bedankt, ziet er ook erg interessant uit!quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef Miguel het volgende:
[..]
Jep, er komt een break en dan wordt er in het timeslot van PB een andere serie uitgezonden genaamd Day Break![]()
Moet je echt beter kijken.....quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
naah bij z'n teen schreeuwt ie alleen...
Die fotoquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Spannende episode
Met een echte cliffhanger op het eind![]()
En Tweenerr..tjah...
Mahone![]()
spoilerfoto ep 7 hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: http://www.fox.com/prisonbreak/
Geweldige foto!! Was een leuke aflevering, alleen het gedoe met die vrouw in dat huis vond ik toch ietwat omslachtig. Als er 5 miljoen onder dat huis ligt, had ik die vrouw allang 'even' bewusteloos geslagen en vastgebonden ipv zo vaag te werk te gaan met alle risico's vandien!quote:
Ik vond het einde maar tegenvallen, zo abrubt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Spannende episode
Je moet op die link in dat grote plaatje klikken (met American Express erin); gewoon op de hoofdpaginaquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:24 schreef Kinga het volgende:
waar staat die preview precies?
Ze zijn helemaal niet gaan graven op de plek waar ze van T-Bag moesten graven, maar op de plek waar Michael heeft beredeneerd waar de silo zou staan (omdat die boompjes daar te klein waren door een tekort aan licht), daarnaast kwam C-Note binnenwandelen en die had zijn eigen kaart. Het geld ligt dus gewoon onder die garagequote:Op dinsdag 26 september 2006 12:48 schreef Ace1 het volgende:
T-Bag weet donders goed dat het geld ergens anders ligt... hij leid ze allemaal om de tuin en gaat later gewoon zelf het geld halen. Waarschijnlijk ligt het bij die put waar hij 2 afleveringen geleden ongeveer over heen stapte.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:26 schreef Miguel het volgende:
Ik hoop stiekum wel dat we Tweener nog terugzien eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Waarom hij zij toch als er iets of iemand vermist is wil ik het weten ook al is het een kat. Dus hij hoorde dat er 2 man vermist was en hij ging naar Tooelequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef Kinga het volgende:
Wel weer toevallig dat Mahone in Tooele was he...
Vroeg ik me ook af. Waar had je dat gelezen dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef Kinga het volgende:
En waarvoor zou het volgende 'telefoonnummer' voor staan op de origami zwaan? De vorige was rendezvous heb ik ergens gelezen...
Op het message board van fox site. Schijnt dus al iets van RENDEZVOUS SUNDOWN te betekenen, en die eerste wat ze kreeg met die puntjes betekent hoe vaak ze op de toets van telefoon moet duwen om die letters te krijgen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Waar had je dat gelezen dan?
En het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Tweener helemaal uit zichzelf nog kan ontsnappen. Benieuwd waar hij Mahone naartoe gaat brengen.
Zo groot is die spoiler niet imo. Want je weet dat het geld daar ligt en waarschijnlijk eruit gehaald wordt ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:18 schreef Jopper1983 het volgende:
Dat is wel een hele dikke spoilerfoto zeg![]()
Ik denk het niet, het lijkt of C-Note een beetje lacht zelfs, dat zou waarschijnlijk niet zo zijn als de politie kwam!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:02 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zo groot is die spoiler niet imo. Want je weet dat het geld daar ligt en waarschijnlijk eruit gehaald wordt ook.
Nu is de vraag waarom ze zo verbaasd kijken. Zou de politie binnenvallen?
Die kop van T-Bagquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Spannende episode
En Tweenerr..tjah...
Mahone![]()
spoilerfoto ep 7 hier
Ik weet het niet. We zullen het volgende week zien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:11 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het lijkt of C-Note een beetje lacht zelfs, dat zou waarschijnlijk niet zo zijn als de politie kwam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |