Vermogen van een koe? dat ding heeft zat vermogen maar als je een auto volgiet met beton dan word ie er niet sneller vanquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef Tism het volgende:
Heb net naar Topgear op veronica gekeken en daarin reden Richard en James in een door jeremy's omgebouwde Merc aangepast naar moeders huiskamer, beton in de deuren en op vloerbodem met gewaxte houten vloer, kacheltje erin, wat potjes en een wereldbolletje, en glas in lood ramen erin gebouwd!
Het vermogen van een koe, natuurlijk (35,1 sec van 0 naar 100 km/u!) Maar dat is eigenlijk het punt niet!
Het punt is dat Richard zijn hoofd had gestoten toen zijn stoel weg schoof bij het optrekken (losse stoelen en een gewaxte houten vloer, tja!) Daar klaagde hij later ff over!
Dacht ik bij mezelf, man je moest eens weten waar je in de toekomst beland! Damn!![]()
Dat bedoel ik, neem het me niet kwalijk, dank u wel!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Vermogen van een koe? dat ding heeft zat vermogen maar als je een auto volgiet met beton dan word ie er niet sneller van
Hij heeft in ieder geval iets gebroken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ken het programma niet en heb dit allemaal niet teruggelezen, maar ik hoorde dat ie met 400 kilometer per uur een snelheidsrecord wilde verbreken. Ik wil niet lullig doen maar dan ligt het toch voor de hand dat het kan mislukken ?
Ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ken het programma niet en heb dit allemaal niet teruggelezen, maar ik hoorde dat ie met 400 kilometer per uur een snelheidsrecord wilde verbreken. Ik wil niet lullig doen maar dan ligt het toch voor de hand dat het kan mislukken ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval iets gebroken.
Nope, al is Hammond a priori minder getikt dan die 'amaaaizing snaaaiks'-figuur.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Is het raar dat ik dit schaar onder een Steve Irwinnetje ?
zelfs dat nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval iets gebroken.
Wat is er minder getikt aan ? Ze zijn niks meer dan Hennie Huisman.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, al is Hammond a priori minder getikt dan die 'amaaaizing snaaaiks'-figuur.
V.
Hammond is weloverwogen gestoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, al is Hammond a priori minder getikt dan die 'amaaaizing snaaaiks'-figuur.
V.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er minder getikt aan ? Ze zijn niks meer dan Hennie Huisman.
G A V O E T B A L K I J K E N!!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er minder getikt aan ? Ze zijn niks meer dan Hennie Huisman.
Heb je ook een Albert Molquote:
Vanavond afgehaakt bij NAC - Willem 2.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
G A V O E T B A L K I J K E N!!!!
Ja, dus; dag!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond afgehaakt bij NAC - Willem 2.
Maar ik heb echt niks met auto's. Rij nog steeds wiel. Dat kan toch ?
Ik post toch normaal.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef Tism het volgende:
Ga je nu toch weer los Tong80!?
Dacht dat je bang was voor alle fans die je over je heen zou krijgen! Kan je het weer niet laten!?
Heb ff gekeken, ik neem 't terug! Sorry!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post toch normaal.
Kijk eens verder dan je vooroordelen.
en..quote:IN the wee small hours of Thursday night, just 30 hours after what is almost certainly the world’s fastest ever car crash, Richard Hammond suddenly sat up in bed, opened his eyes and asked what had happened.
“You’ve been in a car accident,” I said. “Was I driving like a tw*t?” he asked, before getting out of bed and walking, shakily, to the lavatory.
Hij loopt, praat en maakt grapjes!! The hamster is back! En waarom the hamster hiervoor werd gekozen:quote:Later, he looked across at James May and said: “Hello C**k face.”
Despite all the odds, it seemed we’d got our Hamster back . .
quote:Immediately, James discovered a prior engagement and said he couldn’t go. I, meanwhile, decided that I spent most of my thirties upside down in jet fighters and helicopter gunships, vomiting, and that these days I was far too fat.
That left Hammond, who was bouncing around like the donkey in Shrek shouting, “Pick me. Pick me”.
En een grappig moment:quote:Right now no one knows for sure what caused the accident. Film footage seems to point the finger of blame at a tyre. And that’s something you can’t prepare for.
The tyres were from a Nascar racer in America, chosen specifically because they have super-stiff side walls. But it does seem that one of them burst.
quote:And there was some hope. While James was leaning over, whispering to our bashed-up friend, Mindy started to stroke his hair and I noticed the hamster’s heart rate had shot up from 60 to 75 beats per minute.
“Christ, James. He thinks you’re doing the stroking,” I yelled.
quote:He didn’t look very “rallied” to me. In fact, he looked like a Klingon, with a massively swollen eye and a huge lump on his forehead. The only good news, so far as I could see, was that his teeth were still as shiny and bright as ever.
quote:Richard is winning his fight. And now mine begins. To make sure that he has a show to come back to.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |