quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:31 schreef eQuaL het volgende:
* eQuaL vindt 500 * 500 plaatje lelijk.
Maar die mokkels benn wel luxequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:31 schreef eQuaL het volgende:
* eQuaL vindt 500 * 500 plaatje lelijk.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar die mokkels benn wel luxe![]()
Die lange lijkt mij wel watquote:
Ja bij de rest zie je haast geen tettenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die lange lijkt mij wel wat![]()
En voor de rest ziet ze der ook wel geil uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja bij de rest zie je haast geen tetten
die linker vind ik niet echt luxequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar die mokkels benn wel luxe![]()
Ach joh; daar heeft je lul toch zeker geen last van!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die linker vind ik niet echt luxe
Een kenner!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:56 schreef The_Terminator het volgende:
Bier![]()
Ik heb mezelf ff verwend vandaag![]()
[afbeelding]
Ben op het moment alleen thuis, dus dan wil mijn 1000 watt installatie wel knallenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:56 schreef Fietsje617 het volgende:
Hmmm, de boxen lekker open... biertje erbij...
Uiteraard. Al koop ik dit niet alijd, nogal prijzig namelijk... Maargoed, keertje moet kunnenquote:
Ik hoor het hier.... gekquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben op het moment alleen thuis, dus dan wil mijn 1000 watt installatie wel knallen![]()
Vrijstaand huis roeleerd![]()
Oooh een fietsquote:
Bwhehe, ik stond in de winkel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:56 schreef The_Terminator het volgende:
Bier![]()
Ik heb mezelf ff verwend vandaag![]()
[afbeelding]
Ben net even naar buiten gelopen, duidelijk te horenquote:
Haha, k betwijfel het love, de boel staat daar aardig dicht op elkaarquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben net even naar buiten gelopen, duidelijk te horen
Naja, mijn kamer zit aan de kant van Voorintholt dus niemand die er last van heeft![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zit nu aan de bitterballen, frikandellen, en bier!![]()
De tetten waren op..![]()
Naja, heb nog niemand horen klagen. En het heeft al harder gestaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:12 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Haha, k betwijfel het love, de boel staat daar aardig dicht op elkaar![]()
In knoal kan t ja nooit hard genoegquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Naja, heb nog niemand horen klagen. En het heeft al harder gestaan![]()
Mijn stereotoren heeft wel het vermogen; helaas hebben mijn buren ook een telefoon en een snelle neiging tot het bellen van den sterke arm...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gasselternijveenschemond hčquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
In knoal kan t ja nooit hard genoeg....
En dan nog... tegen de tijd dat de politie dat gat gevonden heeft dan heb je je playlist al 2 keer helemaal afgedraaitquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen we nog in een rijtjeswoning woonden... We hadden ook ruzie met de burenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Mijn stereotoren heeft wel het vermogen; helaas hebben mijn buren ook een telefoon en een snelle neiging tot het bellen van den sterke arm...![]()
Ik ben aan het streamenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan nog... tegen de tijd dat de politie dat gat gevonden heeft dan heb je je playlist al 2 keer helemaal afgedraait![]()
Wij (voormalig studentenhuis) hebben in een half jaar 3 'gele kaarten' gehad. We gaven gewoon telkens een andere naam op. Helaas woonden er maar 4 mensen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen we nog in een rijtjeswoning woonden... We hadden ook ruzie met de buren
Dat friggin' bordje staat ja voor je huis, sunshinequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gasselternijveenschemond hč
En als je teveel kaarten hebt wordt je eruit getrapt? Wel raar hoor zo'n kaartensysteem...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Wij (voormalig studentenhuis) hebben in een half jaar 3 'gele kaarten' gehad. We gaven gewoon telkens een andere naam op. Helaas woonden er maar 4 mensen...
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben aan het streamenRoger Sanchez op Slam!
Bijna, maar kan em inderdaad wel zien als ik uit het raam kijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Dat friggin' bordje staat ja voor je huis, sunshine![]()
Nee; dan krijg je een proces verbaal ofwel wordt je stero installatie in beslag genomen..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En als je teveel kaarten hebt wordt je eruit getrapt? Wel raar hoor zo'n kaartensysteem...
Het gaat me trouwens nog niet hard genoeg, ben op het moment aan het sparen voor het volgende:
Klik
Die moeten dan dus ook openquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Nee; dan krijg je een proces verbaal ofwel wordt je stero installatie in beslag genomen..
Sodemieter trouwens wat een kanonnen!Zeg maar dag dag tegen je ramen!
![]()
Ja 2 regels.... maar geen enkele horecaonderneming.... wees er maar trots opquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bijna, maar kan em inderdaad wel zien als ik uit het raam kijk
2 regels trouwens dat bord, zie je niet vaak
Valt wel mee hoor, ze zijn nu ook nog steeds heelquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Nee; dan krijg je een proces verbaal ofwel wordt je stero installatie in beslag genomen..
Sodemieter trouwens wat een kanonnen!Zeg maar dag dag tegen je ramen!
![]()
Ons huis was vroeger een kroegquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:30 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ja 2 regels.... maar geen enkele horecaonderneming.... wees er maar trots op![]()
En toen die failliet was ben jij er maar fulltime gaan wonen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ons huis was vroeger een kroeg
He came and he never leftquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:38 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
En toen die failliet was ben jij er maar fulltime gaan wonen?![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze zijn nu ook nog steeds heelZet ze op een 1500 watt versterker, daar zitten me huidige speakers ook op.
Ik heb dat van die kroeg helaas nooit gezien... Toen wij dit huis kochten had er een winkel in gezeten, en dat was ook te zien... In de kamer voorin het huis zat een lelijk systeemplafondquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:38 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
En toen die failliet was ben jij er maar fulltime gaan wonen?![]()
Ik heb voorheen in Stadskanaal gewoont, en dat is idd in Grunnquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:38 schreef Rapalje het volgende:
[..]
WTF... woonde jij niet in Grunn'?
Die aarbevingen daar komen dus helemaal niet door Slochteren en die gasbellen enzo...
Zal wel lekker winstgevend geweest zijn een winkel daarquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb dat van die kroeg helaas nooit gezien... Toen wij dit huis kochten had er een winkel in gezeten, en dat was ook te zien... In de kamer voorin het huis zat een lelijk systeemplafond
quote:
[NB] is helemaal niet leuk meerquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
Zometeen maar weer eens stevig baggeren pff 3 week niet gebaggert
![]()
Hej psssttt.... hij woont gewoon in knoal hoor ;o.... niet in dat gatquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal wel lekker winstgevend geweest zijn een winkel daar![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[NB] is helemaal niet leuk meer
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Hej psssttt.... hij woont gewoon in knoal hoor ;o.... niet in dat gat... dr zit een benzinepomp 50 meter verderop
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |