Een beetje prof weet zichtzelf altijd wel te motiveren. Ten Cate heeft gewoon gelijk dat als je om de prijzen wilt strijden, je veel meer inzet en strijd moet tonen. Met dit lamlendige voetbal is dat beleidsplan nooit haalbaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
De trainer moet toch zijn spelers motiveren voor zo'n duel![]()
Z'n wissel Vertonghen in de wedstrijd tegen Kopenhagen vond ik niet al te jofel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oke, zn wissel van Krohn-deli snap ik ook niet, maar wat heeft hij verder nog verkeerd gedaan dan?
Die was idd nog veel erger.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Z'n wissel Vertonghen in de wedstrijd tegen Kopenhagen vond ik niet al te jofel.
Nou, ik vond zijn wissels thuis tegen Kopenhagen erg betwijfelendswaardig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
'Nooit', komop hij zit er net?! En 90% van de gevallen heeft ie gewoon gelijk. Je ziet dat het niet aan hem ligt in wedstrijden zoals tegen Vitesse. Wanneer ze er de volgende wedstrijd dan opeens allemaal niks meer van bakken, dan kun je dat toch niet de trainer toeschuiven?
Oke, zn wissel van Krohn-deli snap ik ook niet, maar wat heeft hij verder nog verkeerd gedaan dan? In mijn ogen doet ie het behoorlijk aardig tot nog toe, voor zover je daar al over kunt oordelen in dit vroege stadium.
Nou dan hou je alleen Sneijder en Stam over volgens mij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Z'n wissel Vertonghen in de wedstrijd tegen Kopenhagen vond ik niet al te jofel.
Maar ik ben het met Henk eens hoor, alle lamballen eruit in de winterstop.![]()
opnieuw teruggehaald , net zo slecht als klokkaquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef HeatWave het volgende:
Bij Ajax is het al jaren zo dat als je met 20 man zit te kijken er zeker 15 man zeggen "hij moet die-en-die brengen" en dan doet de trainer vaak totaal iets anders.
Krohn-Deli.
Feit blijft natuurlijk wel dat de trainer altijd de eindverantwoordelijke is...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Jong RKC was een prachtig voorbeeld waarin je duidelijk zag dat het niet aan de trainer ligt. Geen enkele inzet en verschrikkelijke domme fouten (bedankt Gryga)
Alleen staat hij bij ons niet in de basis.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
opnieuw teruggehaald , net zo slecht als klokka![]()
iedere andere trainer bij feyenoord zou Kolkka ook geen basisplek gevenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Alleen staat hij bij ons niet in de basis.
Het verschil is. Jullie hebben als vervanger voor Kolka Husegums een bankzitter van AZ. Terwijl wij Sneijder en Gabri hebben op de posities van Kron deli.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
opnieuw teruggehaald , net zo slecht als klokka![]()
Ten Cate is gewoon de trainer die gewoon verantwoordelijk is voor de prestaties. Tot nu toe zijn die teleurstellend te noemen, en dus is Henk verantwoordelijk voor die teleurstellende prestaties.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
Dat je Ten Cate afrekent op een aantal weken is ronduit lachwekkend en kenmerkend voor de gemiddelde Ajax supporter.
ze doen maar, ik zit toch in het stadion.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:07 schreef mikey99 het volgende:
De leiding van Feyenoord heeft besloten de tweede ring van de Kuip donderdag gesloten te houden. Reden is de tegenvallende kaartverkoop voor het UEFA Cup-duel met Lokomotiv Sofia. Alleen de business-seats op de bovenste ring worden geopend. Feyenoord speelde de eerste wedstrijden tegen de Bulgaren op 14 september met 2-2 gelijk.
De NOS zal van het duel (aanvang 19.45 uur) overigens alleen de eerste helft uitzenden. Vanaf 20.45 uur wordt er overgeschakeld naar Amsterdam voor de wedstrijd tussen Ajax en het Noorse IK Start.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:07 schreef mikey99 het volgende:
De leiding van Feyenoord heeft besloten de tweede ring van de Kuip donderdag gesloten te houden. Reden is de tegenvallende kaartverkoop voor het UEFA Cup-duel met Lokomotiv Sofia. Alleen de business-seats op de bovenste ring worden geopend. Feyenoord speelde de eerste wedstrijden tegen de Bulgaren op 14 september met 2-2 gelijk.
De NOS zal van het duel (aanvang 19.45 uur) overigens alleen de eerste helft uitzenden. Vanaf 20.45 uur wordt er overgeschakeld naar Amsterdam voor de wedstrijd tussen Ajax en het Noorse IK Start.
Dat denken die feyenoorders ook maar dan andersom, "het komt toch op tv"quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ze doen maar, ik zit toch in het stadion..
Prijs?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:48 schreef Bananenman het volgende:
Morgen allemaal 410 dvd kopen in het honk of bij ons verkooppunt bij vak 409!
Ik neem iig al 3 mensen meequote:Op zaterdag 23 september 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
Bij ons zal het ook redelijk leeg zijn hoor, dusja.
quote:Op zondag 24 september 2006 01:59 schreef ericajax het volgende:
Iemand nog een kaartje voor morgen?Ben rond 1 uur bij de ArenA sowieso
![]()
425 het liefst, kan ik rellen met Jasza![]()
De arrogantie druipt er vanaf.quote:Op zondag 24 september 2006 10:01 schreef Sethje het volgende:
ze zijn ook in het home te koop volgens mij
ik ga naar mokum
waarschijnlijk zijn we vanavond weer 2 topics verder want dan hebben alle internetsupporters het hier weer vol kunnen spammen..
laterrrr
typisch ajaxquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 10:01 schreef Sethje het volgende:
ik ga naar mokum
waarschijnlijk zijn we vanavond weer 2 topics verder want dan hebben alle internetsupporters het hier weer vol kunnen spammen..
laterrrr
dat zijn ze zeker.quote:Op zondag 24 september 2006 10:01 schreef Sethje het volgende:
Ach, als het hem een fijne dag bezorgt om zoiets te zeggen, dan zegt 'ie het toch gewoon. Hij heeft blijkbaar zoiets nodig om zich beter te voelen dan anderen. Veel plezier vandaag in elk gevalquote:
Ach ja, ik vind het altijd wel aandoenlijk van die boertjesquote:Op zondag 24 september 2006 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als het hem een fijne dag bezorgt om zoiets te zeggen, dan zegt 'ie het toch gewoon. Hij heeft blijkbaar zoiets nodig om zich beter te voelen dan anderen. Veel plezier vandaag in elk geval
quote:Op zondag 24 september 2006 12:14 schreef ericajax het volgende:
*gaat richting Amsterdam zonder kaartje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |