[quote]
Op vrijdag 22 september 2006 22:37 schreef Harry123 het volgende:@ Kanjer
Ik had het over moslims wereldwijd en niet over marrokaanse straatterroristen in A´dam.
-Was maar een voorbeeld, maar soortgelijke beelden zie je wereldwijd.
Maar nu je het toch ter sprake brengt, waarom worden deze "finnen" altijd gepakt op hun moslim identiteit? Roepen ze Allahu Akbar terwijl ze een fiets stelen?
-Zou zomaar kunnen, ze riepen het ongetwijfeld toen ze het WTC binnenvlogen.
Bidden ze richting Mekka als ze in hun cel zitten?
-Zeker weten.
Of kwamen ze net voordat ze een Nederlandse meid voor hoer uitmaakten uit een moskee?
-Zou zomaar kunnen, waarom niet?
Deze mensen zijn in de praktijk net zo islamitisch als dat de gemiddelde Nederlander christelijk is.
-Nou krijg toch de indruk dat het bij "die" lui wat dieper zit, "wij "zijn nuchterder.
Maar toch worden ze bij iedere actie gekenmerkt als moslim.
-Nee, dat doen ze zelf, altijd maar weer, allah is groot, blablabla.
Dit terwijl een mens meerdere identiteiten heeft; je bent een vader, een broer, een christen, een moslim , een leraar, een dief, een heilige en ga zo maar door.
-Ja dat klopt, maar bij "hun"is het alles tegelijk, al hebben ze je nooit gezien, ben je moslim ben je broer enz.
Waarom dan toch altijd die ene identiteit benadrukken?
-Ngmaals dat doe ik niet, ze doen alles zelf uit de naam van allah.
Simpel antwoord; Het dekt namelijk de lading. Omdat een groot deel van de allochtonen islamitisch is of claimt dat te zijn, wordt iedere misstap onder de noemer Islam gegooid. Zo kan je een maximaal aantal allochtonen tegelijkertijd bashen. Een kwestie van maximalisatie dus.
-En daar distansieer ik me van, doe normaal tegen mij en ik doe normaal tegen jou, zo ga ik door het leven, maakt niet uit wie of wat je bent of wat voor kleur en al helemaal wat voor geloof je hebt, moet iedereen voor zich weten.
Ik weet heus wel dat het per saldo een in verhouding "kleine"groep is die het wereldwijd, doelbewust voor alle moslims verpest, maar de "onschuldige "moslim hoor je niet, SAMEN zou je het kunnen oplossen, maar dan niet meer soft , maar keihard
SAMEN, schouder aan schouder eerlijke moslim en westerling tegen het gespuis en tegen het terrorisme, pas dan gaat het goedkomen, maar ik zie het niet gebeuren, helaas.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kanjer op 22-09-2006 23:23:22 ]