quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat hij ammel nutteloze feitjes over je onthoudt. Hij wíl je. Langzaam, liefdevol, zacht, overgaand op diep, hard, zuchtend, kreunend, spuitend.
Over mensen die eng doen gesproken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat je toch een speciaal plekje bij me hebt, ergens.
Geeft niet joog, ik pas de TT wel even aan..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:54 schreef jogy het volgende:
Sorrie, J.
Tiek zal je dankbaar zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geeft niet joog, ik pas de TT wel even aan..
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef jogy het volgende:
Of niet natuurlijk....
Zweethandjes toch?quote:
Iedereen is van streek door jou.quote:
Wat heeft ze gedaan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Iedereen is van streek door jou.
Onmeisjesachtige opmerkingen makenquote:
Hè bah.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Onmeisjesachtige opmerkingen maken![]()
![]()
Eerst ff Pussy Control luisteren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:59 schreef jogy het volgende:
http://3voor12.nl/speler/ondemand/29828096 Best een lekkere mix.
Nee, omdat je een turk bent.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis omdat ik een neger ben.
Hoezoquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:58 schreef Misstique het volgende:
Godver. Ik moet nu eik niet naar Prince luisteren.
Als je niet van vrolijke bliephouse muziek houdt kan je het ook wel laten trouwens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eerst ff Pussy Control luisteren.
Ha manspersoon.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
BeF is niet het zelfde zonder mij.
Nee, dat is.. gewaagder...quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
BeF is niet het zelfde zonder mij.
Depends on my mood.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je niet van vrolijke bliephouse muziek houdt kan je het ook wel laten trouwens.
Je bent in een echte Prince mood hmm..quote:
Lichtelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent in een echte Prince mood hmm..
Ik ga het zo eens proberen.quote:
I see the seasons changingquote:
Ok, gewoon ergens in het midden beginnen dan.quote:
Join the club.quote:
Geeft niks, je zou het ws. niet leuk vinden.quote:
Emo shit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
I see the seasons changing
And in the heart of this autumn I fall
With the leaves from the trees
I play dead
To hide my heart
Until the world gone dark fades away
I cry
Like god cries the rain
And I'm just one step away
From the end of today
Ah, proza(c) muziek.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
I see the seasons changing
And in the heart of this autumn I fall
With the leaves from the trees
I play dead
To hide my heart
Until the world gone dark fades away
I cry
Like god cries the rain
And I'm just one step away
From the end of today
quote:
Niet aan te raden als je in een teringbui bent..quote:
Och, enkel omdat ik een beetje house minded ben neemt niet weg dat ik andere muziek ook kan waarderen hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geeft niks, je zou het ws. niet leuk vinden.
*doetquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, gewoon ergens in het midden beginnen dan.
Klinkt goed.quote:
Download eens nummer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, enkel omdat ik een beetje house minded ben neemt niet weg dat ik andere muziek ook kan waarderen hoor.
Hoi.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:10 schreef Misstique het volgende:
Wie heeft de TT nou weer veranderd?
Dat mag niet!quote:
Ok dan. Als je je ooit een keer verveeld moet je jazzanova (quote:
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Download eens nummer.
Play dead is wel ok, of razorblade kiss of Poison Girl..
Naja.. ze zijn allemaal wel leuk..
Help me dat volgende keer ff herinneren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok dan. Als je je ooit een keer verveeld moet je jazzanova () opzoeken met de 5 days off mix. het eerste deel van deel één is helemaal ok.
quote:
Ís gezellig.quote:
http://3voor12.nl/artiesten/artiest/3487552 Voor je bookmarks/favorites/whatever.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Help me dat volgende keer ff herinneren..
Join me in death. Fortress of tears. yours weet 666.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Download eens nummer.
Play dead is wel ok, of razorblade kiss of Poison Girl..
Naja.. ze zijn allemaal wel leuk..
Sleep dago mee naarquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:12 schreef Misstique het volgende:
Ik ben overigens niet vies van house/trance/etc.
Ze zijn allemaal goed.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Join me in death. Fortress of tears. yours weet 666.
Oe.. me like.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef jogy het volgende:
[..]
http://3voor12.nl/artiesten/artiest/3487552 Voor je bookmarks/favorites/whatever.
Ik ook. vaak. gelukkig kan niemand me zien hierquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:13 schreef Misstique het volgende:
Ja verdomme, nu heb ik zin om te dansen.
Dat is niks voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:17 schreef jogy het volgende:
De laatste BeF topics hebben allemaal tussen de 306 men 310 posts.
Ja, dikke shit af en toe daarquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef jogy het volgende:
[..]
http://3voor12.nl/artiesten/artiest/3487552 Voor je bookmarks/favorites/whatever.
Kutmarokkanen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat krijg je met die mensen met een kleurtje..
quote:
Ga je mond spoelen met terpentine.quote:
Dat heb ik al gedaan, maar dit gaat hem écht te ver.quote:
Ocherm.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:19 schreef Misstique het volgende:
Kut. Dat 5 days off, deel 1 doet het niet hier.
Ben niet echt fan van die link die je net stuurde maar er zitten toffe dingen tussenquote:
Tssk let gewoon eens op ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat krijg je met die mensen met een kleurtje..
Wijsheid komt met de jarenquote:
Nee, we gaan expres door met posten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tssk let gewoon eens op ofzo!
Ik let wel op hoor, ik post gewoon door tot er een nieuw topic isquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tssk let gewoon eens op ofzo!
Ah op die manier, dan nog: uhuquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van die link die je net stuurde maar er zitten toffe dingen tussen![]()
Nah, een schande.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar dit gaat hem écht te ver..
Hey, ik heb hem al zover dattie wel naar Muse en Sigur Rós kan luisteren, ik klaag dus niet.quote:
Welke muziek vindt hij dan 'kek' ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, ik heb hem al zover dattie wel naar Muse en Sigur Rós kan luisteren, ik klaag dus niet.
Nee, toch is het zoquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:23 schreef Litso het volgende:
[..]
En dat terwijl jij ouder bent dan ik. Zou je niet zeggen
Princequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke muziek vindt hij dan 'kek' ?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef jogy het volgende:
Mijn bier is op. Ik ga nog een paar bladzijdes lezen van mijn boekje en dan lekker slapen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef jogy het volgende:
Mijn bier is op. Ik ga nog een paar bladzijdes lezen van mijn boekje en dan lekker slapen.
Ooohh. niks mis mee. Ik was al bang dat het Duitse Slagerliedjes waren, of hoe die dingen ook heten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prince
Ben Fold's Five
Death Cab for Cutie
onder andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |