dan kan ik nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef Vogue het volgende:
Ok ik prik:
11 november in de Fred en Douwe.
Ik kom onder voorbehoud
idd, zeker colmschatenarenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef Misanthroopia het volgende:
Hier ook al van die rare neuzen![]()
wow, hoe doe je datquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:41 schreef Eveli het volgende:
Gisteren ben ik in de Joffer geweest.En ik heb het langer dan 5 minuten volgehouden!
iddquote:
De joffer is tofferquote:
Iedereen moet zn ID laten zien en studentenpas kunnen vertonen, dus dat gaat niet op. Voor vrouwen willen ze nog wel eens een uitzondering maken trouwens. Er komen iig geen aso's.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
De joffer is toffer
Voor zestienjarigen
Ik kwam er op mn 15e al binnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Iedereen moet zn ID laten zien en studentenpas kunnen vertonen, dus dat gaat niet op. Voor vrouwen willen ze nog wel eens een uitzondering maken trouwens. Er komen iig geen aso's.
Maar ik moet zeggen dat ik me wel een beetje oud begin te voelen in de Joffer met mijn 21 jaar.![]()
Vooral als je knulletjes van 18 ziet tof doen, maargoed, zo keek men vroeger ook vast naar mij
![]()
Staat ook al op de FP...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat ze kinderen onder de 16 die dronken over straat lopen in Deventer bij hun ouders gaan afzetten en dat ze dan boete moeten betalen. Maar die kan worden kwitjgescholden als ze een gesprek voeren met een alcohol hulpverlener
Vroegah moest je daar nog echt moeite voor doen, je ID photoshoppen enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kwam er op mn 15e al binnen.
Och, die negeruitsmijter is wel relaxtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vroegah moest je daar nog echt moeite voor doen, je ID photoshoppen enzo![]()
Maar goed, de portier let er de laatste tijd wat beter op![]()
Die is nu ook bedrijfsleider.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, die negeruitsmijter is wel relaxt.
Een feest bij een vriend van me, daarna gaan we naar Murphys. Ik heb eigenlijk de neiging om niet te gaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die is nu ook bedrijfsleider.
Is er verder nog wat te doen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |