Laag eigenwaarde?quote:waarom zijn vrouwen altijd jaloers op elkaar?
behalve geestelijk natuurlijk...quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:03 schreef D.Rose het volgende:
Rik is ziek?
LS, dat is een streamverslag!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
De dokter komt weer voor Rik en Janine haar geklaag heeft gehoor gekregen. BB denkt dat ze allergiesch is voor pindakaas en daarom krijgt aléén zij jam van BB.
Ook is haar föhn per ongeluk in het washok beland, maar die krijgt ze terug. En ook die mag aléén zij gebruiken. BB hoopt op sportiviteit van de medebewoners, dat ze de föhn niet stiekem gaan gebruiken.
Hij komt maar niet van zijn jeuk af. Hij heeft zelfs gezegd, dat als het volgende week nog zo is, dat hij dan vrijwillige exit doet.quote:
Dus als je allergisch bent voor pindakaas, uit zich dat in chagrijn en dreigen dat je nog een week rantsoen niet trekt ?????quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
De dokter komt weer voor Rik en Janine haar geklaag heeft gehoor gekregen. BB denkt dat ze allergiesch is voor pindakaas en daarom krijgt aléén zij jam van BB.
Ook is haar föhn per ongeluk in het washok beland, maar die krijgt ze terug. En ook die mag aléén zij gebruiken. BB hoopt op sportiviteit van de medebewoners, dat ze de föhn niet stiekem gaan gebruiken.
Ik meen me te herinneren dat bij BB5 ook iemand jam ter vervanging kreeg voor pinda vanwege allergie (was het Lies?)quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus als je allergisch bent voor pindakaas, uit zich dat in chagrijn en dreigen dat je nog een week rantsoen niet trekt ?????Ik ben de logica van BB helemaal kwijt
![]()
en dan laat BB een dokter komenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij komt maar niet van zijn jeuk af. Hij heeft zelfs gezegd, dat als het volgende week nog zo is, dat hij dan vrijwillige exit doet.
Ik weet niet waar BB uit opmaakt dat Janine allergisch, of heb ik iets gemist...dat ze uitslag had ofzo ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat bij BB5 ook iemand jam ter vervanging kreeg voor pinda vanwege allergie (was het Lies?)
Het had alleen wel beter geweest als Janine dit gewoon had besproken in de DKB i.p.v. klagen tegen de bewoners.
Haar borsten zaten onder, zei ze!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik weet niet waar BB uit opmaakt dat Janine allergisch, of heb ik iets gemist...dat ze uitslag had ofzo ?![]()
![]()
Volgens mij zei ze net dat ze uitslag had op haar gezicht? In ieder geval wel zeker op haar borsten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik weet niet waar BB uit opmaakt dat Janine allergisch, of heb ik iets gemist...dat ze uitslag had ofzo ?![]()
![]()
Waarom, WAAROM? Precies daarquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:15 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze net dat ze uitslag had op haar gezicht? In ieder geval wel zeker op haar borsten.
Het valt me op dat de bewoners wel bang lijken te zijn voor de DBK. Ze gaan er eigenlijk nooit naar toe. En als ze er een keer heengaan is en blijft de deur gesloten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat bij BB5 ook iemand jam ter vervanging kreeg voor pinda vanwege allergie (was het Lies?)
Het had alleen wel beter geweest als Janine dit gewoon had besproken in de DKB i.p.v. klagen tegen de bewoners.
Ze zat onder de pukkels. Haar gezicht zat onder de pukkels. Haar borsten zaten onder de pukkels. En ze had weer die dingen onder haar okselsquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Owkee, duidelijk !quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Haar borsten zaten onder, zei ze!![]()
Eh...weet ik niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |