mercedes toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:12 schreef Tha_wrecka het volgende:
Lienelien +2
(had eerst als vraag bedacht welke auto heeft de huidige paus gereden voordat hij Kardinaal werd. maar die hadden jullie nooit geweten zonder op te zoeken... tenzij je autofreak bent net als ik)
De pausmobiel natuurlijk! Oh wacht...nog voordat hij Kardinaal werd.... geen idee in dat geval.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:12 schreef Tha_wrecka het volgende:
had eerst als vraag bedacht welke auto heeft de huidige paus gereden voordat hij Kardinaal werd.
Dat had je inderdaad goed aangevoeldquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:13 schreef dartfanaat het volgende:
Ben heel benieuwd welke vraag MaJo gaat stellen.
Voel een politieke of Musical-vraag komen
Een NLquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef MaJo het volgende:
Truste Lien
Hoe heet de nieuwe politieke partij van Marco Pastors?
Een NL?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef MaJo het volgende:
Truste Lien
Hoe heet de nieuwe politieke partij van Marco Pastors?
Klopt helemaalquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Dart + 2
Had je berichtje gelezen maar was toen even druk dus ben vergeten te antwoordenStuur je even een mailtje
Voel ik dan weer een musical of politieke vraag aankomen?
Berkery +2quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:19 schreef Berkery het volgende:
Van Traa
Wat is dat een slechte remake... De film dan hè?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
Hmm weet het niet meer...
you've got mail
Is het een remake?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat is dat een slechte remake... De film dan hè?
gezien. Stuur je morgen even een reactiequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
Hmm weet het niet meer...
you've got mail
Band en titel graagquote:I got my black shirt on.
I got my black gloves on.
I got my ski mask on.
This shits been too long.
I got my twelve gauge sawed off.
I got my headlights turned off.
Im bout to bust some shots off.
Im bout to dust some cops off.
Bam! Bam! Bam!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef NoSigar het volgende:
Body Count, motherfucker!
Slaapsequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:34 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen
Truste Dartquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:34 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen
Kan gebeurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |