Ja en, dus omdat anderen dingen doen waarover we zelf schande spreken eigenlijk is het maar de bedoeling dat we dat zelf ook doen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
in marokko moet je ook niet aankomen als meisje met een buitenlandse man hoor
die ouders zeggen dan ook precies hetzelfde nml, alleen daar heeft die man nog kans dat ie vermurderd wordt
Daar wordt voor gezorgt, kortom, je leert je kind al vanaf jongs afaan mensen te haten op afkomst, echt nederlands hoop in bange dagen ben je man!!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:36 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Ja. Ik heb heel wat jaren gewoond in een wijk die stikte van de marokkanen en - laat ik het politiek brengen - als ze vandaag allemaar terug verhuisden naar een woestijn naar keuze hing ik de vlag uit. Mijn dochter zal ook zeker niet op een marokkaan vallen, daar word voor gezorgd. Gewoon uit de buurt houden (al is ze pas 14 dagen oud, ik ben voor haar naar een blanke wijk verhuist en ze gaat straks ook naar een blanke school. Geen mocro's in mijn familie.) Overigens zal dat ook nooit gebeuren omdat die lui Nederlandse meisjes alleen gebruiken voor hun pleziertjes en daarna inderdaad een lelijke analfabete graftak uit berberland inporteren..
Overigens hoeft ze ook niet thuis te komen met een kampsjakie..
Wat nu als ik jou een fikse groep marokkanen kan laten zien waarbij je zegt, ja gewone, hardwerkende, serieuse mensen, niets mis mee, misschien niet helemaal mijn stijl(net als bv een wat strenger christen je stijl misschien niet zal zijn), maar absoluut geen verkeerde mensen....quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Kerel, wie heeft het nou weer over sociale omstandigheden? Waarom blijf je elke post maar weer de meest onzinnige en onrelevante dingen feiten boven water halen?
Wat probeer je me overigens te bewijzen, dat Marokkanen toch niet zo'n kwaaie jongens zijn? Die cijfers van pijlingen, enquêtes en onderzoeken die doen me niks want daar klopt toch geen reet van gezien ze onmogelijk elk persoon in die bevolkingsgroep kunnen gaan analyseren, en in de gaten gaan houden wat elke persoon wel niet op z'n kerfstok heeft.
Nogmaals (voor de zoveelste keer), ik laat me niet beïnvloeden door media maar heb mijn mening gekregen door persoonlijke ervaringen en mijn eigen omgeving. En die is met Marokkanen nou eenmaal niet goed, bij verre niet. Daar kunnen Marokkanen-geile Fokkertjes en de media nou eenmaal niks aan veranderen.
Sowieso spreekt die hele fuss over Marokkanen voor zichzelf. Je kunt bij jezelf wel eens de vraag stellen waarom mensen nou juist altijd negatief over Marokkanen zijn. Dat komt toch écht wel ergens vandaan hoor.
Waarom dan niet net zo'n hekel hebben aan nederlanders, want he, er is zo goed als niemand hier die nooit last heeft gehad van een nederlander.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:06 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Precies, ze kunnen de cijfertjes wel proberen te verbloemen, de realiteit is dat vrijwel iedereen wel eens last heeft gehad van al dan niet criminele Mocrotjes. Waarom gaat de discussie uberhaubt altijd over Marokkanen en niet over Indonesiers of Tunesiers? Nou, door die slechte ervaringen dus.
Tuurlijk. Ik zou dan zeker wat meer op m'n hoede zijn dan dat ik dat zou zijn bij andere soorten mensen, maar ik zou ze zeker een kans geven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat nu als ik jou een fikse groep marokkanen kan laten zien waarbij je zegt, ja gewone, hardwerkende, serieuse mensen, niets mis mee, misschien niet helemaal mijn stijl(net als bv een wat strenger christen je stijl misschien niet zal zijn), maar absoluut geen verkeerde mensen....
Wat dan, veranderd dan je mening?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |