Hoi Pizzakoppoquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
is dit een reltopic?
whehe jij weet wel wat ik net tegen jou zeiquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi Pizzakoppo.
Is dit een aanmelding?
ZO DUS JIJ GAAT MEISTIERJTE VERKRACHTEN DACHT HET NIET JAquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
whehe jij weet wel wat ik net tegen jou zei
NEEEEEE please blauw gooi het topic niet dicht!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
whehe jij weet wel wat ik net tegen jou zei
De capsweek is al afgelopen hoor, enne ze wil mij zelf dus verkrachten lukt nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ZO DUS JIJ GAAT MEISTIERJTE VERKRACHTEN DACHT HET NIET JA![]()
Mei stiertje is van mij zeg ik jequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De capsweek is al afgelopen hoor, enne ze wil mij zelf dus verkrachten lukt niet
Ze woont op ongeveer 20 km van mij af, en ik ga morgen op de koffiequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mei stiertje is van mij zeg ik je
Je doet maar !quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ze woont op ongeveer 20 km van mij af, en ik ga morgen op de koffie
Leugens ik ken Selma en Kim keiveul beter dan jouquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, en Selma zo heet haar moeder, nodigt Kim ook uit...![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, en Selma zo heet haar moeder, nodigt Kim ook uit...![]()
VERTEL D_A!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, D_A heeft een leuke middag gehad.
Tja ik ga ze morgen maar eens uitgebreid leren kennen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Leugens ik ken Selma en Kim keiveul beter dan jou![]()
Echt niet !!11 meistiertje gaat niet vreemdquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tja ik ga ze morgen maar eens uitgebreid leren kennen.![]()
Klopt, ze vertelde me dat ze single was, en ik ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Echt niet !!11 meistiertje gaat niet vreemd![]()
Niet ze verkeert al met mij whahahohihihiquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, ze vertelde me dat ze single was, en ik ook![]()
![]()
Maak je geen zorgen. Ze is vast bang voor pizza, word je dik van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Niet ze verkeert al met mij whahahohihihi![]()
Oh, dat vertelde ze niet tegen mijquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Niet ze verkeert al met mij whahahohihihi![]()
Truequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, dat vertelde ze niet tegen mijNou ja gelukkig maakt mij dat niks uit, en haar ook niet
![]()
![]()
Ohja, stairway, wijn / bier / tequila en leuke damequote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
tot hoelaat is tivoli open op vrijdag paulus?
Goede combinatiequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja, stairway, wijn / bier / tequila en leuke dame
Zeker, ben jij m'n volgende leuke dame?quote:
Nee hoor, we zitten allemaal nog achter de pcquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:48 schreef DFDuo het volgende:
Wat een stilte, iedereen is zijn sociale leven aan het beoefenen
Maar nu met een biertje, wijntje, joint en de tv aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee hoor, we zitten allemaal nog achter de pc.
hihi!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef Intxaurraga het volgende:
HA! Misschien kom ik.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar nu met een biertje, wijntje, joint en de tv aan.
Ik heb je toegevoegd op MSN, maar ik zie je nog nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:04 schreef DFDuo het volgende:
[..]
![]()
Ik zit me eigenlijk te vervelen. Normaal haal ik plezier uit veel en snel achter elkaar dingen door elkaar eten![]()
Hoe kan ik morgen overleven zonder Fok!
Mijn komst is voorlopig nog afhankelijk van een aantal [zaken].quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
tof intx!
doe je ook mee met de tequila shots?
ok, we zien je wel, of niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Mijn komst is voorlopig nog afhankelijk van een aantal [zaken].
Okay (Y)quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd op MSN, maar ik zie je nog niet.
En overleven zonder Fok!? Klik op mijn sig.
Ik wil ook een verlengde msn-lijst...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Okay kan ik lekker jou als proefkonijn gebruiken om te kijken of msn kaput is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |