avond.
Ik zou niks meer zeggen hè?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Welja, op de climax.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:42 schreef Misstique het volgende:
Ik ga maar eens richting slaapkamer. Ik wens u allen nog een prettige voortzetting van deze avond.
Van mannen? Neuh..quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Houdt die daar niet zo van joh Mt?
Oh, ik had hem wel bi ingeschat hoor..quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:42 schreef jogy het volgende:
Fuckit, ik haal nog een biertje.
Ik heb er twee in de koelkast gevonden, op het moment dank ik god op mijn blote knietjes voor mijn vergeetachtigheidquote:
Eccoquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik kan je niet niét vergeven. Welterusten vrouwe.
Wederzijds hoor, c_c. Op een platonische manier natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou van jullie. Écht.
Compleet foute inschatting.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh, ik had hem wel bi ingeschat hoor..
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat je het als een afwijzing moet zien.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb er twee in de koelkast gevonden, op het moment dank ik god op mijn blote knietjes voor mijn vergeetachtigheid.
Ik moest even hard lachen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Compleet foute inschatting..
Je moet het er zó expleciet bij zeggen dat het me doet vermoeden dat je walgt van het idee alleen alquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Wederzijds hoor, c_c. Op een platonische manier natuurlijk.
Ik ben alleen een beetje bang voor lits.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet het er zó expleciet bij zeggen dat het me doet vermoeden dat je walgt van het idee alleen al!
Bizzdeern.quote:
Het voelt wel een beetje wrang, nu c_c me attendeerde op dat mogelijk scenario.quote:
Je houdt wel van 'r..quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben alleen een beetje bang voor lits.
Nimmer!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef Janetje het volgende:
Iedereen is weg.
Verlaat mij niet!!
Fieuw!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:59 schreef jogy het volgende:
Ik leef nog! Was alleen mijn top 500 ding aan het bekijken en toen raakte ik afgeleid.
quote:
Och heden. is het zo warm daar? hier is het maar koud.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
De warmte versnelt mijn gedachten teveel. Ik raas in bed.
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals en toen kwam ik erachter dat de usernames klikbaar waren, klikte ik op faat en kwam ik opeens bij eilandforum.nl uit en daar waren chickiesquote:
Tof, ik ben van 377 naar 357 gegaan in een week.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:01 schreef jogy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals en toen kwam ik erachter dat de usernames klikbaar waren, klikte ik op faat en kwam ik opeens bij eilandforum.nl uit en daar waren chickies.
Warmte, maar ik denk misschien ook zo snel dat het wrijving veroorzaakt, hetgeen ook warmte genereert.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Och heden. is het zo warm daar? hier is het maar koud.
Dat is nog makkelijk ja, ik zit nu bij de subtop van actieve verslaafdequote:Op zaterdag 23 september 2006 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof, ik ben van 377 naar 357 gegaan in een week.
Uhuh.. enge medeverslaafde..quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is nog makkelijk ja, ik zit nu bij de subtop van actieve verslaafde.
Nee bedankt, ik heb een scriptje gekocht van Stuart, geruild tegen 2 rollen cellofaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhuh.. enge medeverslaafde..
Psst.. posts kopen?
300 wat? Watt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:07 schreef Litso het volgende:
Ik probeer al een tijd tevergeefs in de 300 te komen.
Hihihi..quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik heb een scriptje gekocht van Stuart, geruild tegen 2 rollen cellofaan.
Ik vind het zó jammer dat ik geen logs heb van zijn msn-gesprekken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik heb een scriptje gekocht van Stuart, geruild tegen 2 rollen cellofaan.
Slaap wel, en doe je muzikale begeleider de groeten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:09 schreef ehqo het volgende:
Ik ga slapen. Pub en Ozy helpen me wel. Of anders Gas. Of Yagya. Of Monolake. Of Deepchord. Ik kom er wel. Slaap.
Slaap lekker, mediteren is ok tegen slapeloosheid, mocht je er vaker dan een enkele keer last van hebben dus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:09 schreef ehqo het volgende:
Ik ga slapen. Pub en Ozy helpen me wel. Of anders Gas. Of Yagya. Of Monolake. Of Deepchord. Ik kom er wel. Slaap.
In de regio tussen bewustzijn en dromen indolen met muziek op vind ik ook al een manier van mediteren. Toch bedankt voor de tip, misschien dat ik me er eens écht in verdiep.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Slaap lekker, mediteren is ok tegen slapeloosheid, mocht je er vaker dan een enkele keer last van hebben dus.
Geen probleem, slaapse nogmaals.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
In de regio tussen bewustzijn en dromen indolen met muziek op vind ik ook al een manier van mediteren. Toch bedankt voor de tip, misschien dat ik me er eens écht in verdiep.
Je kan opok gaan slapen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
In de regio tussen bewustzijn en dromen indolen met muziek op vind ik ook al een manier van mediteren. Toch bedankt voor de tip, misschien dat ik me er eens écht in verdiep.
Eigen doelpunten zijn ok.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dus dat wordt:
Je kan opok gaan slaen.
Hihi.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dus dat wordt:
Je kan opok gaan slaen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, vermaak me even. Ik voel een licht herfstdipje aankomen, terwijl ik zojuist nog lekker vrolijk was.
*bladeren in het rond laat dwarrelen, vrolijk onder de gouden herfstzon spelend.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, vermaak me even. Ik voel een licht herfstdipje aankomen, terwijl ik zojuist nog lekker vrolijk was.
R&P modquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie moet dat voorstellen? Van wie is die énorme kont? Ben ik dat? Hm? Hm?!.
Ik heb zojuist een klb/r&p topic geopend.quote:
Ik ga morgen een RenP topic openenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een klb/r&p topic geopend.
Ik voel me zó vies.
Gelukkig wel in KLB geopend dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een klb/r&p topic geopend.
Ik voel me zó vies.
Hmhmm...quote:
Het mág best hoor. Dat je je niet verplicht voelt om alleen maar klinklare onzin uit te spugen, zoals tot op heden...quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:42 schreef jogy het volgende:
Gelukkig ben ik mod in ONZ dus hoef ik niets serieus te openen.
Mwoa, al mijn topics hebben wel een dubbele bodem hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het mág best hoor. Dat je je niet verplicht voelt om alleen maar klinklare onzin uit te spugen, zoals tot op heden...
Laat dat de douane maar niet merken!quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, al mijn topics hebben wel een dubbele bodem hoor.
Als je van kruipende maden en zwarte gaten vol met duistere gevoelens en diepe treurnis wilt kijken: ja hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:50 schreef Janetje het volgende:
jogy, mag ik onder je dubbele bodem kijken?
Dat kan ik er nog wel bij hebben hoor, schop maar weer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:56 schreef rompompom het volgende:
*schopt
Tuulk, heb toch nog geen slaap.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je van kruipende maden en zwarte gaten vol met duistere gevoelens en diepe treurnis wilt kijken: ja hoor.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuulk, heb toch nog geen slaap.
*kijkt.quote:
*wéér schopt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kan ik er nog wel bij hebben hoor, schop maar weer.
Hhhooooo.. te grafisch..quote:
In combinatie met één van mijn eerdere posts helemaal volgens mijquote:
Trusten gozer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:05 schreef rompompom het volgende:
Tijd voor mij om me horizontaal te gaan begeven. Tabee!
Hahaha.. ja nogal.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:04 schreef jogy het volgende:
[..]
In combinatie met één van mijn eerdere posts helemaal volgens mij.
Gelukkig wel zeg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ja nogal.
Rare gozer ben jij.
Jij die normaal bent?quote:
Ik wil graag een huisje met een boompje en een beestje, een labrador. En twee en een half kinderen. mijn droom is om een Seat Leon te bezitten en in Almere te wonen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij die normaal bent?
Huuuu... dat zou eng zijn..
quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil graag een huisje met een boompje en een beestje, een labrador. En twee en een half kinderen. mijn droom is om een Seat Leon te bezitten en in Almere te wonen..
Ja maar het halve kind heeft alleen een hoofd en een romp, die kunnen we dan gezamelijk uitlachen, een laatste restje sadismequote:Op zaterdag 23 september 2006 04:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sta eens stil, dan jaag ik even een zilveren kogel door je hart...
Hoezo, ben ik er bij dan? Om dat kind uit te lachen..quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar het halve kind heeft alleen een hoofd en een romp, die kunnen we dan gezamelijk uitlachen, een laatste restje sadisme.
Ja natuurlijk! Je moet ze eerst uitpoepen natuurlijk. En de hond uitlaten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoezo, ben ik er bij dan? Om dat kind uit te lachen..
Zelfs met die sacrasme vind ik jouw toekomstdroom nog wat engquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Je moet ze eerst uitpoepen natuurlijk. En de hond uitlaten.
Verkapte "hoi wil je verkering met mequote:Op zaterdag 23 september 2006 04:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Je moet ze eerst uitpoepen natuurlijk. En de hond uitlaten.
Hm, dat klinkt ook wel leuk. Die zombiekat halen we dan wel hoogst persoonlijk uit één of ander schimmig dorpje in Zuid Amerika.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zelfs met die sacrasme vind ik jouw toekomstdroom nog wat eng![]()
Kunnen we niet gaan voor ergens een achterafhuisje met een zombiekat, een stuk of 3 computers en een grote tv?
Tof.. mét roze wikkelverband..quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt ook wel leuk. Die zombiekat halen we dan wel hoogst persoonlijk uit één of ander schimmig dorpje in Zuid Amerika.
Moeten we wel met een boot gaan trouwens, dat beest krijgen we nooit en te nimmer door de duanequote:
Ik moest zo hard lachen dat ik er van het hoesten bijna in bleef.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Moeten we wel met een boot gaan trouwens, dat beest krijgen we nooit en te nimmer door de duane.
Wow Jezus..quote:
Daar zijn pilletjes voor, komt goed.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat ik er van het hoesten bijna in bleef.
Maar ja, das prima.
Ik heb wel last van zeeziekte..
Tenminste.. vanaf Frankrijk naar Engeland wel..
Voor de zeeziekte dus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar zijn pilletjes voor, komt goed.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar zijn pilletjes voor, komt goed.
Op mij kan je rekenen, tenzij ik naast je over de railing hang natuurlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:29 schreef Janetje het volgende:
[..]Hou jij anders m'n haar naar achter?
Lijkt me wel gezellig..quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Op mij kan je rekenen, tenzij ik naast je over de railing hang natuurlijk.
'Oeh, dat was een groot stukje, zag je dat, J.?' 'Oooh jaa, zo zeg, maar moet je deze eens zien!'quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig..
Sta jij daar zo met je biertje.. even drinken.. even kotsen..
Gezellig wat kletsen terwijl we over de reling hangen.
" Wat vind jij nou van die situatie in het Midden-Oosten?"quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:32 schreef jogy het volgende:
[..]
'Oeh, dat was een groot stukje, zag je dat, J.?' 'Oooh jaa, zo zeg, maar moet je deze eens zien!'
*BRAAAK* 'Haha, beat that bitch!'
Lekker zijn die heh?quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:33 schreef jogy het volgende:
Oeh, weer een visualisering.
Whehehehehequote:Op zaterdag 23 september 2006 04:34 schreef jogy het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoewel ik niet echt de behoefte heb aan een visual van jogy die een stukje kots opvangt om te laten zien hoe groot et wel niet is...quote:
En er dan zo triomfantelijk bij kijkt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoewel ik niet echt de behoefte heb aan een visual van jogy die een stukje kots opvangt om te laten zien hoe groot et wel niet is...
Jeuh, deze template is het minst jankerig op mijn werk. En het went snel.quote:
Sjees, hoe kan het zijn dat je me zo goed kent?quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
En er dan zo triomfantelijk bij kijkt...
Whehehe.. 'werk' ..quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Jeuh, deze template is het minst jankerig op mijn werk. En het went snel.
Tja.. geheimpje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Sjees, hoe kan het zijn dat je me zo goed kent?.
quote:
Je woont stiekem tegenover me huh?quote:
Tja.. geheimpje.
Ik heb er al eens aan moeten geloven.. paar maandjes.. en ik vond het geweldig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:40 schreef jogy het volgende:
[..]. Lach maar, jij moet er ook een keer aan geloven
.
Neuh, dan was ik wel even een pilsje komen drinken.quote:Je woont stiekem tegenover me huh?
Truste Joogquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:42 schreef jogy het volgende:
Nu ga ik écht slapen trouwens.
Bizz( en eventuele andere lurkers
)
J.![]()
.
.
Is er nou helemaal niemand die je wat zegt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:47 schreef Chowi het volgende:
Hoi, hallo, goedemorgen.
Ze mogen me niet meer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is er nou helemaal niemand die je wat zegt?
"Hoi Chowi!"
Okay.quote:
Is jouw nachtrust ook verstoort, omdat je om 8 uur iemand van het station moest ophalen? Hmm?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:48 schreef Chowi het volgende:
Dame, ik sliep niet voor vieren, en mij hoor je toch ook niet klagen?
Neen, maar omdat ik niet kon slapen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is jouw nachtrust ook verstoort, omdat je om 8 uur iemand van het station moest ophalen? Hmm?
Ow.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neen, maar omdat ik niet kon slapen.
Én suiker.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:08 schreef ehqo het volgende:
Cornflakes met melk. Welk een sentiment.
Omdat de regen tegen mijn raam tikte.quote:
Het kan niet zoet genoeg voor mij.quote:
Op iets beters kun je haast niet in slaap vallen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat de regen tegen mijn raam tikte..
Daarvan val ik juist in slaap!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat de regen tegen mijn raam tikte..
Ik vind thee met suiker niet eens meer lekker.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het kan niet zoet genoeg voor mij.
Bah zeg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het kan niet zoet genoeg voor mij.
In thee moet idd maar heel weinig suiker, dat is de uitzondering.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind thee met suiker niet eens meer lekker.
Mwah, ik heb een schuin dakraam, dus bij mij klinkt het echt heel hard als het regent.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Op iets beters kun je haast niet in slaap vallen.
Yulch! Thee met suiker. Je proeft de thee niet eens meer. Heet suikerwater.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind thee met suiker niet eens meer lekker.
Heel weinig is al teveel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
In thee moet idd maar heel weinig suiker, dat is de uitzondering.
Ineens?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:20 schreef Misstique het volgende:
Jullie moeten elkaar écht een keer meeten.
Het valt me al een tijdje op dat jullie gelijkgestemd zijn.quote:
Ze slaapt niet op regen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het valt me al een tijdje op dat jullie gelijkgestemd zijn.
Da's inderdaad voorwaarde nummer één.quote:
Ja hodver! Wees eens wat minder kritisch!quote:
Je had het op een ander tijdstip moeten voorstellen. Bij voorkeur een tijdstip waarop ze het net wél met elkander eens waren over ietsquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja hodver! Wees eens wat minder kritisch!.
Je durft toch niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:31 schreef ehqo het volgende:
Okee, 30 September was het hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |