Gaat wel lukkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:42 schreef Alxander het volgende:
Er moet niet meer inhoud in deze topic komen
Goh, zoiets denk ik momenteel ook over mezelf...quote:Op zondag 24 september 2006 11:32 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik moet best wel iets gaan doen vandaag, maar daar heb ik echt geen zin in. Luie lummel dat ik ook ben.
In het kader van 'je moet toch wat als fok down is' ?quote:Op zondag 24 september 2006 12:00 schreef Renesite het volgende:
Gisteravond (zaterdag avond!!!!) al mijn samenvattingen uitgetikt![]()
Ssssst. Niet zeggen hoooorquote:Op zondag 24 september 2006 12:08 schreef Kauki het volgende:
[..]
In het kader van 'je moet toch wat als fok down is' ?![]()
Het is zondagquote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Jemig de eerste 52 bladzijden gingen als koek maar nu .....![]()
Koffie doet wonderen!quote:Op maandag 25 september 2006 07:46 schreef Renesite het volgende:
Eerste uur geen zin in hoor![]()
Ik kan niet wakker worden![]()
Dat zit in de lucht: ik kon mn bed ook niet uitquote:Op maandag 25 september 2006 07:46 schreef Renesite het volgende:
Eerste uur geen zin in hoor![]()
Ik kan niet wakker worden![]()
Dat doe ik wel vaker, maar ik heb nu het probleem dat ik gister enthousiast al mn kleren heb gewassen en die zijn nu dus nog niet droogquote:Op maandag 25 september 2006 12:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben zowaar naar college geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |