'Fris'. Net zo'n ernstig antwoord als 'gewone'.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is ook geen antwoord idd, hey loel wat wil je drinken? doe maar de gewone
Om 'gewone' dus in dit geval. Laat me even, wil je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:22 schreef Niwa het volgende:
Het is maar waar je je druk om kunt maken, BrauN.
Nee, zo van: He loel wat wil je drinken? maak mij niks uit Damn dat vraag ik toch nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is ook geen antwoord idd, hey loel wat wil je drinken? doe maar de gewone
wel goedkoop...geef 'm een glaasje luchtquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Fris'. Net zo'n ernstig antwoord als 'gewone'.
Retro.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
dat je met al die verschillende smaken van tegenswoordigs nog de 'gewone' prefereert, vind ik al fnuiken aan alle kanten...
Ketchup van Lays. Met van die ribbels.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:29 schreef Niwa het volgende:
[..]
Retro.
Maar ik vind BBQ de lekkerste smaak.
Daarna ketchup.
Welke smaak?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef MdMa98 het volgende:
tyfus.. ik lees dit topic en kom tot besef dat ik maar even gauw wat chips ga halen!
mensen die naturel niets vinden zijn altijd van die alternatieve gastenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:48 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die 'naturel' de lekkerste smaak vinden zijn dezelfde saaie mensen die nooit ergens een mening over hebben.koop een persoonlijkheid.
is toch juist makkelijk! dan kan jij pakken wat al open is. of wat bijna leeg is... of waar je nog erg veel van over hebtquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Of: Wil je wat drinken? Wat heb je? Alles... Nou doe maar wat dan? Je zou toch haast in het glas pissen...
ik vind naturel óók lekker, maar zeker niet de lekkerste. en als je het daar niet mee eens bent dan zit je gewoon fout. okay? okay.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:53 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
mensen die naturel niets vinden zijn altijd van die alternatieve gastenkies eens wat je wilt
k heb hier pindamillies, cream&chives, nibb-it ennnuh ff denken pombar NATUREL!quote:
er zijn gewoon mensen met een mening die dat wel het lekkerste vinden! en zo niet? dan toch!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:58 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik vind naturel óók lekker, maar zeker niet de lekkerste. en als je het daar niet mee eens bent dan zit je gewoon fout. okay? okay.
NEEN! dan ben je gewoon een saaie lul zonder mening!!1quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn gewoon mensen met een mening die dat wel het lekkerste vinden! en zo niet? dan toch!![]()
ohja, iemand die jouw mening niet deelt heeft er geen he!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
NEEN! dan ben je gewoon een saaie lul zonder mening!!1![]()
Pringelsquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hmm Ik eet nu GEWONE pringels!
Of nog erger, mensen die chips ipv shit zeggen en het kun nkinderen ook aanleren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef Devolution het volgende:
Zolang ze het maar niet "tjips" noemen..
En dan het hoofd wat ze er bij trekken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of nog erger, mensen die chips ipv shit zeggen en het kun nkinderen ook aanleren.. chips is geen scheldwoord, het is een heerlijke snack.
.
Chips met pindasmaak is anders niet te vretenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik had laatst chips met kipsmaak, dat is pas lekker..
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:26 schreef Niwa het volgende:
Als ik vraag aan mijn vriendin: Hoe wil je geneukt worden? En ze zegt gewoon, weet ik dat ik de naturel chips moet pakken.
"Tjips" klinkt beter dan "sjips" hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef Devolution het volgende:
Zolang ze het maar niet "tjips" noemen..
Doe mij maar wat fris..quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Fris'. Net zo'n ernstig antwoord als 'gewone'.
Heb je wel eens een likje van je bbq genomen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:29 schreef Niwa het volgende:
[..]
Retro.
Maar ik vind BBQ de lekkerste smaak.
Daarna ketchup.
quote:
die pringles moet je aflikken en dan wegpleuren, alleen de smaak is lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]en ook wel bolognese, chipito's of nibbels
of hot en spicy van pringles
![]()
Water heeft ook geen smaak.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Gewone = naturel.
Net zoals mensen beweren dat water geen smaak heeft
NEEEEEEE! TJIPS zitten in apparaten en het zijn CHIPS (spreek uit: SJIPS) heb ik ook zo'n godsgruwelijke hekel aan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:32 schreef Nonnel het volgende:
[..]
"Tjips" klinkt beter dan "sjips" hoor.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:20 schreef BrauN het volgende:
En de mensen die dan zeggen: "Gewone."
Mijn plan:
[afbeelding]
Juist, vierendelen.
"Gewone" is geen smaak!
"Naturel" is een smaak. Bedoel je dat soms? Ja? Zeg dat dan ook.
Als jij naturelchips de 'gewone' vind... wat vind je dan van andere smaken chips? Zijn die ongewoon? Of wel... abnormaal? Vreemd? Apart? Wat leef jij in een smal wereldje zeg! Met je gewone.
Ik noem altijd nét dingen die men niet in huis heeft. Met zoiets als cola zit je altijd goed zou je denken, maar ik tref het dan net altijd dat ik bij iemand op bezoek ben die "geen prik lust". Dan is 'maakt niet uit' een makkelijker antwoord.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:26 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee, zo van: He loel wat wil je drinken? maak mij niks uit
Heul nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:13 schreef ElZwino het volgende:
NEEEEEEE! TJIPS zitten in apparaten en het zijn CHIPS (spreek uit: SJIPS) heb ik ook zo'n godsgruwelijke hekel aan!
Dus jij spreekt Engelse leenwoorden altijd op z'n Engels uit? Je zegt dus ook BUDget ipv het Nederlandse budGET, pwocessow ipv processor, en noemt DVD's die-vie-dies ipv dee-vee-dees?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef Nonnel het volgende:
Het woord chips komt toch uit het Engels? Ja, nou, spreek het dan ook op z'n Engels uit.
Nee, maar vanuit die hoek zou je ook "gips" kunnen zeggen. Tjips klinkt gewoon een stuk beter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef m021 het volgende:
[..]
Dus jij spreekt Engelse leenwoorden altijd op z'n Engels uit? Je zegt dus ook BUDget ipv het Nederlandse budGET, pwocessow ipv processor, en noemt DVD's die-vie-dies ipv dee-vee-dees?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef Nonnel het volgende:
Het woord chips komt toch uit het Engels? Ja, nou, spreek het dan ook op z'n Engels uit.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef m021 het volgende:
Dus jij spreekt Engelse leenwoorden altijd op z'n Engels uit?
I rest my case.quote:
Heeft u ook wel eens Cheese Union geprobeerd mevrouw ?quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft u ook wel eens Cheese Union geprobeerd mevrouw ?
Ik wel, vooral de stank die dan uit mijn mond komt vind ik rofligquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ja maar die vind ik niet lekker.
net als bij de ketchup chips/quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wel, vooral de stank die dan uit mijn mond komt vind ik roflig
Wij noemdem die chips altijd : Zweetvoetenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moet je eens met je neus boven een zak Chipito's hangen.![]()
![]()
Maken ze daar chips dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft u ook wel eens Cheese Union geprobeerd mevrouw ?
Ik wist gewoon dat Camplo het weer eens eens met me zou zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 08:53 schreef Camplo het volgende:
Hartstikke mee eensch.
(waar is je avatar trouwens)
Van die kutpaupers, die zeggen neem gewone chips mee. Neem k altijd Cream & Chives mee en zeg ik dat het mijn standaard smaak is, zitten ze altijd zuur te kijken. Gewone chips... vrij irritant jah.
Of wat dacht je van die sukkels die zeggen dat pringles hun favo chips is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:20 schreef BrauN het volgende:
En de mensen die dan zeggen: "Gewone."
Mijn plan:
[afbeelding]
Juist, vierendelen.
"Gewone" is geen smaak!
"Naturel" is een smaak. Bedoel je dat soms? Ja? Zeg dat dan ook.
Als jij naturelchips de 'gewone' vind... wat vind je dan van andere smaken chips? Zijn die ongewoon? Of wel... abnormaal? Vreemd? Apart? Wat leef jij in een smal wereldje zeg! Met je gewone.
quote:Op maandag 25 september 2006 09:22 schreef BrauN het volgende:
Ik ben tegenwoordig een serieus man en daar hoort niet zo'n clowneske avatar bij, snapte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |