abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43857217
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:56 schreef muhammad_ali het volgende:

[..]

Het is jou keuze toch niet. Als je dochter verliefd is op een marrokaan.... Ga je haar dan vertellen dat ze niet met hem mag omgaan?
in marokko moet je ook niet aankomen als meisje met een buitenlandse man hoor
die ouders zeggen dan ook precies hetzelfde nml, alleen daar heeft die man nog kans dat ie vermurderd wordt
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43857235
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:36 schreef Xtinction het volgende:
Wel leuk om te zien hoe een aantal mensen hun dochters aan het uithuwelijken zijn aan Nederlanders, nee hoor wij zijn echt veeeel beter
? Het ging hier niet over alle buitenlanders, enkel over marokanen.
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:58:12 #253
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_43857465
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

die ouders zeggen dan ook precies hetzelfde nml, alleen daar heeft die man nog kans dat ie vermurderd wordt
Wat een ongeloofelijke onzin, kom al jaren in Marokko met m'n vriendin van marokaanse afkomst (ben zelf dus nederlander) en nog nooit, ik herhaal, nog nooit problemen gehad. Ben niet met haar getrouwd, ben geen moslim, heb ook geen bergen geld, heb m'n vriendin ook niet aan een nederlandse nationaliteit geholpen (ze heeft de belgische), dus ik zal dan wel weer de spreekwoordelijke uitzondering zijn?

Mods: krijgt dit topic niet een vaag racistisch tintje, of valt dit nog altijd onder het recht van vrije meningsuiting?
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  vrijdag 24 november 2006 @ 18:11:08 #254
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43857804
quote:
? Het ging hier niet over alle buitenlanders, enkel over marokanen.
Je beperkt de keuzevrijheid van je dochter, in alle gevallen fout imo...
pi_43857933
Ik hoop dat de mensen die het eens met de TT zijn, een dochter krijgen/hebben die met een Ali B thuiskomt.
pi_43859094
Ik hoop dat de mensen die het eens met de TT zijn, snel door zullen hebben dat hun 'meisje' ook gewoon gevoelens heeft - en dat als ze elke dag door 5 groote zwarte mannen uitgewoond wilt worden dat ze dat dan ook zal doen

Het is goed dat we in een vrij land leven.
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:28:43 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43865667
Waarschijnlijk willen de ouders van de betreffende marokkaan ook niet dat hun zoon thuis komt met zo'n vrije Hollandse meid (die al uitgewoond is).
pi_43865895
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:56 schreef muhammad_ali het volgende:

[..]

Het is jou keuze toch niet. Als je dochter verliefd is op een marrokaan.... Ga je haar dan vertellen dat ze niet met hem mag omgaan?
Ja. Ik heb heel wat jaren gewoond in een wijk die stikte van de marokkanen en - laat ik het politiek brengen - als ze vandaag allemaar terug verhuisden naar een woestijn naar keuze hing ik de vlag uit. Mijn dochter zal ook zeker niet op een marokkaan vallen, daar word voor gezorgd. Gewoon uit de buurt houden (al is ze pas 14 dagen oud, ik ben voor haar naar een blanke wijk verhuist en ze gaat straks ook naar een blanke school. Geen mocro's in mijn familie.) Overigens zal dat ook nooit gebeuren omdat die lui Nederlandse meisjes alleen gebruiken voor hun pleziertjes en daarna inderdaad een lelijke analfabete graftak uit berberland inporteren..

Overigens hoeft ze ook niet thuis te komen met een kampsjakie..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_43867562
Ik heb een paar weken terug in Culemborg gewerkt, vlak bij het NS station in de buurt. Aan de voorkant van het station heb je zo'n rond opritje/pleintje waar je met de auto op komt. Je zag dan echt de hele dag door een paar dezelfde auto`tjes met 3 tot 5 Marokkanen er in de hele tijd rondrijden op dat pleintje. Op zich vrij normaal, maar elke keer als iemand overstak als hun aan kwamen rijden, gingen ze extra gas geven. Vaak stapten ze ook uit nadat ze de auto ver van de stoeprand af parkeerden en gingen ze wat bij de inhang van het station hangen. Daar gingen ze elk meisje wat langskwam een beetje liggen klieren en achterna lopen.

Nou heb ik toevallig vandaag een voorvalletje gehad met een of ander gabber/hardcore achtig figuur (topic "aso met een grote bek" in KBL) dus om nou te zeggen dat 't alléén Marokkanen zijn is ook not done. Maar nogmaals, die criminaliteitsverhouding is gewoon érg groot, en mijn vooroordelen worden 'toevallig' erg vaak bevestigd door Marokkanen zelf.

Overigens heb ik een keer een Marokkaanse schoonpa gehad. Echt een wangedrocht van een mens met waanzinnige ideologie die niks van mij moest hebben en het maar niks vond dat z'n dochter iets met een Nederlander had. Terwijl ik toch écht wel goed ben voor m'n vriendin en zelf de nodige opvoeding als het op normen en waarden aankomt heb gehad hoor, en dat is nog maar zacht uitgedrukt.
pi_43870818
Zhe-devill, nokken met die onzinposts.
  zaterdag 25 november 2006 @ 01:40:49 #261
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43871089
quote:
Laten we dat stukje cultuur dan ook vooral over gaan nemen, way to go!
pi_43873300
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoop dat de mensen die het eens met de TT zijn, een dochter krijgen/hebben die met een Ali B thuiskomt.
Het is een kwestie van goed opvoeden, er zullen heus wel normale zijn, maar 3/4 is tuig, dat is nu eenmaal zo
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_43875516
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 08:32 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het is een kwestie van goed opvoeden, er zullen heus wel normale zijn, maar 3/4 is tuig, dat is nu eenmaal zo
bron..?

volgens mij las ik gister dat 'maar' 3% van de allochtonen met de politie in aanmerking is geweest..
pi_43876510
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef Xith het volgende:volgens mij las ik gister dat 'maar' 3% van de allochtonen met de politie in aanmerking is geweest..
Bron?

'Allochtonen' misschien ja, onder allochtonen zitten ook Chinezen, Denen, Nieuw Zeelanders, en ga zo maar door. We hebben het hier over Marokkanen, waar dat percentage overduidelijk gigantisch veel hoger ligt.
pi_43877681
quote:
Gerelateerd aan de omvang van de bevolking werd 3,2% van de allochtonen van 12 tot 65 jaar in 2004 door de politie als verdachte geregistreerd.
Bron

En nu een bron waar staat dat 75% van de marokkanen met de politite in aanmerking is gekomen, of slit die woorden maar weer lekker in.
quote:
'Allochtonen' misschien ja, onder allochtonen zitten ook Chinezen, Denen, Nieuw Zeelanders, en ga zo maar door. We hebben het hier over Marokkanen, waar dat percentage overduidelijk gigantisch veel hoger ligt.
En ga je nou niet verstoppen dat dit over allochtonen ging want marokkanen zijn de grootste groep binnen de allochtonen en hebben dus ook het meeste gewicht.
pi_43878110
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef Xith het volgende:

En nu een bron waar staat dat 75% van de marokkanen met de politite in aanmerking is gekomen, of slit die woorden maar weer lekker in.
Waar zie je mij zeggen dat 75% van de Marokkanen met politie in aanmerking is gekomen?
Al denk ik persoonlijk dat dat percentage wel iets in die richting zal liggen, uitgaande van m'n persoonlijke ervaringen (en nota bene aanvaringen) met vooral Marokkanen hier in de buurt.
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef Xith het volgende:
En ga je nou niet verstoppen dat dit over allochtonen ging want marokkanen zijn de grootste groep binnen de allochtonen en hebben dus ook het meeste gewicht.
Dit ging niet over allochtonen maar over Marokkanen.

Marokkanen zijn inderdaad de grootste etnische, allochtone groep. Maar dat wil niet zeggen dat het grootste percentage allochtonen uit Marokkanen bestaat. Turken zijn onder andere een hele grote groep, Chinezen en Japanners zitten hier genoeg, en Polen zijn een beetje een behoorlijke opmars aan 't maken. Dus nogmaals, omdat het begrip 'allochtoon' niet enkel over Marokkanen gaat maar ook over die tientallen etnische achtergronden die hier zitten, en die géén golf van criminaliteit met zich meebrengen, gaat het algemene percentage criminaliteit onder allochtonen flink omlaag ja.

Je hele beargumentering slaat dus kant noch wal. Daar is geen bron voor nodig, dat is gewoon een stukje pure logica.
pi_43879142
Ok, dan nog een keer - speciaal voor jou:
quote:
Van de vier grote ‘klassieke’ herkomstgroepen werden Antillianen van 12 tot 65
jaar het vaakst (7,4%) en Turken het minst vaak (3,6%) als verdachte
geregistreerd.
Andere niet-westerse herkomstgroepen die in 2004 relatief vaak
als verdachte geregistreerd werden zijn Angolezen, Somaliërs en Ethiopiërs
(respectievelijk 6,8%, 5,5% en 4,0%). Niet-westerse herkomstgroepen die
relatief weinig voorkomen in de verdachtenregistratie zijn Thai, Hongkong-
Chinezen en Filippino’s (respectievelijk 1,2%, 0,9% en 0,9%).
Marokkaanen zitten dus daartussen - dus iig minder dan 7.4%.
quote:
Na ‘correctie’ voor de demografische samenstelling en sociaal-economische
kenmerken van de herkomstgroepen zijn de verschillen tussen de grote vier
‘klassieke’ herkomstgroepen en autochtonen wat betreft het aandeel
geregistreerde verdachten, aanzienlijk minder groot.
Dus als men de sociale omstandigheden van deze groepen gaat bekijken met de helfde soort autochtonen (dus zelfde inkomen, enz..) dan valt dat dus ook mee...
pi_43879561
Kerel, wie heeft het nou weer over sociale omstandigheden? Waarom blijf je elke post maar weer de meest onzinnige en onrelevante dingen feiten boven water halen?

Wat probeer je me overigens te bewijzen, dat Marokkanen toch niet zo'n kwaaie jongens zijn? Die cijfers van pijlingen, enquêtes en onderzoeken die doen me niks want daar klopt toch geen reet van gezien ze onmogelijk elk persoon in die bevolkingsgroep kunnen gaan analyseren, en in de gaten gaan houden wat elke persoon wel niet op z'n kerfstok heeft.

Nogmaals (voor de zoveelste keer), ik laat me niet beïnvloeden door media maar heb mijn mening gekregen door persoonlijke ervaringen en mijn eigen omgeving. En die is met Marokkanen nou eenmaal niet goed, bij verre niet. Daar kunnen Marokkanen-geile Fokkertjes en de media nou eenmaal niks aan veranderen.

Sowieso spreekt die hele fuss over Marokkanen voor zichzelf. Je kunt bij jezelf wel eens de vraag stellen waarom mensen nou juist altijd negatief over Marokkanen zijn. Dat komt toch écht wel ergens vandaan hoor.
pi_43879679
Hm, er zijn goede Marokkanen, alleen dat zijn er verdomd weinig. Het grootste gedeelte is rijp voor een nekschot, waarna ze voor de varkens gegooid mogen worden.

Overigens mag mijn dochter thuis komen met een Marokkaan. Ik zal alleen minder makkelijk overtuigd zijn van zijn goede wil. Maar een kans krijgt hij zeker.. Een goede Marokkaan is gewoon een goede Marokkaan namelijk.
pi_43880468
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:26 schreef Tuvai.net het volgende:

Nogmaals (voor de zoveelste keer), ik laat me niet beïnvloeden door media maar heb mijn mening gekregen door persoonlijke ervaringen en mijn eigen omgeving. En die is met Marokkanen nou eenmaal niet goed, bij verre niet. Daar kunnen Marokkanen-geile Fokkertjes en de media nou eenmaal niks aan veranderen.
Precies, ze kunnen de cijfertjes wel proberen te verbloemen, de realiteit is dat vrijwel iedereen wel eens last heeft gehad van al dan niet criminele Mocrotjes. Waarom gaat de discussie uberhaubt altijd over Marokkanen en niet over Indonesiers of Tunesiers? Nou, door die slechte ervaringen dus.
pi_43880512
En ja er zitten wel goede marokkanen tussen, maar die onderscheid je ook wel ogenblikkelijk van de rest, (netter gekleed, normale blik, normaal taalgebruik). De meeste Marokkanen die zich onderscheiden hebben toch wel een Nederlandse moeder of vader.
pi_43880676
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Sorry als ik je geirriteerd heb gemaakt door te laten zien dat jouw schatting van 3/4de er met een factor 10 naast zat
pi_43881188
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:15 schreef Xith het volgende:

[..]

Sorry als ik je geirriteerd heb gemaakt door te laten zien dat jouw schatting van 3/4de er met een factor 10 naast zat
Sorry voor jou kerel, maar ik ben verre van geïrriteerd. Jouw cijfertjes doen me niks want dat is bij lange geen weerspiegeling van de realiteit. D'r is een échte wereld buiten het Internet en de TV hoor. Best wel sneu eigenlijk als je je mening enkel laat beinvloeden door inaccurate cijfers van willekeurige onderzoekjes. Want zie je, ík heb een mening gekregen door dingen die ik zelf heb meegemaakt. Daar hecht ik meer waarde aan.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:43:11 #274
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_43887698
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Je hele beargumentering slaat eaakt dus kant noch wal.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:43:24 #275
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_43887706
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Je hele beargumentering slaat raakt dus kant noch wal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')