OMFLOLLERG!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Whehezondag gaan wij naar Weert
zo leuk
Dan hoor jij helemaal niet thuis te zitten, maar in de biertent!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Vanaf vanavond barst hier die pauperkermis weer los.
Lekker 6 dagen voor mijn deur een mix van discolampen, stroboscopen en kutmuziek, vergezeld van loze kreten als: " Wooooooopaaaaahhhhh" en " ALWEER ALWEER ALWEER EEN WINNAAR!! U MAG UITZOEKEN!"
Lekker elke dag tot 01.30
Kermis![]()
![]()
Biertentquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef Rio het volgende:
[..]
Dan hoor jij helemaal niet thuis te zitten, maar in de biertent!
YA RLYquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
OMFLOLLERG!!!
ECHT WAAR?
Zeg ff wanneer dan wil ik met je op de foto!!!
OMG Dé Maikuuul in Weert!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YA RLY
Jeh gek tegen kwart over 1 vertrekken we, en dan zijn we ongeveer met 15 mensen, incl me ouders en vriendin enzo jeweet.
Dusjeh kweet niet
Wij gaan elk ieder jaar daarheen, maar vorig jaar kos ik niet want tjeh .... ik moet toen groenters pwnen @ zaterdagquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
OMG Dé Maikuuul in Weert!![]()
Dat is een attractie op zich!!
Je gaat toch zondag?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wij gaan elk ieder jaar daarheen, maar vorig jaar kos ik niet want tjeh .... ik moet toen groenters pwnen @ zaterdag
Yups, vorig jaar gingen we op zaterdag maar omdat ik en mijn neefje + broer werken op zaterdag gaan we op zondagquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je gaat toch zondag?
Kan een modje de TT misschien wijzigen in " Kermis Weert 2006![]()
" ?
BvD
Een kermis zonder biertent (waaronder ik ook de lokale bar/dancing versta) is geen kermis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Biertent
Nee het is hier nog nét niet zó boers![]()
DAN is er wel een biertent ...meerdere zelfsquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef Rio het volgende:
[..]
Een kermis zonder biertent (waaronder ik ook de lokale bar/dancing versta) is geen kermis.
Ik zal naar je zwaaienquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yups, vorig jaar gingen we op zaterdag maar omdat ik en mijn neefje + broer werken op zaterdag gaan we op zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij loop je met een enorme erectie over de kermis ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:45 schreef Haarbalpasta het volgende:
Al al alweer een winnaar winnaar winnaar!!!
Uitzoekeeee Uitzoekeeeh!
Kermis....quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:50 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Volgens mij loop je met een enorme erectie over de kermis ?
![]()
en vooral boos kijkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef Brezah_Ananas het volgende:
En dan al die wanna-be Arnold Schwarznegger mokros , die bij de boksbal hun handjes ff kunnen uitlaten zonder dat ze opgepakt worden. Staat de hele groep eromheen..
Ik wil jou ontmoeten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Whehezondag gaan wij naar Weert
zo leuk
ik weet het. mijn exvriendin woont in weert. wel is op die kermis geweest. is leuk gedaan door het hele centrumquote:
haha meen je dat van die buurvrouw?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:14 schreef Prowl het volgende:
Ik heb uitzicht op een maisveld, kassen en koeien in de verte.![]()
Alleen mn buurvrouw maakt meer herrie dan die hele kermis![]()
die staan er elk jaar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:06 schreef Camplo het volgende:
Is er een boxbal? Kom ik de shizzle wel ff ownen met muay thai!
Overal hier die kneuzen ff flashen die ruig 'slaan'. Kicken is de shiizzle.
Ik denk dat er morgen heel wat mensen morgen een handtekening of met jou op de foto willenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
Vanavond tot 1 a 2 uur stappen en dan morgen zum kermis
Dat denk ik dus nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:41 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen heel wat mensen morgen een handtekening of met jou op de foto willen![]()
Ik zou hem maar al te graag tegen komenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:41 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen heel wat mensen morgen een handtekening of met jou op de foto willen![]()
Kom je morgen ook dan ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zou hem maar al te graag tegen komen![]()
Ik woon daarquote:
nee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:09 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zag in je profiel dat je kneepkens heet klopt dit?
quote:
In welk deel van Weert woon je als ik vragen mag ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
In welk deel van Weert woon je als ik vragen mag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Voor Brabantse studenten dus ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Pumatje het volgende:
kermis is voor paupers
Jaloers dat jij niet naar de kermis mag?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Pumatje het volgende:
kermis is voor paupers
EN dat hij niet met jou op de foto magquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet naar de kermis mag?
net of jij dat wel mag.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
EN dat hij niet met jou op de foto mag![]()
Als ik hem zie wel.quote:
Vraag is of ik het wil..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik een meeting ga houden waar gans mijn familie bij is enzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:33 schreef stefmans het volgende:
Wil je echt geen meeting maikuuul?![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik een meeting ga houden waar gans mijn familie bij is enzo
Je hebt gelijk ,stel dat ze ontdekken dat je op FOK komtquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik een meeting ga houden waar gans mijn familie bij is enzo
Dat weten ze tochquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:36 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ,stel dat ze ontdekken dat je op FOK komt![]()
omfgquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet naar de kermis mag?
Waarom ben jij zo gefrustreerd?quote:Op maandag 25 september 2006 09:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
omfgdurf je tegen mij te praten jij Limburger
![]()
niet naar de kermis mogen?kermis is voor paupers, had dat toch al gemeld? Kan al raaaaaaaaden dat je helemaal kermis fanaat bent daaro die met bolle ogen een botsautotje aan het volgen is
zodat je daar snel in kan kruipen als de andere is uitgebotst
.. ieder zijn ding zeg maar
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |