West Ham - Man City ook toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Er gaan trouwens best wat mensen naar Anderlecht - Milan binnenkort. Is misschien wel leuk om eens mee te pikken.
Die clubs zouden mij allebei weinig boeien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Er gaan trouwens best wat mensen naar Anderlecht - Milan binnenkort. Is misschien wel leuk om eens mee te pikken.
Zal wel al uitverkocht zijn, ik ga sowieso wel een keer naar Anderlecht dit seizoenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
RSCA - AC Milan is mij te duur, ik ga naar de thuiswedstrijd tegen Cercle Brugge op vrijdagavond 10 november 2006 en hoop begin volgend seizoen nog een match mee te pikkken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben cercle supporterquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
RSCA - AC Milan is mij te duur, ik ga naar de thuiswedstrijd tegen Cercle Brugge op vrijdagavond 10 november 2006 en hoop begin volgend seizoen nog een match mee te pikkken.
Dan doe jij toch gewoon je Cercle-shirtje aan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ben cercle supporterdat kan ik natuurlijk niet maken
Vanwege Claeys en Pinas zeker?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ben cercle supporterdat kan ik natuurlijk niet maken
Pinas speelt volgens mij bij NACquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vanwege Claeys en Pinas zeker?
nee vanwege een Belg die ik ken en omdat het natuurlijk de aartsvijand van club isquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vanwege Claeys en Pinas zeker?
Ik vrees het ergste. NEC heeft natuurlijk een hele capabele trainer in Been die altijd de beste spelers opstelt, tactisch zeer sterk is. Ajax heeft natuurlijk alleen maar Huntelaar om op te bouwen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef toma het volgende:
Gaat Ajax winnen van NEC ? Logisch dat je zegt van ja, maar ik denk toch dat ze t lastig krijgen. Vooral na 2 slechte wedstrijden (tegen amateurs notabene). En NEC is gebrand op de eerste overwinning van t seizoen.
Melbourne Victory, ook al heeft dit allemaal maar weinig met Ajax te maken.quote:
Dit is cynisch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. NEC heeft natuurlijk een hele capabele trainer in Been die altijd de beste spelers opstelt, tactisch zeer sterk is. Ajax heeft natuurlijk alleen maar Huntelaar om op te bouwen.
Ik heb er geen vertrouwen in zondag
Check zn PIquote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Melbourne Victory, ook al heeft dit allemaal maar weinig met Ajax te maken.![]()
Ik verwacht van wel. Ten Cate zal de boel wel even op scherp hebben gezet, waardoor ze gebrand zijn op revanche.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef toma het volgende:
Gaat Ajax winnen van NEC ? Logisch dat je zegt van ja, maar ik denk toch dat ze t lastig krijgen. Vooral na 2 slechte wedstrijden (tegen amateurs notabene). En NEC is gebrand op de eerste overwinning van t seizoen.
Goh, dat woord hoor je tegenwoordig ook na elke wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Ten Cate zal de boel wel even op scherp hebben gezet, waardoor ze gebrand zijn op revanche.
Ze hebben het al aangepast bij voetbalzonequote:
quote:Henry: ‘Arsenal speelt als het oude Ajax’
had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Henry is een lul en aarsenal is kut.
quote:‘Kluivert mag worden uitgefloten’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 22 september om 15:18
John van Ringelenstein, voorzitter van ADO Den Haag, heeft in zijn column in het Haagse huis-aan-huisblad Den Haag Dichtbij wel een hele opmerkelijke uitspraak gedaan.
De Hagenaar moedigt namelijk de achterban aan om tijdens de thuiswedstrijd met PSV van dit weekend de tegenstander uit te fluiten én dan met name Patrick Kluivert. “Moedig de ploeg aan en fluit PSV op een sportieve manier uit. Vooruit dan, Patrick Kluivert een beetje extra uitfluiten mag…”, aldus de afsluitende woorden van Van Ringelenstein.
Het is nog onbekend of Van Ringelenstein voor zijn uitspraken vervolgd zal worden door de KNVB, PSV of de speler zelf.
Het medisch beleid lijkt me wel een onderzoekje waard, maar sluit denk ik niet echt aan op je opleiding.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:27 schreef koningdavid het volgende:
Jongens, even een vraag.
Ik moet op school voor het vak 'onderzoeksjournalistiek' een onderzoek doen. Weten jullie nog een onderwerp m.b.t. Ajax waar nodig onderzoek naar gedaan moet worden?
Rendement van aankopen vergelijken met zelf opgeleide spelers, zowel financieel als sportief.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:27 schreef koningdavid het volgende:
Jongens, even een vraag.
Ik moet op school voor het vak 'onderzoeksjournalistiek' een onderzoek doen. Weten jullie nog een onderwerp m.b.t. Ajax waar nodig onderzoek naar gedaan moet worden?
Uitfluiten is beter en effectiever mijn inziens dan wat roepen over z'n moeder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:28 schreef BoNi het volgende:
Je tegenstander op een sportieve manier uitfluiten
Beter wel, effectiever natuurlijk niet. Als ze fluiten wordt je niet zo uit je spel gehaald als bij het persoonlijk schofferen van bijvoorbeeld je moeder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uitfluiten is beter en effectiever mijn inziens dan wat roepen over z'n moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |