En ik word genaaid. Er was een vacature voor een vertaler Engels - Nederlands. Nu zit ik in fucking FUKUOKA, waar welgeteld (voor zover ik weet en mijzelf kan voorstellen) twee Nederlanders wonen. Namelijk; ene mevrouw Heerma die die ik in een gratis tijdschrift zag onder het kopje; `AUSLANDERS ERZAHLEN UBER their experiences in Fukuoka` en ik. Nu weet ik dat mevrouw Heerma niet reageert op die vacature, want mevrouw Heerma weet niet van die vacature en als ze het zou weten was ze niet geinteresseerd, dus blijft er maar een kandidaat over en dat ben ik. Waar de fuck denkt meneer KOI-KANKER-KAWA (Koikawa dus, meneer Karperrivier, letterlijk) ergens anders in deze puist op de aarde iemand vandaan te halen die ZOWEL het Engels als het Nederlands machtig is?
Meneer Koikawa liet in een reactie op een korte email van mijn kant waarin ik informeerde of de functie nog beschikbaar was weten;
Dear Mr. JAM,
Thank you for your inquiry.
We have now many applicants, so right now the client is still having meeting.
If you are interested in translation jobs, please send your CV (translation job career included) to this mail address. As soon as it decides details, we will inform you of them.
K&K Translations
????????????
Het is OK. Ik lach me kapot.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."