Dat is een zondag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:06 schreef dennistd het volgende:
Mijn OV gaat pas op 1 oktober in
Ik kan meer dagen gratis reizen dan gasten met een weekend-OV.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:11 schreef Haushofer het volgende:
Week-OV's zijn voor paupers. Echte kerels nemen weekend-OV
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:32 schreef Maisnon het volgende:
kut hédaarom zat je op MSN over je OV te lullen de hele tijd
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef -Mo- het volgende:
In de kroeg werkt een OV trouwens ook heel goed:
'Ik heb een OV-kaart...Neuken?'
Kijk, je leert het al.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:32 schreef Maisnon het volgende:
Ze hadden Hitler ook OV moeten geven, hij verdiende een kans
Okay, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:35 schreef Leonoor het volgende:
[..]1989
Wat schattig!! Als je je OV er dan bij laat zien, zodat we kunnen zien hoe lief schattig jong je bent, dan heb je sowieso meteen succes!
Zeker, alhoewel ik hem het bombardement op R'dam Centrum nooit zal vergeven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:32 schreef Maisnon het volgende:
Ze hadden Hitler ook OV moeten geven, hij verdiende een kans
1982.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:35 schreef Leonoor het volgende:
[..]1989
Wat schattig!! Als je je OV er dan bij laat zien, zodat we kunnen zien hoe lief schattig jong je bent, dan heb je sowieso meteen succes!
Zijn mensen uit het jaar 0000 nog niet dood?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:55 schreef slaapkamermug het volgende:
Hebben mensen uit 1989 nu ook al een OV ?![]()
Maar wel een oud lijk met OV-jaarkaart. Zo soepel, de kroeg in, ga je naar zo'n mannetje toe, zwaai je me je OV, "He, kereltje, neuken?".quote:
Het is dus echt waar. Ik dacht dat TS maar een fabeltje schreef en verspreidde.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar wel een oud lijk met OV-jaarkaart. Zo soepel, de kroeg in, ga je naar zo'n mannetje toe, zwaai je me je OV, "He, kereltje, neuken?".
Altijd succes
Inderdaad, op mij lopen geilen doen jullie maar ergens anders.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:01 schreef Renesite het volgende:
Ja, pats even met je eigen OVtje, en niet op de TS lopen geilen, dat geeft zo'n rommel.
Ik zei het toch...Het werkt echt...Waarom denk je anders dat ik zo succesvol ben?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is dus echt waar. Ik dacht dat TS maar een fabeltje schreef en verspreidde.![]()
Inderdaad, wat een kneus.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:01 schreef TC03 het volgende:
ov-jaarkaart ingeleverd, nul euro lening opzeggen?
Wat een sukkel!
Bleghh...Mensen uit 1990.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef Repeat het volgende:
Het is nog maar even voordat de mensen uit '90 de OV's gaan ontdekken![]()
Dat zou echt bizar zijn. Als je dan zegt: "Vroeger kind, vroeger zat ik in deze trein met allemaal joden (zij kregen OV van Hitler), op weg naar Auswitschz...". Dan hebben ze geen idee waar je het over hebt!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef Repeat het volgende:
Het is nog maar even voordat de mensen uit '90 de OV's gaan ontdekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |