Ik volg de opleiding drama wat een prima vooropleiding is voor de toneel school in Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stufi-wachttijdZo herkenbaar.
Ik ging dan altijd heel principieel roepen dat ik niet uit wilde gaan als ik geen geld had. Dan heb je binnen no time mensen die er op stáán dat je wat leent. Matig, maar een student moet toch stappen, hm?
Wat doe jij nu eigenlijk?
Weet ik ook niet. Dat probeer ik te ontdekken. Ik hoor het wel vaker. Het schijnt dat ik te aardig ben en zo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:37 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan die eigenschap? En waarom kwetst het je zo? Misschien moet je daar eens over nadenkenEn op wat voor manier ben je dan te aardig
![]()
Pfftquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ik te aardig ben. En dat ik dus maar beter harder en een stuk minder vriendelijker moet zijn want anders ga ik daar een keer kapot aan. En het vreemde, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak.
Jij? Drama? Wat tof!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik volg de opleiding drama wat een prima vooropleiding is voor de toneel school in Amsterdam.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PfftMensen zeggen dat soort dingen alleen maar om hun eigen morele verval niet onder ogen te hoeven zien. "Je bent te aardig" betekent gewoon "je bent aardiger dan ik".
Bovendien kun je toch niet veranderen hoe je bent. Nou ja... een beetje wel, maar aardige mensen worden toch nooit klootzakken en dat is maar goed ook.![]()
Ja tegen de tijd dat ik uit school kom ben ik prima geschikt als re-cast voor meneer Harmsenquote:
Bij mij stond het er vanmiddag al op andersquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ach ja werken dat moet ik ook maar eens ik kon dit weekend gewoon niet opstap omdat het studie geld er nog niet opstond. Ach ja kom je ook weer eens op fok he
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja tegen de tijd dat ik uit school kom ben ik prima geschikt als re-cast voor meneer Harmsen![]()
Maar niet als je Postbank hebt natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij mij stond het er vanmiddag al op anders!
Dat is vreemd moet ik er eens achteraan al kan het ook zijn dat het pas mijn eerste maand is dat ik het zou moeten krijgen aangezien ik in juli 18 ben geworden ben. Met een beetje pech krijg ik het ook pas in oktober wat zou betekenen dat ik het met 50 euro moet doen de volgende maand.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij mij stond het er vanmiddag al op anders!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar niet als je Postbank hebt natuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
eventjes allemaal gefeli plaatsen please
Er was er 1 jarig hoerey en haar naam is ElisaB!
Wel. Om half 1 stipt heb ik het binnenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar niet als je Postbank hebt natuurlijk!![]()
En danquote:
Weet je dat je 2,3 keer zo geil bent als je over financiële transacties praat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel. Om half 1 stipt heb ik het binnen!
Duhquote:
Pfffffffff....zo lang nogquote:
Nee, misschien kun je het me eens vertellen. Later dan, nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je dat je 2,3 keer zo geil bent als je over financiële transacties praat?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heeftSven
al veul eerder aangeduid!
![]()
![]()
!
Wat doe je hier überhaupt nog?!![]()
![]()
Doet QQ het weer?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |