'Fris'. Net zo'n ernstig antwoord als 'gewone'.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is ook geen antwoord idd, hey loel wat wil je drinken? doe maar de gewone
Om 'gewone' dus in dit geval. Laat me even, wil je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:22 schreef Niwa het volgende:
Het is maar waar je je druk om kunt maken, BrauN.
Nee, zo van: He loel wat wil je drinken? maak mij niks uit Damn dat vraag ik toch nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is ook geen antwoord idd, hey loel wat wil je drinken? doe maar de gewone
wel goedkoop...geef 'm een glaasje luchtquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Fris'. Net zo'n ernstig antwoord als 'gewone'.
Retro.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
dat je met al die verschillende smaken van tegenswoordigs nog de 'gewone' prefereert, vind ik al fnuiken aan alle kanten...
Ketchup van Lays. Met van die ribbels.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:29 schreef Niwa het volgende:
[..]
Retro.
Maar ik vind BBQ de lekkerste smaak.
Daarna ketchup.
Welke smaak?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef MdMa98 het volgende:
tyfus.. ik lees dit topic en kom tot besef dat ik maar even gauw wat chips ga halen!
mensen die naturel niets vinden zijn altijd van die alternatieve gastenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:48 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die 'naturel' de lekkerste smaak vinden zijn dezelfde saaie mensen die nooit ergens een mening over hebben.koop een persoonlijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |