Oh, ik bedoelde niet dat je het niet kán. Het staat alleen nogal in contrast met jezelf een litarair beginner noemen, een van de "allermoeilijkste" (wat dat dan ook maar moge betekenen) boeken kopen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, lange zinnen met een overvloed aan comma's kan ik ook wel hoor. Het lijkt me nou echt serieus een goed boek. Ookal is de kans groot dat ik een herseninfarct krijg tijdens het lezen.
Geen probleem, BS. Als ik het niet meer aan kan of uitgelezen heb (quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:23 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Als je het niet meer wil dan stuur hem maar naar mij op, j. Serieus.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef JDude het volgende:
Braaf, J.
Ahh ok. Ach, er gaat niets boven jezelf meteen in het diepe mikken als je toch iets doet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde niet dat je het niet kán. Het staat alleen nogal in contrast met jezelf een litarair beginner noemen, een van de "allermoeilijkste" (wat dat dan ook maar moge betekenen) boeken kopen.
Ik zou het haast gaan geloven.quote:
Dat is niet lastig in deze reeksquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef JDude het volgende:
Hierrr kutmods.
Jep.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen probleem, BS. Als ik het niet meer aan kan of uitgelezen heb () dan laat ik het wel weten. [originele gebruikersnaam]@[jeweetwel] toch?
Mis je een "n"?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahh ok. Ach, er gaat niets boven jezelf meteen in het diepe mikken als je toch iets doet.
Hey, ik ben economisch hartstikke rendabel in het dagelijkse leven hoor. En als een braaf stukje menselijk vlees doe ik allemaal leuke dingen in de twee dagen dat ik weekend hebquote:
Hoe is het met het hoofdje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:
Zeven is eik niet zo magisch.
Alsof er al drie dagen een stoomwals overheen gevaren is (met speedboot).quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe is het met het hoofdje?
Maken we er "Zeven. Een manier om zand van grind te scheiden." van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:
Zeven is eik niet zo magisch.
Tijd voor pils.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, ik ben economisch hartstikke rendabel in het dagelijkse leven hoor. En als een braaf stukje menselijk vlees doe ik allemaal leuke dingen in de twee dagen dat ik weekend heb.
Glas-> Kaartje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef jogy het volgende:
hoe krijg je een nachtvlinder uit je kamer zonder het beestje dood te slaan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alsof er al drie dagen een stoomwals overheen gevaren is (met speedboot).
K.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Maken we er "Zeven. Een manier om zand van grind te scheiden." van.
Televisie is voor het plebs.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef jogy het volgende:
Fallen - net 5. Nu.
Tijd voor pils inderdaad. En eens in de zoveel tijd wat drugs om de ellende van de werkelijkheid te vergeten en te fantaseren van een leven in ee nTibetaans klooster waar je de hele dag een grindtuintje mag schoffelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |