Hier hetzelfde jaquote:Op zondag 24 september 2006 19:44 schreef Black-Death het volgende:
GODVERDOMME ik had Talpa voor het gemak nog maar even niet opgezet
dan loop jij achter een rekjequote:Op maandag 25 september 2006 00:31 schreef Nashje het volgende:
Oja en ik heb al zin in de tijden dat Goossens op de flank staat.
Iddquote:Op maandag 25 september 2006 00:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ja. Ik denk van: heb alleen zin om Ajax te zien, dus schakel ik wel in rond kwart over 8. Zie ik een of andere degradatiewedstrijd.
Nope, kwam er gisteren GVD achter dat ik kaartjes had voor de schouwburg, met mijn vriendin.quote:Op maandag 25 september 2006 10:32 schreef Sethje het volgende:
Ga je niet donderdag Montana?
Spelers als Vertonghen, de Mul, Krohn-Dehli, maar ook Lindenbergh speelt weleens mee.quote:Op maandag 25 september 2006 10:38 schreef jorienvdherik het volgende:
welke spelers van ajax 1 spelen weleens mee in jong ajax ?
babel ook ?quote:Op maandag 25 september 2006 10:46 schreef BoNi het volgende:
[..]
Spelers als Vertonghen, de Mul, Krohn-Dehli, maar ook Lindenbergh speelt weleens mee.
Je zult niks missen. Helaas heb ik geen excuus om niet heen te gaanquote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, kwam er gisteren GVD achter dat ik kaartjes had voor de schouwburg, met mijn vriendin.![]()
Om oorlog te voorkomen, heb ik besloten om dan Ajax maar een keer over te slaan. Interesse in kaartje?
mijn vriendin wordt al gek als ik praat over voetbal.quote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, kwam er gisteren GVD achter dat ik kaartjes had voor de schouwburg, met mijn vriendin.![]()
Om oorlog te voorkomen, heb ik besloten om dan Ajax maar een keer over te slaan. Interesse in kaartje?
wat ben je ook een pauper. Je wil graag ff weten wie er zijn om uit te scheldenquote:Op maandag 25 september 2006 10:38 schreef jorienvdherik het volgende:
welke spelers van ajax 1 spelen weleens mee in jong ajax ?
jaquote:Op maandag 25 september 2006 11:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ben je ook een pauper. Je wil graag ff weten wie er zijn om uit te schelden![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 25 september 2006 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
babel ook ?
vanavond is jong Feyenoord - jong ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |