Gewoon live te zien op Tele 2 hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 14:46 schreef Black-Death het volgende:
HW, heb jij wel een stream dan? of hoe weet je dat er al veel kansen zijn geweest?
Ja, was echt heel knullig weer.quote:Op zondag 24 september 2006 15:06 schreef toma het volgende:
door die terug speelbal van roger ? Dat hoorde ik op de radio
Serieus, kap aub eens met die kut bijnamen.quote:Op zondag 24 september 2006 16:02 schreef koningdavid het volgende:
De Peer is wel lekker bezig de laatste tijd.
Was helaas niet best weer, met als dieptepunt een hele slechte terugspeel bal die eigenlijk tot de 0-1 had moeten leiden. maar gelukkig was Stekelenburg attent..quote:
Revanchequote:Op zondag 24 september 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
En voorbij. 3 punten gepakt, HtC zal wel weer boos zijn, en donderdag pakken we IK Start.
ja, totaal. NEC had niets in te brengen aanvallend, op 1 fout van Roger na. Ajax speelde opzich heel dominant, maar had met ruimere cijfers moeten winnen van dit tamme NEC.quote:Op zondag 24 september 2006 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Revanche
Ik heb niks gezien maar het is toch wel verdiend?
Whaha, NU.nl is niet onpartijdig hoor, neeeuuh.quote:Perez redt zege Ajax
Uitgegeven: 24 september 2006 16:28
Laatst gewijzigd: 24 september 2006 16:35
AMSTERDAM - Na tegenvallende optredens tegen IK Start, Roda JC en het tweede team van RKC wilde Ajax zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen NEC duidelijk maken waarom het dit seizoen landskampioen wordt. De Amsterdammers slaagden niet in die bedoeling en mochten uiteindelijk alleen een beetje tevreden zijn met de einduitslag: 2-0.
Ajax dankte de zege aan twee fraaie acties van Kenneth Perez. De Deense invaller liet doelman Gabor Babos in de vijftigste minuut kansloos. Hij bepaalde in de 82e minuut ook de eindstand: 2-0. Voor de openingstreffer speelde Ajax nonchalant en creëerde het na een redelijke openingsfase te weinig kansen.
Ajax moest het tegen een pover NEC vooral hebben van afstandschoten. De ploeg bracht topschutter Klaas-Jan Huntelaar nauwelijks in stelling. De spits kreeg weinig hulp van de flankspelers Ryan Babel en Mauro Rosales.
Van Basten
Bondscoach Marco van Basten constateerde vanaf de tribune dat Huntelaar op dit moment zelf ook niet in zijn beste vorm steekt. De spits moest een kwartier voor tijd plaatsmaken voor Markus Rosenberg.
Ajax begon de wedstrijd zonder centrale verdediger Thomas Vermaelen. Trainer Henk ten Cate gaf de voorkeur aan Zdenek Grygera. De oefenmeester wisselde Roger in de rust. De Spanjaard speelde wederom erg wisselvallig.
Hij wisselde briljante acties af met knullig balverlies. Vervanger Perez voorkwam uiteindelijk dat Ajax een week na de nederlaag bij Roda JC wederom puntenverlies leed.
Dat zal het wel zijn idd, maar de woordkeuze is niet goed, imho.quote:Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef HeatWave het volgende:
denk dat ze meer schijven uit de optiek van Ajax zelf, dit hebben "we" van te voren gezegd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |