En hij zingt de liedjes stom en hij danst idioot.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef baquelappe het volgende:
En hij heeft een rode trui aanIk vind hem niet leuk.
Nee hoor, hij is zanger geworden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:37 schreef Adfundum het volgende:
Die gast zit onderhand in het bejaardenhuis, zo oud is die serie.
Ik vind Joe helemaal niet lief en aardig!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:45 schreef the-shit het volgende:
hij is gister of eergister weg gegaan en heeft aan iedereen belooft dat Joe (zijn neefje) net zo lief en aardig zal zijn als hij dat geweest is!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:37 schreef Solomon het volgende:
Hij is weg, gaan studeren. Daarom is Joe er komen wonen. Was maandag of dinsdag op tv.
jupquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:
hij zei dat ie ging studeren !! volgens mij was dat dinsdag of maandag!
Ja, daar zeg je me wat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef DerBolle het volgende:
steve is geprikt door een pijlstaartrog...
Mijn dochter van 6 vindt het helemaal geweldig. Ik kijk er ook niet met tegenzin naar eigenlijk. Maar het is wel even wennen met Joequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:19 schreef MaLo het volgende:
Zelfs mijn dochter van 2 vind Blues Clues te stompzinnig voor woorden
Omdat als je ziek op bed ligt er voor de rest geen zak op tv isquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:32 schreef RTB het volgende:
Waarom weten jullie dit in godsnaam.
Niks wennen! Nooit zal ik meer zonder ergernissen naar de avonturen van Blue kunnen kijken met die lambal erbij!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn dochter van 6 vindt het helemaal geweldig. Ik kijk er ook niet met tegenzin naar eigenlijk. Maar het is wel even wennen met Joe![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef Icefire1971 het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws (afhankelijk van wat je van Steve vindt):
goed nieuws: gister zag ik Steve gewoon nog;
slecht nieuws: gister zag ik Steve gewoon nog.
Doraquote:
De koekjes en Dora-drink zijn wel weer lekker. Is get toch ergens goed voorquote:Op maandag 25 september 2006 15:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doravind ik juist erg leuk, mijn dochter eindelijk ook sinds een jaar
.
Tijdje terug in de supermarkt was ze opeens verdwenen, zag haar staan bij de koekjes en dacht bij mezelf wat staat ze nu weer te doen. Stond ze te dansen en te zingen voor de Dora-koekjes![]()
Bij mij en een vriendin zijn vooralquote:Op maandag 25 september 2006 15:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doravind ik juist erg leuk, mijn dochter eindelijk ook sinds een jaar
.
Tijdje terug in de supermarkt was ze opeens verdwenen, zag haar staan bij de koekjes en dacht bij mezelf wat staat ze nu weer te doen. Stond ze te dansen en te zingen voor de Dora-koekjes![]()
Roep je ook altijd mee met : Swieber niet stelen!quote:Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Bij mij en een vriendin zijn vooral
Waar gaan we heen? Naar de cacaoboom!
en
OP DE KAAAHAAART!
erg populair.
Jaaahaaa, Swieber niet stelen, Swieber niet stelen, Swieber niet.... Te laat, te laat!quote:Op maandag 25 september 2006 16:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Roep je ook altijd mee met : Swieber niet stelen!
Mijn favostukje is altijd:
Everebody come on...kom allemaaaaal mee
wees niet bang het lukt je
dit wordt een heel leuk stukje!
Waar gaan we heen...bladiebladiebla![]()
En dat irritante lachje de hele tijd. Kut Joequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:30 schreef Biancavia het volgende:
Zit ik vanochtend Blue's Clues te kijken, woont er ineens een of andere vage Joe met een playmobilkapsel in plaats van Steve in dat huis. [afbeelding]
Hij is helemaal niet leuk en probeert alleen maar Steve na te doen, hij is nep, onecht, onsympathiek en een faker. Joe.
Ik wil Steve terug! :'(
[afbeelding]
Neen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:32 schreef Ellatjuh het volgende:
ja dora is ok
Steve was best schattig iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:50 schreef ChrisJX het volgende:
Steve was best een schatje![]()
Die Joe heeft dezelfde uitdrukking als Joey uit BlossomMaar die was (volgens de destijds heersende normen
) lekkerder
Jaaa!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[afbeelding]
Joey Lawrencekrijg gelijk weer last van puberverliefdheid
![]()
Wissiknie!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wist je dat hij een vriendinnetje heeft dat Magenta heet?
[afbeelding]
Ik dacht dat Steve ooit zei dat Blue een meisje wasquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wist je dat hij een vriendinnetje heeft dat Magenta heet?
[afbeelding]
kloptquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat Steve ooit zei dat Blue een meisje was![]()
Blue ís een meisjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat Steve ooit zei dat Blue een meisje was![]()
Je hebt er leuke games van vor op de PS2quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |