Hahaha ik wist niet zeker of ik dat echt goed hoordequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Lul ? wel een groot woord voor een junior !!!!!!!!!!!! Hulde Monique !
Haar hersenen zijn allergisch voor pindakaasquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine zegt nu toch heel duidelijk dat ze niet van Pindakaas houdt. Dus niets geen allergie.
...geheime missie van Jeroen? (dommer voordoen dan je bent...)quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen's HBO diploma wordt in twijfel getrokken....
Yeah, eggie strikes backquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat als Eggie eenmaal zijn kont tegen de krib gooit............BB het wel kan shaken......die luistert dan echt helemaal nergens meer naar.
tien met een griffel geslaagd !quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...geheime missie van Jeroen? (dommer voordoen dan je bent...)
Wie ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
Hoppa....de daad bij het woord...ik begin die coke addict steeds meer te waarderen.
Over wie heb je het ? Ok Marcia dusquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
Hoppa....de daad bij het woord...ik begin die coke addict steeds meer te waarderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |