Amen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Henry is een lul en aarsenal is kut.
Oude logo, stoeljes in Amsterdam ArenA. Kortom, luistert Ajax nog wel naar haar supporters?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef koningdavid het volgende:
Bedankt voor de tips, maar het moet geen onderzoek worden op sportief niveau o.i.d.
Meer zaken omtrent de club/supporters die twijfelachtig zouden kunnen zijn. Iemand nog tips?
Ik noem een Materazzi.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter wel, effectiever natuurlijk niet. Als ze fluiten wordt je niet zo uit je spel gehaald als bij het persoonlijk schofferen van bijvoorbeeld je moeder.
Kijk, daar kan ik wat mee. Bovendien is dat ook een interessant onderwerp. Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oude logo, stoeljes in Amsterdam ArenA. Kortom, luistert Ajax nog wel naar haar supporters?
Klopt, maar daar is niets mis mee. Marco Materazzi provoceerde, maar is toch het slachtoffer geworden, want Zinedine Zidane had er nooit op in moeten gaan. Het hoort er gewoon bij in de voetballerij, op alle geoofloofde manieren moet je je directe opponent uit het spel halen en in mijn optiek is provoceren ook geoorloofd.quote:
Och, ik vind het nog best een nette actie van Ajax en daarbij ook geen ramp, want in Den Haag moet je ook gewoon winnen en daarbij is zo'n bekerwedstrijd zonder uit-supporters ook niet zo geweldig.quote:
Iddquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ben cercle supporterdat kan ik natuurlijk niet maken
Watvoor grapquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:24 schreef devv05 het volgende:
Hehe het was een grap van iemand, gelukkig maar
Uit verliezen we zeker
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax zou uit medeleven voor ADO hebben aangeboden de wedstrijd in Den Haag te spelen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef Bananenman het volgende:
Dat Jaakke had voorgesteld aan Deetman om het een thuiswedstrijd voor Ado te maken om hun fans tegemoet te komen![]()
dit heb ik eerder gehoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:12 schreef Nashje het volgende:
Wtf is sylvana ?
Kanu ziet terugkeer naar Ajax wel zitten
Nwankwo Kanu heeft medegedeeld dat hij na dit seizoen graag zou willen terug keren bij Ajax. ''Ik heb hele mooie herinneringen aan Amsterdam en een terugkeer had ik zeker overwogen als de mogelijkheid er was geweest. De club en de stad hebben een plekje in mijn hart,'' aldus Kanu
Op dit moment speelt Kanu bij Portsmouth, waarmee ze eerste staan in de Premier League, ook is hij nog topscorer met vier doelpunten.
bron: de superlelijke site voetbalmax.nl
iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
neem zo site niet serieus joh
bron :www.voetbalzone.nlquote:‘Kluivert mag worden uitgefloten’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 22 september om 15:18
John van Ringelenstein, voorzitter van ADO Den Haag, heeft in zijn column in het Haagse huis-aan-huisblad Den Haag Dichtbij wel een hele opmerkelijke uitspraak gedaan.
De Hagenaar moedigt namelijk de achterban aan om tijdens de thuiswedstrijd met PSV van dit weekend de tegenstander uit te fluiten én dan met name Patrick Kluivert. “Moedig de ploeg aan en fluit PSV op een sportieve manier uit. Vooruit dan, Patrick Kluivert een beetje extra uitfluiten mag…”, aldus de afsluitende woorden van Van Ringelenstein.
Het is nog onbekend of Van Ringelenstein voor zijn uitspraken vervolgd zal worden door de KNVB, PSV of de speler zelf.
wel mooi berichtquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:58 schreef toma het volgende:
[..]
bron :www.voetbalzone.nl
Dit is zo triest. Wat een hopeloze kut club.
Vorige week was al veel gefloten naar kluivertquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Beter spelen Ado en Feyenoord na het uitfluiten van Kluivert allebei 4 wedstrijden zonder publiek. Dat zal die iq loze tjappies leren.
Dat is dan je leven. Leuk leven man.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vorige week was al veel gefloten naar kluivert
26 december in de kuip zal het veel en veel erger zijn + dat ik wel veracht dat er wel iemand vuurwerk naar hem zal gooien
Lekker vuurwerk blijven gooien! Hielp jullie vorig jaar niet echt in die lege badkuip tegen boekarest. Heldquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vorige week was al veel gefloten naar kluivert
26 december in de kuip zal het veel en veel erger zijn + dat ik wel veracht dat er wel iemand vuurwerk naar hem zal gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |