abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:32:27 #1
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_42058800
Ik wil iets anders met mijn haar.
10 maand geleden ben ik bevallen van mijn zoontje en sindsdien nog niet weer fatsoenlijk naar de kapper geweest.
Zelf nog wel een keer tussendoor geverfd, maar die kleur is er ook alweer uit. Het is nu best lang en ziet er eigenlijk nog wel goed uit, maar ik wil weer eens totaal iets anders!
Wat weet ik nog niet, ik hoop dat de kapper dat een beetje weet.....

Dus; Wie weet een goeie kapper in Groningen???
pi_42064072
De Keurkapper in Selwerd, naast de AH.

Goede kapper Is mijn favoriet.

Groetjes
Carpe diem quam minimum credula postero — "Pluk de dag en geloof nooit in een volgende."
pi_42066192
Cosmo aan de Grote Markt. Wassen ze ook vet lekker je haren voor en na enzo
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:08:48 #4
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42078064
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 16:10:55 #5
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_42078107
Die ene in beijum, naast die computer winkel en lidl.

Bij dat ene onderdekte winkel gedoe.
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:12:21 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42078134
Bij Springs is het lekker goedkoop (< 10 euro). Die zit aan de Grote Markt. Weet niet of ze goed zijn, want ik hoef zelf altijd alleen maar 10 cm eraf .
Niet meer actief op Fok!
pi_42078330
Keurkapper in Grootegast want die is van mn zus. Nee iig, tis een goede kapper, en ze kunnen daar dingen die veel kappers niet kunnen.
Met name qua verven zijn ze goed. Ze liep ooit op de huishoudbeurs en toen kwam er een vrouw op haar afgelopen, hoe zij het haar zo kreeg. Want haar dochter wilde het ook wat in die stijl qua kleuren . Die kapper van hun kon dat niet
pi_42079142
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:10 schreef Sebasser het volgende:
Die ene in beijum, naast die computer winkel en lidl.

Bij dat ene onderdekte winkel gedoe.
Gerrie de Boer. Ik word alleen liever niet door Gerrie zelf geknipt, want dan kan ik niks met m'n haar. Hij zal best goed knippen, maar is geloof ik meer een "herenkapper"
Zolang er was is, is er leven.
pi_57008598
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:55 schreef Dinus het volgende:

[..]

Gerrie de Boer. Ik word alleen liever niet door Gerrie zelf geknipt, want dan kan ik niks met m'n haar. Hij zal best goed knippen, maar is geloof ik meer een "herenkapper"
Niet echt, ik ben er vaak genoeg geweest maar zelden een goede knip ervaring gehad. En al helemaal niet bij Gerrie
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:46:45 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57008628
Maress hairstyling, Nieuwe Ebbingestraat, vlak bij de postbankflappentappers.
The love you take is equal to the love you make.
pi_57013998
Capelli, in de Steentilstraat. Prima kapper, aardige werknemers ook.
pi_57014523
Time out tegenover de Jumbo , Kapsones (In de Folkinge: alhoewel erg klein, druk en lawaaiig) en koppie koppie op de Vismarkt.

Hebben jullie trouwens ook kappers waar je NOOIT meer heengaat? Wat mij betreft : de 10 euro-kapper die vlakbij de burg van de oude Ebbinge zit. Erg slecht,.
pi_57014696
Jottem! op de Oude Kijk in 't Jatstraat. Erg vriendelijke Turkse kapster. Ik heb daar mijn haar laten verven en het was echt pikzwart. Het was de enige kapper die ik zo gauw kon vinden waar ze op dat moment zwarte verf hadden
pi_57014857
Wat tot voor een paar maand terug 'Daniels place' heette, aan het Zuiderdiep, naast sporthuis Maat. (Net voorbij de Folkingestraat gerekend vanaf de Herewegzijde, zeg maar tegenover Pathé).
De naam is nu weer een persoonsnaam.

Niet alleen voor zwarten of krulharigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 27-02-2008 17:57:08 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57015273
Met koppie koppie heb ik ook goede ervaringen, je wordt lekker snel geknipt en ik hoef nooit lang te wachten

Echt de slechtste kapper waar ik ooit ben geweest is eentje in beijum oost, ik weet niet eens meer hoe die heet. De eerste en enige keer dat ik daar was werd ik geknipt door een ingekakt dametje van veertig die duidelijk leed aan een midlife crysis ofzo, ik heb nog nooit zo'n ongeinspireerd kapsel gekregen. Vraagt ze me aan het eind hoe ik het vind, zeg ik "Mwhoah" (<-- ik probeer altijd een beetje beleefd te blijven, ookal moest ik hier mijn best voor doen) Antwoord zij: Mooi zo, dat is dan 15,50

Mocht ik ooit dictator worden van Nederland, dan weet ik waar ik toevallig een verdwaalde kruisraket laat vallen
pi_57017355
Ik ga ook altijd naar koppie koppie

Ik word daar altijd goed geknipt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')