Prostaat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In welk deel van zijn lichaam heeft Mulisch kanker gehad?
nah..geen idee verderquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Welke vormen van kanker zoek ik
Bij mannen komen met name de volgende typen kanker voor:
1. prostaat
2. long
3.
Bij vrouwen komen het meest voor:
1.borst
2. baarmoederhals
3.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef peaceman het volgende:
mannen:
Long![]()
prostaat![]()
Lever![]()
vrouwen:
borst![]()
long![]()
baarmoeder![]()
?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Leuk onderwerp hier
Gokje:
Mannen: darm, long, prostaat
Vrouwen: borst, baarmoeder, long
Hey Lienquote:
bloedkankerquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
leukemie is leukemie en niet kanker??
zo heel erg veel concerten alquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey Lien
Wil je echt niet meer naar Lilly Allen?
altijdquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
bloedkanker.. hm.. ik dacht te letterlijk. Bedankt voor je hulp, vast 'met liefde' aangeboden aan mij.
Ik weet het maar ik hou gewoon een concertmarathonquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
zo heel erg veel concerten alHoeveel ¤ en wanneer ook alweer?
als ik nou gewoon niét naar Snow Patrol ga.. dannuhhh.... hmm...mm...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik hou gewoon een concertmarathon¤17,50 ex alles en op 10 november in Paradiso
Hm.. ja, denk het wel.. heb fotoboek hier maar weer eens open gegooid..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
altijd![]()
Ia je msn al minder verwarrend ondertussen?![]()
Ik heb ff alles terug gelezen en Majo krijgt het punt want zij heeft alle antwoorden genoemd en de volgorde laat ik maar vervallen dus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef MaJo het volgende:
Moet het echt in de juiste volgorde?![]()
Mannen: prostaat, long, darm
Vrouwen: borst, leukemie, long
Nee, Lent is al helemáál een stom gat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm.. ja, denk het wel.. heb fotoboek hier maar weer eens open gegooid..
Kom je uit Lent? (ken geen andere boerendorpen bij Nijmegen)
Ik vind het wel een mooie ligging hebben, maar ik neem je oordeel zeer serieus...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, Lent is al helemáál een stom gat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |