Oh ik dacht dat ze dan gewond waren aan 1 beenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:47 schreef Nyles het volgende:
En dan natuurlijk zo gangster mogelijk lopen he
Fout.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:54 schreef Soul_Survivor het volgende:
Omdat dat in hun cultuur normaal is..
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:37 schreef commander het volgende:
Regelmatig reis ik per trein, nu wil het wel eens voorkomen dat er een groepje medelanders zich in de zelfde wagon als ik bevindt. Opzich is hier natuurlijk niets mis mee, maar waarom zijn deze lieden altijd aan het gillen, gangstah-liedjes op hun telefoon an het luisteren terwijl de telefoon gewoon op speaker staat, vervelend aan het trommelen, et cetera![]()
Alleen op basis van de algemene voorwaarde zouden ze al op mogen tiefenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden![]()
In hun eigen cultuur waren ze allang de eerste de beste sloot in gemept.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:54 schreef Soul_Survivor het volgende:
Is al de zoveelste keer dat ik dit tegenkom in jouw posts.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Frederiqueske het volgende:
eigenlijk moeten zij gewoon in aparte treinen waar ze niemand anders last kunnen bezorgenEn dan heb ik het nog niet over goederen wagons
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is al de zoveelste keer dat ik dit tegenkom ik jouw posts.
Ze moeten dan ook meteen een aparte trein maken voor mensen die niet goed het woord eigenlijk kunnen spellen!
edit: ze zit pas in 2havo![]()
![]()
![]()
![]()
ja boeiendquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook meteen een aparte trein maken voor mensen die niet goed het woord eigenlijk kunnen spellen!
![]()
![]()
![]()
hehe had ik nog niet gezienquote:
geilquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb nog NOOIT een neger in afrika me een mobile zien lopen waaruit ie gangsta mp3 heeft stromenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:54 schreef Soul_Survivor het volgende:
hehe expres helemaal uit de maat trommelen en vals mee blerenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Dickbride het volgende:
Ik ga dan altijd meegillen en meetrommelen. Dan houden ze er meestal gelijk mee op hihi.
Kunnen we dus mooi samen reizenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:15 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe had ik nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |