Whoopa is een uitermate gave kreetquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
-verhaal-
vergezeld van loze kreten als
-verhaal-
Komt ie dan!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef alors het volgende:
Bij ons hebben ze altijd zo'n foute Oh la la laaaaaaaahhh![]()
bnen je al overal geweest dan ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:48 schreef jpg97 het volgende:
Ja in Weert
Sowieso de kutste stad van het land
Als het enige waar je in een heel jaar last van hebt die kermis is (6 dagen ) wat zeur je dan ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Vanaf vanavond barst hier die pauperkermis weer los.
Lekker 6 dagen voor mijn deur een mix van discolampen, stroboscopen en kutmuziek, vergezeld van loze kreten als: " Wooooooopaaaaahhhhh" en " ALWEER ALWEER ALWEER EEN WINNAAR!! U MAG UITZOEKEN!"
Lekker elke dag tot 01.30
Kermis![]()
![]()
gezellig tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ja, kampers bijstandswijksjonnies bikers en breezers vergezeld van het nodige scooter volk
HAHAHA, ik kom je op je bek slaan klinkt inderdaad heeeeeel vredelievendquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef Decoy het volgende:
@ Inorbit: Dat van die Bikers neem je terug, anders kom ik je op je bek slaan!
Bikers zijn een vrede lievende mensen soort...
Je kan ook zelf naar de kermis gaan met je VRIENDEN als je die hebt. Dán kan het op zich best gezellig zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Vanaf vanavond barst hier die pauperkermis weer los.
Lekker 6 dagen voor mijn deur een mix van discolampen, stroboscopen en kutmuziek, vergezeld van loze kreten als: " Wooooooopaaaaahhhhh" en " ALWEER ALWEER ALWEER EEN WINNAAR!! U MAG UITZOEKEN!"
Lekker elke dag tot 01.30
Kermis![]()
![]()
Wat is bikersquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:17 schreef Inorbit het volgende:
[..]
HAHAHA, ik kom je op je bek slaan klinkt inderdaad heeeeeel vredelievend![]()
maar de bikers in ons dorp zijn zeker niet vredelievend. in ieder geval niet met de politie en marokanen. loszittende bakstenen zijn dan ook een groot probleem.
maar verder, de enige gozer die ik ken van de locale hells angels tak (Stolwijk demons), dat is een pracht vent altijd lachen met hem. Ik heb geen last van ze, maar ze zijn wel altijd op de kermis
Hé Weert is oké!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:48 schreef jpg97 het volgende:
Ja in Weert
Sowieso de kutste stad van het land
EN niet duur (prijzenafspraak met gemeentequote:Op vrijdag 22 september 2006 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hé Weert is oké!
En die kermis ook ja,
Zou jij hem mee willen nemen ?quote:dat jij geen sociale contacten hebt die met jou naar de kermis willen kunnen wij niets aan doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |