Sven is gewoon veul te rap.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
Dat heeftSven
al veul eerder aangeduid!
![]()
![]()
!
Wat doe je hier überhaupt nog?!![]()
![]()
Behoorlijk jaquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo een leuke avond gehad. Ik ben er gewoon depri van geworden.
Plus ik heb vandaag een opmerking gekregen over hoe ik ben en zo... heeft me aan het denken gezet.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alles een beetje goed met Zhenar ?![]()
Ik kan Sven ook niet uitstaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven is gewoon veul te rap..
Ik hou van jullie, dat doe ik hier..
.
quote:
Dat is echt bagger. Ik heb daar (bijna) altijd last van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ken dat soort depressies wel. Een van m'n beste vrienden heeft daar ook altijd last van. Een soort vrolijkheidskater ofzo
![]()
Ja maar die opmerking was echt hard.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ken dat soort depressies wel. Een van m'n beste vrienden heeft daar ook altijd last van. Een soort vrolijkheidskater ofzo
![]()
Maar zelfreflectie kan nooit kwaadDaar worden we betere mensen van
![]()
Goed om weer eens te wetenquote:
Dan moet je echt niet aan de drugs gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is echt bagger. Ik heb daar (bijna) altijd last van.Dat ik als ik een keer iets leuks beleef daarna keihard in een dal beland.
![]()
Kwam het van iemand die dicht bij je staat? Kun je dan niet gewoon vragen of diegene het wat subtieler kan zeggen of zo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar die opmerking was echt hard..
Jazekerquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Goed om weer eens te weten![]()
Ga je nog wel eens uit![]()
Maar toch een leuke avond?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, zo'n idee had ik al jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet je echt niet aan de drugs gaan![]()
Ik heb alleen maar last van zondagavondblues, nooit van een vrolijkheidskater eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, zo'n idee had ik al jaIk reageer al enorm als ik een keer wat gedronken heb
![]()
Wees daar maar blij mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar last van zondagavondblues, nooit van een vrolijkheidskater eigenlijk.![]()
Het was vast (een beetje) waar, anders was je er nu niet zo mee bezig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach ja werken dat moet ik ook maar eens ik kon dit weekend gewoon niet opstap omdat het studie geld er nog niet opstondquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Maar lang niet zoveel als in Groningen. Werkend leven enzo he... je wordt er maar saai van![]()
Bennikookquote:
Dat ik te aardig ben. En dat ik dus maar beter harder en een stuk minder vriendelijker moet zijn want anders ga ik daar een keer kapot aan. En het vreemde, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was vast (een beetje) waar, anders was je er nu niet zo mee bezig.![]()
Stufi-wachttijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ach ja werken dat moet ik ook maar eens ik kon dit weekend gewoon niet opstap omdat het studie geld er nog niet opstond. Ach ja kom je ook weer eens op fok he
Wat is er slecht aan die eigenschap? En waarom kwetst het je zo? Misschien moet je daar eens over nadenkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ik te aardig ben. En dat ik dus maar beter harder en een stuk minder vriendelijker moet zijn want anders ga ik daar een keer kapot aan. En het vreemde, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |