Ja man exclusieve parfumquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
JA, jij bent een pauper !!!![]()
Gelukkig ben jij de 10.000000e met dat luchtjeKoop een exclusieve Hugo Boss ipv die zooi
1 das geen antwoord op de vraagquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
JA, jij bent een pauper !!!![]()
Gelukkig ben jij de 10.000000e met dat luchtjeKoop een exclusieve Hugo Boss ipv die zooi
En R.I.P voor de nabestaanden niet te vergetenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:45 schreef Camplo het volgende:
Darwin Award!!!!1111111!!!!!roflollerz!!!!EINZ;;D:D:D;dDd:dddd
als je gay bent wel.. echte mannen hebben ten eerstequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Rosbief het volgende:
Echte mannen gebruiken noch deo noch parfum!
Ik denk dat jij de begrippen homo en man door elkaar haaltquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
als je gay bent wel.. echte mannen hebben ten eerste
Goede kleding ! -> zoals ik, niet maikuuul geen DPM maar Pall Mall
Vooral goede schoenen -> Converse allstar sneakers
Goed geurtje -> Vinden vrouwen super stoer en lekker, ik merk het ik kom aan vrouwelijk aandacht niet tekort.
iedereen die tegen dit in gaat is een heumex en ik de übermensch
M'n replyquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:45 schreef Camplo het volgende:
Darwin Award!!!!1111111!!!!!roflollerz!!!!EINZ;;D:D:D;dDd:dddd
Met exclusief bedoelde ik meer een luchtje die niet iedereen heeft, pindabreinquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja man exclusieve parfum
In elke parfumzaak ligt hetzelfde.
enough saidquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Je bent een klassieke stommeling!
omgquote:Weet je wat mij net gebeurde, ik was met een deo bus aan het spelen, en wilde hem met mijn mond laten spuiten.
Ik had alleen niet in de gaten dat het spuitstuk in mijn mond zat.
jij......quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
omgwat een josti ben je dan ook he
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze heb ik ook kutnoob
vind ik cheylquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:55 schreef DFDuo het volgende:
Waarom... wil je een deo fles met je mond laten spuiten
Ik koop geen geurtjes duurder dan 15 euro.quote:
ah ok. Koop je uberhaupt wel luchtjes dan? Volgens mij stink je harder met een <15 luchtje dan met een bezweette oksel van 2 dagenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:04 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik koop geen geurtjes duurder dan 15 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |