quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ben cercle supporterdat kan ik natuurlijk niet maken
Watvoor grapquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:24 schreef devv05 het volgende:
Hehe het was een grap van iemand, gelukkig maar
Uit verliezen we zeker
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax zou uit medeleven voor ADO hebben aangeboden de wedstrijd in Den Haag te spelen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef Bananenman het volgende:
Dat Jaakke had voorgesteld aan Deetman om het een thuiswedstrijd voor Ado te maken om hun fans tegemoet te komen![]()
dit heb ik eerder gehoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:12 schreef Nashje het volgende:
Wtf is sylvana ?
Kanu ziet terugkeer naar Ajax wel zitten
Nwankwo Kanu heeft medegedeeld dat hij na dit seizoen graag zou willen terug keren bij Ajax. ''Ik heb hele mooie herinneringen aan Amsterdam en een terugkeer had ik zeker overwogen als de mogelijkheid er was geweest. De club en de stad hebben een plekje in mijn hart,'' aldus Kanu
Op dit moment speelt Kanu bij Portsmouth, waarmee ze eerste staan in de Premier League, ook is hij nog topscorer met vier doelpunten.
bron: de superlelijke site voetbalmax.nl
iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
neem zo site niet serieus joh
bron :www.voetbalzone.nlquote:‘Kluivert mag worden uitgefloten’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 22 september om 15:18
John van Ringelenstein, voorzitter van ADO Den Haag, heeft in zijn column in het Haagse huis-aan-huisblad Den Haag Dichtbij wel een hele opmerkelijke uitspraak gedaan.
De Hagenaar moedigt namelijk de achterban aan om tijdens de thuiswedstrijd met PSV van dit weekend de tegenstander uit te fluiten én dan met name Patrick Kluivert. “Moedig de ploeg aan en fluit PSV op een sportieve manier uit. Vooruit dan, Patrick Kluivert een beetje extra uitfluiten mag…”, aldus de afsluitende woorden van Van Ringelenstein.
Het is nog onbekend of Van Ringelenstein voor zijn uitspraken vervolgd zal worden door de KNVB, PSV of de speler zelf.
wel mooi berichtquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:58 schreef toma het volgende:
[..]
bron :www.voetbalzone.nl
Dit is zo triest. Wat een hopeloze kut club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |