de zondag voor kerst was hij nog langs gekomen en voor mezelf had ik toen zoiets: als hij nu raar doet ofzo dan was het de laatste keer dat ik hem zag. Maar hij kwam en het was echt hartstikke gezellig! Op een gegeven moment ging het over uitgaan en om hem uit zijn tent te lokken vertelde ik dat ik met een vriend uitging met wie ik eerder gezoend had en die af en toe nog toespelingen maakte. Hij reageerde hier niet al te vrolijk op, eerlijk gezegd een beetje verdrietig. Toen hij wegging zei hij nog dat hij helemaal niet weg wilde en 's avonds kreeg ik een smsje voor het slapen gaan dat hij me vaker en langer wilde zien, want iedere keer maar +/- 4 uur vond hij te weinig.
Omdat hij dit gezegd had, heb ik hem gevraagd of hij eerste of tweede kerstdag bij mij thuis wilde vieren, met z'n tweeen. Maar hij kon niet, want hij had familiefeesten. Maar dit was ook de laatste keer dat ik iets van hem hoorde.
Ik baalde dat ik niets meer van hem hoorde en dacht dat het dan ook uit was. Ik hoopte wel dat ik hem nog zou zien, zodat hij zou uitleggen waarom hij niets meer van zich liet horen. Dat kon dus ook want met oud en nieuw was hij ook in de Get Down, waar ik was. wat hij er deed weet ik nog steeds niet, want ik vraag me af wat iemand uit Scheveningen met oud&nieuw in utrecht doet, terwijl al zijn vrienden naar Den Haag of Rotterdam gingen. Ik zit dus echt te denken dat hij er voor mij was. Ik was samen met mijn beste vriendin met een groep van 10 jongens, waar we aardig wat aandacht van kregen. Op een gegeven moment kwam een vriend van me hem dus tegen en toen riep mijn 'ex' heel hard: shit dus charlotte is er ook? En daarna stond hij in de buurt van me te dansen. Ik had het eerst niet door, dus ging lekker door feesten en aandacht vragen van alle jongens. Op een gegeven moment zag ik dus dat hij er ook was en wilde ik naar hem toegaan, waarop hij wegliep. Hij was er met nog een vriend en die zwaaide gewoon en daar heb ik later nog mee staan praten, maar mijn 'ex' bleef me negeren. Op een gegeven moment keek hij me wel aan en lachte hij heel lief naar me (beetje verliefd). en vanaf dat moment was t wel weer wat ontspannener.
Aan het einde van de avond, ik had nog geen half woord met hem gesproken, ging ik voor hem staan en vroeg hem waarom hij me negeerde en niets meer van zich liet horen. Ik vertelde hem dat ik me hier niet prettig bij voelde en ik niet wilde dat het zo eindigde. Hij antwoorde hierop dat er niets aan de hand was en ik me geen zorgen moest maken. Hij had een paar dagen niets van zich laten horen omdat ie druk was en hij had geen leuke avond, want hij was moe. Hij begon daarna over de kerst, vroeg hoe mijnes was. Wij gingen op dat moment weg, waarop hij me 3 zoenen op mijn wang gaf en wegliep....
Ik weet nu dus nog niet waar ik aan toe ben. Omdat ik hem niet meer durf te bellen (ben bang dat ik teveel achter hem aanhobbel) heb ik een smsje gestuurd dat ik me kut voelde na ons gesprek en dat ik vrijdag graag met hem af zou willen spreken om naar de film te gaan en gewoon een leuke tijd te hebben. Hier heb ik dus ook niets op gehoord.
Nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen, is het nou mijn fout, had ik niet moeten beginnen over die andere jongen en ging ik de mist in omdat ik aan het feesten was met die andere jongens (kan me voorstellen dat hij hier pissig om werd), of stel ik me aan, is hij gewoon een eikel en moet ik hem vergeten. Ik weet t echt niet meer.
Daarna loopt het wel los, mag ik hopen...
En ik denk dat hij niet weet wat hij met jou aan moet, misschien ben jij ook zijn eerste 'echte' vriendin en weet hij niet zo goed hoe hij zich moet gedragen. En net als jij net zegt 'ik wil niet dat het lijkt dat ik achter hem aan hobbel' denkt hij misschien wel hetzelfde.
Dus bel 'm op en ga lekker met 'm uit zaterdagavond ipv met mij naar de Winkel. En op die avond ga je niet naar de bios ofsow maar gewoon uiteten en dan naar een cafeetje om te praten over jou opvattingen en zijn opvattingen. Ik denk dat het dan een stuk duidelijk wordt waarom hij zich zo gedragen heeft en weet je ook hoe hij denkt. En vice versa.
Vind ik gek maar goed wie ben ik
maar hij zegt ook ze leuk: er is niets aan de hand, een misverstandje (dat hij me negeerde...) maar vervolgens laat hij weer niets van zich horen...
maar gewoon bellen dus?
quote:ik denk dat hij me negeerde omdat ik met een hele groep was. hij is verlegen, dus hij zou niet zo op me afstappen. En daarnaast ben ik geen afstandelijk type als het gaat om andere jongens, dus als ik heel close met iemand anders sta te dansen, kan ik me voorstellen dat hij niet naar me toekomt.
Op donderdag 03 januari 2002 11:51 schreef knep het volgende:
Hm, ik weet het ook niet. Ik vind het in ieder geval niet echt normaal dat hij je vrijwel helemaal negeert omdat hij moe is
En je had dus iets met hem maar hij vertelt je niet dat hij met oud en nieuw naar je stam-discotheek komt?Vind ik gek maar goed wie ben ik
wat ik wel raar vind is dat hij niet had verteld dat hij ook kwam...
quote:dat is zo...
Op donderdag 03 januari 2002 11:54 schreef r0b1n het volgende:
Ja.. wat heb je te verliezen (ff bot gezegd) ?
quote:Mja, vind/vond ik ook altijd mindere acties van jou
Op donderdag 03 januari 2002 11:54 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ik denk dat hij me negeerde omdat ik met een hele groep was. hij is verlegen, dus hij zou niet zo op me afstappen. En daarnaast ben ik geen afstandelijk type als het gaat om andere jongens, dus als ik heel close met iemand anders sta te dansen, kan ik me voorstellen dat hij niet naar me toekomt.
quote:Persoonlijk vind ik van niet, maar misschien issie onzeker en heeft ie niet echt een 'backbone' waardoor ie niet echt tegen jou 'plagerij' kan.
Op donderdag 03 januari 2002 11:57 schreef goddess in heaven het volgende:
maar vinden jullie dat het mijn 'fout' is? dat ik niet zo hard tegen hem had moeten zijn?
quote:hehe.. had je me 10 jaar geleden moeten zien. Ik was de stille & verlegen jongen in de familie
Op donderdag 03 januari 2002 12:00 schreef goddess in heaven het volgende:
ja maar jij bent niet verlegen
quote:Hou me vast zl0p.. ik wou dat we al op drome waren.. op de stoep.. fles alchohol in de hand..
Op donderdag 03 januari 2002 12:06 schreef zl0p het volgende:
robin toch.....
1-3 februari!
quote:Vind ik niet, ik neem aan dat hij je langer kent dan vandaag en weet dat jij tijdens het stappen niet constant aan zijn zijde staat en ook 'close' bent met vrienden, als ik het goed begrijp tenminste
maar vinden jullie dat het mijn 'fout' is? dat ik niet zo hard tegen hem had moeten zijn?
Er was laatst ook al een topic van iemand die hier zo verkrampt mee bezig was. Is dit leeftijdsgebonden ofzo?
quote:erg ben ik he, maar ik heb weer de helft van de nacht liggen dubben
Op donderdag 03 januari 2002 12:14 schreef Silence het volgende:
CharliejWat heb ik je nou al zoooooo vaak gezegd lieverd? Anyway, ik kan nu internetten enzo op mijn werk, ik mail en sms je zo wel even. Even je uit de dipsaus trekken weer is
quote:Ook daar weet je wat ik er over heb gezegd he... Maar goed, ik ga het hier niet te prive maken, ik sms en mail je zo wel, even eten hoor anders pleur ik uit elkaar
Op donderdag 03 januari 2002 12:16 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
erg ben ik he, maar ik heb weer de helft van de nacht liggen dubben
quote:ja ik weet t niet, op de een of andere manier hah ik het idee dat ik dat moest doen. iedereen loopt ook alleen maar te roepen dat ik niet zo achter hem aan moet hobbelen. 'play hard to get', denk dat t daar een beetje fout is gegaan
Op donderdag 03 januari 2002 12:15 schreef Noayla_ het volgende:
Waarom toch al die spelletjes spelen van jaloers maken/aantrekken-afstoten e.d?
Lijkt mij dat je meer bereikt door gewoon eerlijk te zijn en te laten zien wat je echt voelt.
Er was laatst ook al een topic van iemand die hier zo verkrampt mee bezig was. Is dit leeftijdsgebonden ofzo?
quote:heel erg
Op donderdag 03 januari 2002 12:16 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
erg ben ik he
quote:liev!!
Op donderdag 03 januari 2002 12:11 schreef zl0p het volgende:
<zl0p> Topic: Hoe oud was je toen je een vriendje kreeg?
<zl0p> ik w8 nog steeds totdat glorix ja zegt
<zl0p>1-3 februari!
We zitten naast elkaar op drome he ?
quote:Heej niet huilen
Op donderdag 03 januari 2002 12:19 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
dankje
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 12:22 schreef r0b1n het volgende:[..]
liev!!
We zitten naast elkaar op drome he ?
quote:Shit hé, dat zijn al dubbel zo veel tranen, niet zo huilen meis
Op donderdag 03 januari 2002 12:26 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
tis wel jouw schuld he! heb je het al door
![]()
Kop op, alles komt goed
quote:Oei, niet naar de anderen luisteren meid! Juist door die 'playing hard to get' act kun je hele leuke kansen mislopen (zoals bijv. deze jongen). Hij gaat n.l automatisch het spel meespelen, waardoor je uiteindelijk niet bereikt wat je wilt.
Op donderdag 03 januari 2002 12:18 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ja ik weet t niet, op de een of andere manier hah ik het idee dat ik dat moest doen. iedereen loopt ook alleen maar te roepen dat ik niet zo achter hem aan moet hobbelen. 'play hard to get', denk dat t daar een beetje fout is gegaan
Geloof me, jezelf laten zien zonder al die gespeelde acties werkt uiteindelijk het beste; je wilt tenslotte iemand die op JOU valt en niet op een door jou zelf gecreëerd image.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 03-01-2002 12:31]
quote:ROFL
Op donderdag 03 januari 2002 12:26 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
tis wel jouw schuld he! heb je het al door
![]()
quote:PIEP PIEP
Op donderdag 03 januari 2002 12:30 schreef goddess in heaven het volgende:
t is gewoon dat ik er super erg mee zit en er nu niets aan kan doen, omdat ie aan het werk is
Al blijft het in mijn ogen raar dat je op nieuwjaarsdag je vriendin niet een geweldig nieuwjaar toezoent.. verlegen of niet...
En dat jij met andere jongens gaat stappen en dansen moet kunnen. Jij wist tenslotte niet dat hij er was.
Nog maar weer een vraagje: waarom ben je niet gewoon op hem afgestapt..??? En heb je hem even lekker gezoend (of op die lekkere rode bankjes gezeten ).
Kortom. Als je echt verleifs bent dan moet je hem bellen, en anders moet je hem laten gaan..
quote:* r0b1n sluit zich aan bij deze reactie
Op donderdag 03 januari 2002 12:33 schreef Frenkie het volgende:
Goddess, vraagje: Ben je verliefd op die jongen ?? Zo ja is die verliefdheid zo sterk dat je hem die oudejaarsnacht kan vergeven...?? Dan moet je jullie relatie nog een tweede kans geven. Wat heb je tenslotte te verliezen.Al blijft het in mijn ogen raar dat je op nieuwjaarsdag je vriendin niet een geweldig nieuwjaar toezoent.. verlegen of niet...
En dat jij met andere jongens gaat stappen en dansen moet kunnen. Jij wist tenslotte niet dat hij er was.
Nog maar weer een vraagje: waarom ben je niet gewoon op hem afgestapt..??? En heb je hem even lekker gezoend (of op die lekkere rode bankjes gezeten).
Kortom. Als je echt verleifs bent dan moet je hem bellen, en anders moet je hem laten gaan..
quote:Je kan hem dit topic ook laten lezen als hij weer thuis is..??? Of gewoon bellen...
Op donderdag 03 januari 2002 12:30 schreef goddess in heaven het volgende:
t is gewoon dat ik er super erg mee zit en er nu niets aan kan doen, omdat ie aan het werk is
quote:ik bel hem vanavond wel. en dat ik niet op hem ben afgestapt.. ja dat weet ik ook niet, maar op een bepaald moment was er 'een afstand' om het zo te noemen... ik kon gewoon niet meer naar hem toe...
Goddess, vraagje: Ben je verliefd op die jongen ?? Zo ja is die verliefdheid zo sterk dat je hem die oudejaarsnacht kan vergeven...?? Dan moet je jullie relatie nog een tweede kans geven. Wat heb je tenslotte te verliezen.Al blijft het in mijn ogen raar dat je op nieuwjaarsdag je vriendin niet een geweldig nieuwjaar toezoent.. verlegen of niet...
Nog maar weer een vraagje: waarom ben je niet gewoon op hem afgestapt..??? En heb je hem even lekker gezoend (of op die lekkere rode bankjes gezeten).
quote:Steun je ook mijn taalfouten..??
Op donderdag 03 januari 2002 12:35 schreef r0b1n het volgende:[..]
* r0b1n sluit zich aan bij deze reactie
quote:Precies ja, hier doelde ik ook op ...
Al blijft het in mijn ogen raar dat je op nieuwjaarsdag je vriendin niet een geweldig nieuwjaar toezoent.. verlegen of niet...
quote:ja dat vind ik ook vreemd... maar misschien gaf ik hem ook niet helemaal de kans...
Op donderdag 03 januari 2002 12:38 schreef knep het volgende:[..]
Precies ja, hier doelde ik ook op ...
quote:Lieverd, je zoekt de fout nu alleen bij jezelf, doe dat nou niet. Wij mannen maken een heleboel fouten en in het geval van F, tsja, hij heeft al een beetje boel fouten gemaakt maar goed...
Op donderdag 03 januari 2002 12:39 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ja dat vind ik ook vreemd... maar misschien gaf ik hem ook niet helemaal de kans...
quote:hmm ik kan me er wel iets bij voorstellen. Toen ik 18 was had ik een vriendinnetje van 16. Wij hadden een maand of 6 verkering en ik ging met mijn beste maatje stappen (hij had zijn spliksplinternieuwe vriendin bij zich). Ik had haar vantevoren gebeld of ze mee wilde. We zouden naar Utrecht gaan (ik woonde nog in Vianen). Zij wilde niet mee. En wilde ook helemaal niet stappen.
Op donderdag 03 januari 2002 12:36 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
en dat ik niet op hem ben afgestapt.. ja dat weet ik ook niet, maar op een bepaald moment was er 'een afstand' om het zo te noemen... ik kon gewoon niet meer naar hem toe...
Nou goed ik dus zonder haar stappen. Halverwege de avond werden de plannen gewijzigd en zouden we naar de Crazy (een disco in IJsselstein) gaan. Dus ik mijn vriendinnetje weer bellen. (die woonde daar om de hoek). Maar ze ging niet mee.. Geen zin..
Dus wij naar die toko. en na een tijdje gingen we naar een andere disco dar om de hoek. En op een gegeven moment sta ik naast de dansvloer wat te drinken. Staat zij op de dansvloer met een hele berg vriendinnen. Toen keek ik echt En zij staat mij aan te kijken en zegt niks.. dus ik naar haar toe doet ze extraam afstandelijk...
Dat was echt vreemd...
(voor de volledigheid: twee weken later was het uit, het zat dus toch niet zo goed als ik dacht)
De enige keer dat ik gedumpt ben..
Dus Goddess.. bellen.. en dan om af te spreken. Dan kan je er altijd nog een eind aan maken (maar dan een net eind) of gewoon opnieuw beginnen....
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 03-01-2002 12:45]
quote:helemaal mee eens..wat een kinderachtig en vooral VERMOEIEND gedoe zeg..pfff....
Op donderdag 03 januari 2002 12:15 schreef Noayla_ het volgende:
Waarom toch al die spelletjes spelen van jaloers maken/aantrekken-afstoten e.d?
Lijkt mij dat je meer bereikt door gewoon eerlijk te zijn en te laten zien wat je echt voelt.
quote:Tuurlijk.. waarom nie?
Op donderdag 03 januari 2002 12:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
Steun je ook mijn taalfouten..??
T was weer jouw schuld... schaam je..
Mag ik nog wel een keer mee naar de Winkel
Charlie: wees gewoon jezelf (maar ja zo ben ik nou eenmaal niet dus ja moeilijk dan (HE RIK? ))
sorry, heb lol vandaag
quote:Ik vind het belachelijk dat je hem testte door te zeggen dat je met iemand anders uitging.
Ik vind dat het je eigen schuld is...
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 12:48 schreef r0b1n het volgende:[..]
Charlie: wees gewoon jezelf (maar ja zo ben ik nou eenmaal niet dus ja moeilijk dan (HE RIK?))
quote:Dat vind ik wel een heel slap excuus!
Op donderdag 03 januari 2002 12:30 schreef Noayla_ het volgende:Hij gaat n.l automatisch het spel meespelen, waardoor je uiteindelijk niet bereikt wat je wilt.
quote:Volgens mij testte ze hem niet, ze ging ook met iemand anders uit.. toch
Op donderdag 03 januari 2002 12:50 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
Ik vind het belachelijk dat je hem testte door te zeggen dat je met iemand anders uitging.
Lees dat andere topic maar eens.. Als je goed leest zijn ze eigenlijk nooit goed begonnen en heeft er vanaf het begin een soort van valse start op gezeten. Ze lijken me beide erg onzeker (en een beetje onervaren op relatiegebied)..
quote:nou dat wilde ik dus horen, want dit vind ik zelf dus ook!
Op donderdag 03 januari 2002 12:50 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
Ik vind het belachelijk dat je hem testte door te zeggen dat je met iemand anders uitging.
quote:ik iig wel!
Op donderdag 03 januari 2002 12:52 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ze lijken me beide erg onzeker (en een beetje onervaren op relatiegebied)..
quote:Kleine correctie : ik was diegene dus en we waren niet 'samen' uit. Ze had ook nog een vriendin mee en F wist ook dat ik gewoon 'een' vriend was.
Op donderdag 03 januari 2002 12:52 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
nou dat wilde ik dus horen, want dit vind ik zelf dus ook!
quote:Dus wordt het tijd dat je stopt met zeiken en die arme jongen belt om je excuses aan te bieden!
Op donderdag 03 januari 2002 12:52 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
nou dat wilde ik dus horen, want dit vind ik zelf dus ook!
quote:Mja, het was misschien wat bout gezegd. Maar ik vind dat je in een relatie niet de liefde van je partner moet testen. Je "weet" toch van elkaar dat je van elkaar houdt?
Op donderdag 03 januari 2002 12:52 schreef Frenkie het volgende:[..]
Volgens mij testte ze hem niet, ze ging ook met iemand anders uit.. toch
Lees dat andere topic maar eens.. Als je goed leest zijn ze eigenlijk nooit goed begonnen en heeft er vanaf het begin een soort van valse start op gezeten. Ze lijken me beide erg onzeker (en een beetje onervaren op relatiegebied)..
Maar ja, in hoeverre was dit een relatie?
quote:nog niet om het maar zo te zeggen. we hadden anderhalve maand wat, dus we begonnen net
Op donderdag 03 januari 2002 12:56 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
Maar ja, in hoeverre was dit een relatie?
quote:Laat maar horen wat hij ervan denkt
Op donderdag 03 januari 2002 12:56 schreef goddess in heaven het volgende:ok ok, maar ik bel vanavond pas, want nu is aan t werk
quote:True true, als je hem spreekt moet je natuurlijk niet alleen zeggen dat jij fout zat. Je moet hem er ook op wijzen dat wat hij daar in die discotheek deed, niet netjes was.
Op donderdag 03 januari 2002 12:58 schreef Silence het volgende:
Charliej, het is niet ALLEEN je eigen schuld. Kijk als jij nu denkt dat jij de enige bent die iets foutdoet, vindt hij dat helemaal best en gaat hij gewoon bij je kijken wat hij nog meer fout kan doen bij je. Heel matig maar wel begrijpelijk. Je stelt je zo onwijs kwetsbaar op. Jullie hebben allebei fouten gemaakt, dat moet jij niet alleen inzien, maar vooral hij ook...
Maar ik geloof dat ik dit al vaker had gezegd he...
Maybe mail ik je straks nog charliej, maarja moet werken he...
Maak ff een samenvatting van het telefoongesprek, ok?
quote:ik weet t, ik ben niet de enige. hij had ook wel wat initiatief kunnen tonen, maar misschien ben ik wel degene die begonnen is...
Op donderdag 03 januari 2002 12:58 schreef Silence het volgende:
*babbel*
quote:Nou hij zo te zien ook... als ik in Scheveningen zou wonen en ik zou speciaal voor mijn vriendin naar de Get Down ging (omdat ik toch wel wist dat ze daar zou zijn) had ik haar zoiezo gebeld. (dat doe je toch zoiezo met oud en nieuw als je verliefd bent...:? )
Op donderdag 03 januari 2002 12:54 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ik iig wel!
en als ik haar dan had gezien had ik haar om de hals gevlogen.... Negeren doe je met iemand die je niet mag, of die je op dat moment vervloekt heb.. maar niet met diegene waar je verliefd op ben... toch
quote:ik ga echt niet zeggen: oh sorry en sorry en ja sorry en sorry
Op donderdag 03 januari 2002 13:00 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
True true, als je hem spreekt moet je natuurlijk niet alleen zeggen dat jij fout zat. Je moet hem er ook op wijzen dat wat hij daar in die discotheek deed, niet netjes was.
Maak ff een samenvatting van het telefoongesprek, ok?
en ik zal een samenvatting maken
quote:je kan natuurlijk ook gewoon een relatie met mij beginnen
Op donderdag 03 januari 2002 13:01 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ik weet t, ik ben niet de enige. hij had ook wel wat initiatief kunnen tonen, maar misschien ben ik wel degene die begonnen is...
quote:yup.. had ik ook al gezegd tegen d'r. Helemaal met oud & nieuw, zie je eelkaar en dan ":D
Op donderdag 03 januari 2002 13:01 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nou hij zo te zien ook... als ik in Scheveningen zou wonen en ik zou speciaal voor mijn vriendin naar de Get Down ging (omdat ik toch wel wist dat ze daar zou zijn) had ik haar zoiezo gebeld. (dat doe je toch zoiezo met oud en nieuw als je verliefd bent...:? )
en als ik haar dan had gezien had ik haar om de hals gevlogen.... Negeren doe je met iemand die je niet mag, of die je op dat moment vervloekt heb.. maar niet met diegene waar je verliefd op ben... toch
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 13:03 schreef zl0p het volgende:
A ga niet naar Get Down
B kies voor Robin
quote:sorry dat sloeg op mij
Op donderdag 03 januari 2002 13:04 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
quote:Mwaah ik weet nog wel hoe het begon
Op donderdag 03 januari 2002 13:01 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ik weet t, ik ben niet de enige. hij had ook wel wat initiatief kunnen tonen, maar misschien ben ik wel degene die begonnen is...
quote:Ik weet niet wie jij bent, maar ik ben maar een simpele ziel..
Op donderdag 03 januari 2002 13:04 schreef r0b1n het volgende:[..]
yup.. had ik ook al gezegd tegen d'r. Helemaal met oud & nieuw, zie je eelkaar en dan ":D
![]()
w0h00w0w0w0w0 LAF JOE!! LAAT DIT ONS JAAR WORDEN *smak* *smak* (oneindig keer die hele nacht)" maar ja... sommige doen dat dus niet. Maar ja wie zijn wij he Frenkie?
quote:tja maar zelfs als je ziet dat je vriendin tegen haar buurjongen aan t oprijden is
Op donderdag 03 januari 2002 13:04 schreef r0b1n het volgende:[..]
yup.. had ik ook al gezegd tegen d'r. Helemaal met oud & nieuw, zie je eelkaar en dan ":D
![]()
w0h00w0w0w0w0 LAF JOE!! LAAT DIT ONS JAAR WORDEN *smak* *smak* (oneindig keer die hele nacht)" maar ja... sommige doen dat dus niet. Maar ja wie zijn wij he Frenkie?
quote:rofl @ zl0p
Op donderdag 03 januari 2002 13:04 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 13:06 schreef Silence het volgende:[..]
Mwaah ik weet nog wel hoe het begon
Jij hebt gewoon veel aandacht nodig en dat heeft hij je niet genoeg gegeven. En blijkbaar heeft hij dat niet door... Tsja, logisch dat je dan ook aandacht vraagt van anderen?
quote:JUIST DAN (!!!)
Op donderdag 03 januari 2002 13:07 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
tja maar zelfs als je ziet dat je vriendin tegen haar buurjongen aan t oprijden is
quote:Er bestaat toch zoiets als een trio?
tja maar zelfs als je ziet dat je vriendin tegen haar buurjongen aan t oprijden is
quote:Ja zelfs dan..
quote:Met echte liefde gaat dat vanzelf, dan voelt de ander dat ook wel een beetje aan. Als hij je vanaf het begin beter had gesnapt, dan was er nu niks aan de hand geweest en was Charliej zo gelukkig als wat geweest.
Op donderdag 03 januari 2002 13:09 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ja ik ben ook niet helemaal duidelijk geweest he...
[Dit bericht is gewijzigd door F.U.B.A.R op 03-01-2002 13:14]
quote:slechte verhalen? hmmm... en ik altijd maar denken dat ik zo'n lieve jongen was
Op donderdag 03 januari 2002 13:11 schreef Silence het volgende:[..]
Met echte liefde gaat dat vanzelf, dan voelt de ander dat ook wel een beetje aan. Als hij je vanaf het begin beter had gesnapt, dan was er nu niks aan de hand geweest en was Charliej zo gelukkig als wat geweest.
Zoals al zo vaak gezegd, jij moet iemand hebben die je helemaal snapt en je al die aandacht kan geven. En ja, maybe is dat Robin wel, al heb ik van hem alleen maar slechte verhalen van je gehoord he?
quote:das niet waar!
Op donderdag 03 januari 2002 13:11 schreef Silence het volgende:[..]
Met echte liefde gaat dat vanzelf, dan voelt de ander dat ook wel een beetje aan. Als hij je vanaf het begin beter had gesnapt, dan was er nu niks aan de hand geweest en was Charliej zo gelukkig als wat geweest.
Zoals al zo vaak gezegd, jij moet iemand hebben die je helemaal snapt en je al die aandacht kan geven. En ja, maybe is dat Robin wel, al heb ik van hem alleen maar slechte verhalen van je gehoord he?
en trouwens, het gaat niet vanzelf, ik wilde dan wel aandacht, maar ik ben dan ook weer zo, dat als ie me aanhaalt, ik juist van hem wegga
quote:Waarom eigenlijk
Op donderdag 03 januari 2002 13:14 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
das niet waar!
en trouwens, het gaat niet vanzelf, ik wilde dan wel aandacht, maar ik ben dan ook weer zo, dat als ie me aanhaalt, ik juist van hem wegga
quote:neej, ik weet niet. beetje het gevoel dat ik dat niet moet doen, niet te plakkerig moet worden. het schrikbeeld van altijd aan elkaar zitten, bij elkaar blijven enzo..
Op donderdag 03 januari 2002 13:17 schreef knep het volgende:[..]
Waarom eigenlijk
Wil je meer
quote:Ik geef het weinig kans van slagen.
Op donderdag 03 januari 2002 13:25 schreef r0b1n het volgende:
Dan ben je niet verliefd.. als je stapel bent dan wil je ALLEEN maar je leven doorbrengen met je geliefde. En wat boeit het nou dat je misschien nu al de liefde van je leven hebt gevonden?!
quote:dat meer.
Op donderdag 03 januari 2002 13:25 schreef r0b1n het volgende:
Dan ben je niet verliefd.. als je stapel bent dan wil je ALLEEN maar je leven doorbrengen met je geliefde. En wat boeit het nou dat je misschien nu al de liefde van je leven hebt gevonden?!
Of ben je gewoon bang om gekwetst te worden?
quote:dankje
Op donderdag 03 januari 2002 13:28 schreef Angels_t het volgende:[..]
Ik geef het weinig kans van slagen.
quote:Ach liefde is niet altijd eenvoudig
quote:De situatie is gewoon zo verkloot op het moment dat ik een eventuele terugname van zijn kant niet snel zie gebeuren.
Op donderdag 03 januari 2002 13:29 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
dankje
Bovendien: ben jij er wel zeker van dat je hem voor 100% terug wilt?
quote:ja
Op donderdag 03 januari 2002 13:30 schreef Angels_t het volgende:[..]
De situatie is gewoon zo verkloot op het moment dat ik een eventuele terugname van zijn kant niet snel zie gebeuren.
Bovendien: ben jij er wel zeker van dat je hem voor 100% terug wilt?
quote:Je voelt je er alleen maar klote door..
Op donderdag 03 januari 2002 13:47 schreef zl0p het volgende:
meisjes zijn gewoon leemkomen alleen maar problemen van
gelukkig hebben we elkaar nog he lieve daantje?
[Dit bericht is gewijzigd door r0b1n op 03-01-2002 13:50]
Je weet het Charliej
quote:Vanavond nog war met 3P? Weetnie of ik kan eigenlijk.. speel jij mee?
Op donderdag 03 januari 2002 13:51 schreef zl0p het volgende:
mja
bij gebrek aan beter dan maarhmm zo maar ff gaan leren, zucht
quote:en
quote:Deze combinatie zegt genoeg
ik wil Goddess
quote:nou dan lijkt het mij duidelijk wat je moet doen...
Op donderdag 03 januari 2002 13:33 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ja
quote:LMDF
Op donderdag 03 januari 2002 14:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
nou dan lijkt het mij duidelijk wat je moet doen...
Bellen, wat afspreken, wat leuks doen, weer goedmaken en voortaan lief tegen hem zijn...
quote:Dit heb ik al ff rechtgezet via MSN
Op donderdag 03 januari 2002 14:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
en
[..]Deze combinatie zegt genoeg
Slijmjurk
Nogal dubieus ja...
quote:*gniffel*
Op donderdag 03 januari 2002 14:39 schreef Angels_t het volgende:[..]
Dit heb ik al ff rechtgezet via MSN
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:39 schreef r0b1n het volgende:[..]
LMDF
quote:Gedetailleerd tot in elk woord, anders laat ik Cath gewoon meeluisteren
Op donderdag 03 januari 2002 14:40 schreef goddess in heaven het volgende:
ik bel vanavond.. klein verlsag nodig van het gesprek?
quote:jij weet allang dat je het tot in elk detail te horen krijgt! (mijn geratel
Op donderdag 03 januari 2002 16:07 schreef Silence het volgende:[..]
Gedetailleerd tot in elk woord, anders laat ik Cath gewoon meeluisteren
quote:Uhuh vanavond ben ik er voor je geratel hoor
Op donderdag 03 januari 2002 16:09 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
jij weet allang dat je het tot in elk detail te horen krijgt! (mijn geratel
) vanavond ben je toch wel online he?
quote:neej wel de drank
Op donderdag 03 januari 2002 16:14 schreef Silence het volgende:[..]
Uhuh vanavond ben ik er voor je geratel hoor
Al vind ik het tot nu toe best meevallen, oh wat was je rustig aan de foon met oud en nieuw. Jajaja, geef de buurman maar de schuld
quote:Ja nouw! Ik was gewoon enthousiast omdat ik jou aan de lijn had, kan ik niks aan doen
Op donderdag 03 januari 2002 17:25 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
neej wel de drank
en ik was moe... dat geratel kwam allemaal van jouw kant
kon er geen speld tussen krijgen
Ow ja, vanavond D-day voor Charliej....
quote:tssss, ze kent nu nog niet het ritme van het mannetje
Op donderdag 03 januari 2002 20:26 schreef goddess in heaven het volgende:
Poging nr 1 van deze avond net ondernomen: hij neemt niet op.. maar hij sport altijd op donderdagavond... dus het voordeel van de twijfel
geintje, ik leef met je mee, echt
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 20:37 schreef Silence het volgende:
En hij kan je ook niet terugbellen, want waarschijnlijk is zijn beltegoed op omdat ie nu met allerlei andere dames weer dates kan maken
quote:Was een geintje lieffie, maar dat zei ik net op icq ook al he
Op donderdag 03 januari 2002 20:38 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
quote:*Ijsblokjes in nekkiej leg*
Op donderdag 03 januari 2002 20:45 schreef goddess in heaven het volgende:
nog maar een kwartier*fluitefluit*
quote:wel een lolly
Op donderdag 03 januari 2002 20:50 schreef goddess in heaven het volgende:
heeft er iemand niet iets van een pilletje?
quote:geduld is een schone zaak
Op donderdag 03 januari 2002 21:01 schreef goddess in heaven het volgende:
poging nr 2: jaaa ze voicemail again
quote:ik denk dat het wel zal loslopen
Op donderdag 03 januari 2002 21:06 schreef goddess in heaven het volgende:
g*dver de g*dver de g*dver, ik verpest altijd alles voor mezelf![]()
quote:Wat had ik nou gezegd? Jullie hebben er allebei schuld aan, alleen dringt dat nu even niet door in dat knappe lieve hoofdje van je
Op donderdag 03 januari 2002 21:06 schreef goddess in heaven het volgende:
g*dver de g*dver de g*dver, ik verpest altijd alles voor mezelf![]()
quote:vrouwen
Op donderdag 03 januari 2002 21:17 schreef Silence het volgende:[..]
Wat had ik nou gezegd? Jullie hebben er allebei schuld aan, alleen dringt dat nu even niet door in dat knappe lieve hoofdje van je
Kop op Charliej...
dacht dat ze zo zelfstandig was....
quote:verliefdheid maakt blind he
Op donderdag 03 januari 2002 21:20 schreef goddess in heaven het volgende:
hij is gewoon een lompe boer, zo gezegd, ik ben gewoon een dom wicht die gelijk alles voor zichzelf verpest
quote:Ook al ben ik het niet eens met wat je zegt, dan ben je wel een verdomd lief en lekker dom wicht Charleij
Op donderdag 03 januari 2002 21:20 schreef goddess in heaven het volgende:
hij is gewoon een lompe boer, zo gezegd, ik ben gewoon een dom wicht die gelijk alles voor zichzelf verpest
quote:zucht.... dat is alles wat je toch zoekt in een leuke meid
Op donderdag 03 januari 2002 21:22 schreef Silence het volgende:[..]
Ook al ben ik het niet eens met wat je zegt, dan ben je wel een verdomd lief en lekker dom wicht Charleij
quote:Neej ze is nog veel meer en dat weet ze zelf ook wel, alleen probeer haar nu via dit en icq beetje op te peppen, das lastig
Op donderdag 03 januari 2002 21:23 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
zucht.... dat is alles wat je toch zoekt in een leuke meid
ben al voor de 2e keer in 3 kwartier wezen plassen
quote:tja, kan je niet helpen
Op donderdag 03 januari 2002 21:24 schreef Silence het volgende:[..]
Neej ze is nog veel meer en dat weet ze zelf ook wel, alleen probeer haar nu via dit en icq beetje op te peppen, das lastig
kan haar niet vinden in mij icq lijst
quote:sjonge jonge
Op donderdag 03 januari 2002 21:24 schreef goddess in heaven het volgende:
en dan zit ik achter zo'n lompe boer aankan het niet helpen
volgens mij is die 2 euro munt gevallen die hij erin geworpen heeft
quote:Ja wees blij dat ik dan niet zo'n domme boer ben en je nog zonder bijbedoelingen zo probeert op te peppen
Op donderdag 03 januari 2002 21:24 schreef goddess in heaven het volgende:
en dan zit ik achter zo'n lompe boer aankan het niet helpen
quote:nou, als mensen niet meer kunnen inbeelden dat een man ook een steun kan zijn. Waar moet het dan heen met de wereld. Niet jezelf nu de grond in boren he.
Op donderdag 03 januari 2002 21:27 schreef Silence het volgende:[..]
Ja wees blij dat ik dan niet zo'n domme boer ben en je nog zonder bijbedoelingen zo probeert op te peppen
Hoeveel reacties zou ik nu krijgen dat iedereen denkt dat ik wel wat probeer? Ken me niet schelen, Charliej jij weet hoe het zit he
Daar is goddess al mee bezig
quote:Ik boor mezelf ook niet de grond in, maar andere mensen zullen dat heus wel gaan denken. Heb het in mijn omgeving al zoveel gezien, jongens die niet kunnen bevatten dat je met een dame ook gewoon heel erg goed bevriend kan zijn. Agh, kortzichtigheid noem ik dat altijd maar...
Op donderdag 03 januari 2002 21:29 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
nou, als mensen niet meer kunnen inbeelden dat een man ook een steun kan zijn. Waar moet het dan heen met de wereld. Niet jezelf nu de grond in boren he.
Daar is goddess al mee bezig
En ik laat niet toe dat Goddessje zichzelf de grond in boort en dat weet ze ook, dan neem ik wel harde maatregelen!
quote:bel nu nog maar een keer tussen 10 en half 11
Op donderdag 03 januari 2002 21:35 schreef goddess in heaven het volgende:
laatste redmiddel: mailtje en een smsje dat hij zijn mail moet checken en of ie me terug wil bellen/mailen
en stuur alvast een smsje
quote:tja, bekrompen zielen behoud je altijd
Op donderdag 03 januari 2002 21:31 schreef Silence het volgende:[..]
Ik boor mezelf ook niet de grond in, maar andere mensen zullen dat heus wel gaan denken. Heb het in mijn omgeving al zoveel gezien, jongens die niet kunnen bevatten dat je met een dame ook gewoon heel erg goed bevriend kan zijn. Agh, kortzichtigheid noem ik dat altijd maar...
En ik laat niet toe dat Goddessje zichzelf de grond in boort en dat weet ze ook, dan neem ik wel harde maatregelen!
quote:wat heb je gemaild en gesmst dan???
Op donderdag 03 januari 2002 21:58 schreef goddess in heaven het volgende:
nog een keer geprobeert te bellenneemt weer niet op, heb nu gemaild en gesmst dat ik gemaild heb (zo kan ie er niet omheen!) en of ie me terug wil bellen/mailen...
hoe is ie? Ik probeer je al de hele avond te bereiken, maar je neemt niet op of je bent er niet. Ik wilde je vragen of je zin hebt om vrijdag of zaterdag de stad in te gaan, uiteten en daarna stappen of iets anders. Ik vind t namelijk gewoonweg kut zoals het 1 januari ging en heb ook een kutavond gehad, ik wil die avond dan ook snel vergeten. Want ik ben gewoon gek op je en word helemaal gek van hoe het nu gaat. Als er iets aan de hand is moet je zeggen...
dikke kus charlotte
En voor Silence.. Je doet wel erg hard je best he
Een geintje natuurlijk, ik snap best dat je een geode vriend voor een vrouw kan zijn. En ik weet ook wat je dan naar je hoofd kan krijgen.. Lekker belangrijk allemaal. Ik woon nu met drie hele lieve en ook best knappe vrouwen samen en word daar ookm regelmatig op aangesproken.. gewoon een kwestie van je niks van aantrekken. Volgens mij steld Goddess het op prijs en daar draait het allemaal om toch
quote:... of hij is op zoek naar een schuiplaats, omdat'ie gestalkt wordt door ene G. v/d H.
Op donderdag 03 januari 2002 22:35 schreef Frenkie het volgende:
Tis wel een hele lompe boer als hij nu nog niet reageert..
quote:Wie
Op donderdag 03 januari 2002 22:42 schreef IntroV het volgende:[..]
... of hij is op zoek naar een schuilplaats, omdat'ie gestalkt wordt door ene G. v/d H.
Laat maar I Get it...
Jeezus tijd voor een borrel..
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 03-01-2002 22:49]
quote:zelfs een blinde zou dit begrijpen
Op donderdag 03 januari 2002 22:04 schreef goddess in heaven het volgende:
Lieve *piep*,hoe is ie? Ik probeer je al de hele avond te bereiken, maar je neemt niet op of je bent er niet. Ik wilde je vragen of je zin hebt om vrijdag of zaterdag de stad in te gaan, uiteten en daarna stappen of iets anders. Ik vind t namelijk gewoonweg kut zoals het 1 januari ging en heb ook een kutavond gehad, ik wil die avond dan ook snel vergeten. Want ik ben gewoon gek op je en word helemaal gek van hoe het nu gaat. Als er iets aan de hand is moet je zeggen...
dikke kus charlotte
als hij hier niet op reageert dan is hij niet de moeite waard hoor.
mijn icq staat rechtsboven bij elk van mijn posts
quote:toch nog 6 min nodig gehad
Op donderdag 03 januari 2002 22:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wie
Laat maar I Get it...
Jeezus tijd voor een borrel..
quote:Ja ik schaam mij die.. komt door dat v/d.. ik zat met van de....
Op donderdag 03 januari 2002 23:16 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
toch nog 6 min nodig gehad
* schaamt zich erg diep...
quote:zeg, niet offtopic gaan he, dan open je maar een eigen topic als je schaamte problemen hebt
Op donderdag 03 januari 2002 23:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja ik schaam mij die.. komt door dat v/d.. ik zat met van de....
* schaamt zich erg diep...
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:23 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
zeg, niet offtopic gaan he, dan open je maar een eigen topic als je schaamte problemen hebt
Weer on topic:
Goddess sterkte..
quote:HAHA!
Op donderdag 03 januari 2002 23:49 schreef Frenkie het volgende:
Je kan ook op de valreep (538) bellen... Is altijd leuk om naar te luisteren..
quote:Een borrel
Op donderdag 03 januari 2002 22:43 schreef Frenkie het volgende:Jeezus tijd voor een borrel..
Doe mij maar een biertje
En goddess sterkte morgen, ik hoop echt dat je een positieve reactie terug krijgt
quote:Sorry dat was niet zo serieus natuurlijk..
Op donderdag 03 januari 2002 23:56 schreef Angels_t het volgende:[..]
HAHA!
mafkees
Ut was toevallig net op de radio...
Een meisje van 15 wilde douchen met een jongen van 22.. en het ging in het Fries.. om je te bescheuren
quote:Ja een lekkere bacardi-lemon met cassis
Op donderdag 03 januari 2002 23:57 schreef knep het volgende:[..]
Een borrel
Tijd om even de stad in te gaan zo...
quote:Nee helaas moet morgen weer werken
Op vrijdag 04 januari 2002 00:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja een lekkere bacardi-lemon met cassis
Tijd om even de stad in te gaan zo...
quote:hoorde het net ook ja
Op vrijdag 04 januari 2002 00:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
Sorry dat was niet zo serieus natuurlijk..
Ut was toevallig net op de radio...
Een meisje van 15 wilde douchen met een jongen van 22.. en het ging in het Fries.. om je te bescheuren
maargoed, denk dat dat wel een optie is natuurlijk om te laten blijken dat je iemand leuk vind. zelfs een koe zou het dan snappen
Enne for the record ik ben en blijf gewoon 'een' vriend van onze lieve charlie
quote:Oh het kan me ook geen reet schelen hoor dat anderen denken dat ik stom ben dat ik goede vrienden ben met wat dames, kan gewoon goed met ze opschieten. Soms is dat wel jammer, want ja dan blijf je gewoon vrienden zonder dat er wat meer actie aan te pas komt
Op donderdag 03 januari 2002 22:35 schreef Frenkie het volgende:
Zo wat een verhaal zeg dit.. Tis wel een hele lompe boer als hij nu nog niet reageert..En voor Silence.. Je doet wel erg hard je best he
![]()
Een geintje natuurlijk, ik snap best dat je een geode vriend voor een vrouw kan zijn. En ik weet ook wat je dan naar je hoofd kan krijgen.. Lekker belangrijk allemaal. Ik woon nu met drie hele lieve en ook best knappe vrouwen samen en word daar ookm regelmatig op aangesproken.. gewoon een kwestie van je niks van aantrekken. Volgens mij steld Goddess het op prijs en daar draait het allemaal om toch
Maar jij woont met drie lieve en knappe jonge dames samen? Goh, wanneer gingen wij ook alweer wat drinken?
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 22:04 schreef goddess in heaven het volgende:
Want ik ben gewoon gek op je en word helemaal gek van hoe het nu gaat. Als er iets aan de hand is moet je zeggen...dikke kus charlotte
en lieve mensjes, lompe boer heeft nog niet gereageerd (heb gelijk die foto's ook opgeruimd) terwijl die toch alweer een uur op zijn werk is en heerlijk had kunnen mailen neej ik denk dat ik maar gewoon naar huis ga met een lekkere fokker
behalve silence en robin natuurlijk want dat zijn gewoon vriendjes
quote:hij balen, maar
Op donderdag 03 januari 2002 22:42 schreef IntroV het volgende:[..]
... of hij is op zoek naar een schuiplaats, omdat'ie gestalkt wordt door ene G. v/d H.
be prepaired to die!
ofzo
quote:Dus je gaat mee naar de WvS zaterdag?
Op vrijdag 04 januari 2002 09:47 schreef goddess in heaven het volgende:
dalai: niet zo zeuren he! de emoties hadden de overhand, soms doe je dan domme dingenen lieve mensjes, lompe boer heeft nog niet gereageerd (heb gelijk die foto's ook opgeruimd) terwijl die toch alweer een uur op zijn werk is en heerlijk had kunnen mailen
neej ik denk dat ik maar gewoon naar huis ga met een lekkere fokker
behalve silence en robin natuurlijk want dat zijn gewoon vriendjes
![]()
Stalk je me zo nog Charliej?
en luuk, natuurlijk ga ik je nog stalken maar eerst ff koffie drinken
quote:Het is dus prepared
Op vrijdag 04 januari 2002 09:49 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
hij balen, maar
ik vind hem wel
en mijn wraak zal zoet zijn
be prepaired to die!
ofzo
quote:ik wist dat er iets niet klopte in die zin
Op vrijdag 04 januari 2002 10:44 schreef r0b1n het volgende:[..]
Het is dus prepared
Enne.. jij bent nu zijn worst nightmare of nie?
en neej ik ben niet zijn worst nightmare, maar als ik hem was zou ik niet meer in de Get Down komen
quote:Ja zo sta je boven aan de trap en zo lig je eronder
Op vrijdag 04 januari 2002 10:59 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ik wist dat er iets niet klopte in die zin
dankjewel
en neej ik ben niet zijn worst nightmare, maar als ik hem was zou ik niet meer in de Get Down komen
Had ik je trouwens al goedemorgen gewenst Charliej? Bij deze Wel lekker rustig zonder die smsjes he?
quote:Of jij gaat gewoon telkens lekker mee naar de WvS ipv naar de GD te gaan
ik wist dat er iets niet klopte in die zin
dankjewel
Maar als je zat meegaat en je moet zondag werken dan ga je zeker weer vroeg weg ?
quote:Go Charliej Go!
quote:terooristje spelen..
Op vrijdag 04 januari 2002 09:08 schreef Silence het volgende:[..]
Als hij nu niet reageerd op al haar oproepen, dan ga ik nog even een flinke bom in belgie halen, dan maar even terroristje spelen
quote:Bad Luck for you..
Maar jij woont met drie lieve en knappe jonge dames samen? Goh, wanneer gingen wij ook alweer wat drinken?
En de vriendjes moeten natuurlijk wel veel pluspunten hebben. Eentje heeft een vriend die bij de Get Down werkte.. kijk dat levert nog eens wat op...
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 04-01-2002 11:07]
quote:Heeft ie ook nog leuke vriendinnen?
Op vrijdag 04 januari 2002 11:06 schreef goddess in heaven het volgende:
hej zullen we met z'n allen naar zijn huis gaan en hem dwingen zijn excuses aan te bieden, daarna schoppen we hem in elkaar en ga ik er met zijn beste vriend vandoor
quote:* steekt hand op.. voor..
Op vrijdag 04 januari 2002 11:06 schreef goddess in heaven het volgende:
hej zullen we met z'n allen naar zijn huis gaan en hem dwingen zijn excuses aan te bieden, daarna schoppen we hem in elkaar en ga ik er met zijn beste vriend vandoor
quote:Mis je juist de leuke sfeer... en kan ik je ook niet zoenen als we samen op een bankje zitten.. boehoe
Op vrijdag 04 januari 2002 11:05 schreef goddess in heaven het volgende:
ja denk t wel
Luuk (aka Silencer), i'm trying m8 Enne.. ze wordt geen slettebak meer, maar juist een liev meisje (ofwel maar 1 jongen per avond zoenen
)
quote:Hehe als jij nou de bom aanlevert dan plaats ik hem wel, zit er nu toch vlakbij in de buurt (zit nu in den haag) dus dat komt goed.
Op vrijdag 04 januari 2002 11:05 schreef Frenkie het volgende:[..]
terooristje spelen..
leuk
mag ik helpen.. ik heb bij de EOD gewerkt dus wel enige kennis van explosieven
[..]Bad Luck for you..
de enige die nu nog vrijgezel is, zit op dit moment op een warm tropisch eiland..
En de vriendjes moeten natuurlijk wel veel pluspunten hebben. Eentje heeft een vriend die bij de Get Down werkte.. kijk dat levert nog eens wat op...
Maar eentje op een tropisch eiland EN ze is vrijgezel? Goed, even de klm bellen voor een ticket
en btw, die vriend is veel aardiger maar wel lelijker
hmm naja ik zie wel
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 11:11 schreef Silence het volgende:[..]
Hehe als jij nou de bom aanlevert dan plaats ik hem wel, zit er nu toch vlakbij in de buurt (zit nu in den haag) dus dat komt goed.
Maar eentje op een tropisch eiland EN ze is vrijgezel? Goed, even de klm bellen voor een ticket
quote:Whaha dan moeten we Charliej wel even gaan hersenspoelen wil je dat voor elkaar krijgen
Op vrijdag 04 januari 2002 11:11 schreef r0b1n het volgende:[..]
Luuk (aka Silencer), i'm trying m8Enne.. ze wordt geen slettebak meer, maar juist een liev meisje (ofwel maar 1 jongen per avond zoenen
)
quote:die vriend lijkt wel btje op mij of nie ?
Op vrijdag 04 januari 2002 11:11 schreef goddess in heaven het volgende:
ik heb vandaag ook geen tijd, morgen welen btw, die vriend is veel aardiger
maar wel lelijker
hmm naja ik zie wel
quote:Shit, het wordt echt tijd dat ik weer naar de Get Down ga...
Op vrijdag 04 januari 2002 11:13 schreef Silence het volgende:[..]
Whaha dan moeten we Charliej wel even gaan hersenspoelen wil je dat voor elkaar krijgen
Maar juist dat slettebakken moet af en toe kunnen, daarna dan weer dat lieve onschuldige meisje spelen en daar mag jij wel van profiteren hoor
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 11:13 schreef Silence het volgende:[..]
Whaha dan moeten we Charliej wel even gaan hersenspoelen wil je dat voor elkaar krijgen
Maar juist dat slettebakken moet af en toe kunnen, daarna dan weer dat lieve onschuldige meisje spelen en daar mag jij wel van profiteren hoor
da slettebakken zit in mijn genen ofzo neej ik ga van nu af aan gericht zoeken
dus minder drinken en meer scoren
oneej uhm
van nu af aan moeten ze allemaal lekker zijn
quote:En in dat geval? Zou je WEDEROM radicaal van gedachten veranderen en gezellig met 'm meegaan en kijken of jullie verder kunnen gaan? Want je wilt 'm wel terug...maar toch weer niet...maar eigenlijk is 'ie toch heel leuk...of zal ik toch maar m'n eigen weg gaan?
Lieve Charlotte,Het is eindelijk pauze, want na het lezen van jouw mailtje duurde de ochtend écht ongelofelijk lang. Ik kon me nauwelijks concentreren, iets waar ik de afgelopen tijd wel vaker last van heb gehad.
Ja, natuurlijk vond ik het niet leuk dat ik je zo met andere jongens bezig zag in Get Down. Ik bedoel, ik ben ook maar een gewone simpele ziel die eigenlijk best wel jaloers kan zijn als hij het meisje waar hij stapelgek op is zo ziet dansen met iemand anders. Maar ik moet je wel in je waarde laten natuurlijk, als jij op die manier veel plezier kan hebben, moet ik je dat niet beletten. Alleen kwam je zelfs naderhand maar niet naar me toe, dus toen had ik eigenlijk het gevoel dat ik gewoon niet op m'n plaats was, het gevoel dat ik je hoe dan ook al kwijt was geraakt.
Sorry, ik heb nu eenmaal niet de lef om zomaar je vriendenkring binnen te stormen en je direct te zeggen wat ik allemaal voor je voel. Ik ben nu eenmaal geen open jongen, ik heb niet veel ervaring wat liefde en romantiek betreft.
Het lijkt me in ieder geval een verstandig plan om gewoon samen eens te praten wat we ermee aanmoeten. Wat je voorstelde lijkt me dus inderdaad een erg goed idee. Ik zal je na het werk even bellen om het precies af te spreken, want eigenlijk ben ik nog best wel heel erg gek op je, meid.
Liefs
*piep*
Disclaimer: Het bovenstaande emailtje is compleet uit mijn duim gezogen, het berust in alle gevallen tot op heden nog niet op de waarheid, omdat ik vermoed dat goddess een dergelijk mailtje nog niet heeft ontvangen
quote:ben jij blond, heel erg gespierd en werk je bij de marine: neej...
Op vrijdag 04 januari 2002 11:14 schreef r0b1n het volgende:[..]
die vriend lijkt wel btje op mij of nie ?
![]()
![]()
quote:Oh jee, ze gaat NOG kieskeuriger worden
Op vrijdag 04 januari 2002 11:15 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
da slettebakken zit in mijn genen ofzo
neej ik ga van nu af aan gericht zoeken
dus minder drinken en meer scoren
oneej uhm
van nu af aan moeten ze allemaal lekker zijn
Maar even tussen ons, jij minder drinken? Moet ik je aanmelden bij de AA dan?
quote:in dat geval, tja dan ga ik natuurlijk met hem afspreken
Op vrijdag 04 januari 2002 11:16 schreef twi het volgende:[..]
En in dat geval? Zou je WEDEROM radicaal van gedachten veranderen en gezellig met 'm meegaan en kijken of jullie verder kunnen gaan? Want je wilt 'm wel terug...maar toch weer niet...maar eigenlijk is 'ie toch heel leuk...of zal ik toch maar m'n eigen weg gaan?
Disclaimer: Het bovenstaande emailtje is compleet uit mijn duim gezogen, het berust in alle gevallen tot op heden nog niet op de waarheid, omdat ik vermoed dat goddess een dergelijk mailtje nog niet heeft ontvangen
quote:ej! ik dronk al minder, heb bijna 2 maanden alleen maar af en toe een wijntje gedronken
Op vrijdag 04 januari 2002 11:17 schreef Silence het volgende:[..]
Oh jee, ze gaat NOG kieskeuriger worden
Ik maakte al geen schijn van kans, nu dus nog minder. Ben ik even blij dat ik liever gewoon just friends met der ben
Maar even tussen ons, jij minder drinken? Moet ik je aanmelden bij de AA dan?
quote:mag ik ff afreageren?
Op vrijdag 04 januari 2002 11:19 schreef Merel het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe allemaal zeg
quote:Dat was allang bekend, als hij nog wil, dan wil Charliej wel weer. Is wel fout, maarja wat doe je met al die verliefde gevoelens he, die stop je niet zomaar weg.
Op vrijdag 04 januari 2002 11:18 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
in dat geval, tja dan ga ik natuurlijk met hem afspreken
maarja, ik vrees dat ik niet zo'n mailtje krijg...
quote:Ik kan me nog wel iets herrineren van een paar weken terug, nou ja maandje misschien, toen je je niet zo heel erg lekker voelde
Op vrijdag 04 januari 2002 11:20 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ej! ik dronk al minder, heb bijna 2 maanden alleen maar af en toe een wijntje gedronken
dus 4 op een avond ipv (zoals met oud en nieuw) 16 op een avond! dus ik kan bestwel met minder
toch?
voor u allen!
quote:Slowchatten kan in onzin of in GC ofzo.
Op vrijdag 04 januari 2002 11:21 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
mag ik ff afreageren?
Voor buitenstaanders is dit nu niet bepaald een leuk topic om in mee te lezen.
En eerlijk gezegd vind ik die hele situatie tussen jou en die jongen gewoon een beetje uh.. triest ofzo. Zoals jullie met elkaar omgaan/gingen en hoe je dat dan probeert op te lossen. Een beetje op de manier waarop twee vijftienjarigen het aan zouden pakken.
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 11:16 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ben jij blond -> toen ik klein was
Maar je voelt op donkerharige dus
![]()
heel erg gespierd -> zit op fitness, dus over een tijdje dan ja
en werk je bij de marine -> heb in Den Helder gewoond, wilde toen altijd al bij de marine. M'n buurman was toen korpsmarinier, ben elk jaar naar de vlootdagen geweest. Dus ik ben wel btje marinier
quote:Je moet gewoon de rode draad van het verhaal volgen...
Op vrijdag 04 januari 2002 11:23 schreef Merel het volgende:[..]
Slowchatten kan in onzin of in GC ofzo.
Voor buitenstaanders is dit nu niet bepaald een leuk topic om in mee te lezen.
En eerlijk gezegd vind ik die hele situatie tussen jou en die jongen gewoon een beetje uh.. triest ofzo. Zoals jullie met elkaar omgaan/gingen en hoe je dat dan probeert op te lossen. Een beetje op de manier waarop twee vijftienjarigen het aan zouden pakken.
Maar zoals je zelf al opmerkt, aandacht van andere jongens heb je snel genoeg. Dus op dat gebied heb je dus keuze zat. Alleen ja, blijft natuurlijk een moeilijke kwestie om die eruit te halen die helemaal perfect is voor jou.
En dan denk je hem gevonden te hebben, krijg je weer dit soort ellende over je heen. Wens je veel succes, en ik kan een beetje mee voelen met je ivm. situatie van mezelf.
Plezier in de Get Down zou ik zeggen, laat je lekker gaan, maar blijf wel met je benen op de grond. Zwaai je sterkte als ik langsloop als ik morgen naar de city-bios ga
Eerste poging op een serieuze relatie: mislukt
En NEE, dat is NIET erg, want je bent nog jong en er zijn er vele meiden van je leeftijd die niet eens een poging gewaagd hebben.
Ik ben al vreselijk blij voor je dat je niet zo'n "Ik ben 19 en ik wil een vent van 30 jaar of ouder"-muts bent... (aannemende dat *piep* jonger is dan 30)
quote:doe icq eens aan? *liefkijkt*
Op vrijdag 04 januari 2002 11:29 schreef twi iets
quote:doe dat eens in je eigen topic
Op vrijdag 04 januari 2002 11:30 schreef Merel het volgende:[..]
doe icq eens aan? *liefkijkt*
quote:Agh heb je weer wat meer ervaring he, zo kom je er beetje bij beetje wel. Als je dan 30 bent, ben je 1 brok ervaring en dan kan je alles aan
Op vrijdag 04 januari 2002 11:32 schreef goddess in heaven het volgende:
het is ook mislukt en voel me nu ook niet zo kut meer als gister. ik ga vanavond weer lekker stappen (of morgenavond) en ik kom vast nog genoeg leuke jongens tegen en ik zal nog vaak gedumpt worden, vrees ik, maar dit was de eerste keermaarjaaa...
en ja als ik 30 ben trouw ik met robin maar daarvoor ga ik nog wel ff feesten
quote:Ken ik nog ff wat gespierder worden he liev? Moet lukken in 10 jaar .. toch?
Op vrijdag 04 januari 2002 11:36 schreef goddess in heaven het volgende:
ja dus ik kan gerust weer, als ik me weer kut voel en gedumpt ben, alles op fok neerzetten![]()
![]()
of icq
en ja als ik 30 ben trouw ik met robin
maar daarvoor ga ik nog wel ff feesten
(op je wangetje ja
)
quote:uhm
Op vrijdag 04 januari 2002 11:39 schreef Silence het volgende:
En je weet ook wel hoe je me op andere manieren kan bereiken, dat komt wel goedHeej ik wil dan wel ceremoniemeester zijn op je trouwerij met Robin, of zal ik dan tegelijk met Cath trouwen? Dan zijn je ouders wel dubbel zo blij he
en robin nog ff doortrainen, je komt er wel
quote:Ik mail je daar zo wel over
Op vrijdag 04 januari 2002 11:43 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
uhm
zullen we het daar later over hebben?
quote:Maar eentje hoor.. en dat ben ik .. .muahahahahahahahahaha
Op vrijdag 04 januari 2002 12:08 schreef twi het volgende:
goddess heeft al direct in dit topic drie jongens over 'r heen geilen, dus het zal allemaal wel goed komen met 'r...
quote:Altijd gedacht dat Angels_t en Silence mannen waren
Op vrijdag 04 januari 2002 12:14 schreef r0b1n het volgende:[..]
Maar eentje hoor.. en dat ben ik .. .muahahahahahahahahaha
quote:Je hebt de namen, geef ze eens een belletje zou ik zeggen. Ze lijken te staan trappelen om eh...juist....
Op vrijdag 04 januari 2002 12:14 schreef goddess in heaven het volgende:
ja en nu nog al die jongens irl tegen komen...
quote:Ik geil niet op der, ben der beschermengel, whahahaha lol. En nee meer hoef ik ook niet, dan moet ze toch snel der haar bruin verven, daar val ik meer op
Op vrijdag 04 januari 2002 12:08 schreef twi het volgende:
goddess heeft al direct in dit topic drie jongens over 'r heen geilen, dus het zal allemaal wel goed komen met 'r...
En Robin moet het gewoon proberen, blijkt ie net zo'n boerenpummel als *piep* te zijn, dan heeft ie wel een probleem
quote:Jij doerak!
Op vrijdag 04 januari 2002 12:17 schreef twi het volgende:[quote]
Altijd gedacht dat Angels_t en Silence mannen waren
quote:16 feb. ga ik d'r al in levende lijve ontmoeten.
Je hebt de namen, geef ze eens een belletje zou ik zeggen. Ze lijken te staan trappelen om eh...juist....
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 12:28 schreef Angels_t het volgende:16 feb. ga ik d'r al in levende lijve ontmoeten.
quote:* neuriet zij maakt het verschil..
Op vrijdag 04 januari 2002 12:30 schreef twi het volgende:
Bij jou maakt haarkleur het verschil, Silence?![]()
![]()
ROFLMAO...sorry...
BTW ik ben ook in voor blond tegenwoordig
quote:alle een..
Op vrijdag 04 januari 2002 12:37 schreef goddess in heaven het volgende:
al mijn slechte eigenschappen? die heb ik niet!
quote:hehehe.. kan 't altijd proberen natuurlijk
Op vrijdag 04 januari 2002 12:25 schreef Silence het volgende:[..]
En Robin moet het gewoon proberen, blijkt ie net zo'n boerenpummel als *piep* te zijn, dan heeft ie wel een probleem
quote:Er wordt er al 1 gelijk zichtbaar, je kan jou zo lekker uit je bivaktentje lokken Charliej
Op vrijdag 04 januari 2002 12:37 schreef goddess in heaven het volgende:
al mijn slechte eigenschappen? die heb ik niet!
en robin wij gaan ook nog een keer shoppen
frenkie ook nog shoppen?
quote:Shoppen.. Nou vandaag niet.. misschien als ik terug ben van wintersport en nog geld over heb...
Op vrijdag 04 januari 2002 12:45 schreef goddess in heaven het volgende:
je zit me ook altijd in de zeik te nemen, kan ik er wat aandoen, is eerder een slechte eigenschap van jou![]()
en robin wij gaan ook nog een keer shoppen
frenkie ook nog shoppen?
Mag ik niet eens mee stappen...
quote:duh
Op vrijdag 04 januari 2002 12:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
Shoppen.. Nou vandaag niet.. misschien als ik terug ben van wintersport en nog geld over heb...
Ben ik wel aantrekkelijk bruin
Mag ik niet eens mee stappen...
quote:Kan niet ik heb verjaardag en ik geloof ook nog iets als een miniplaybeackshow bij de damesvoetbalvereniging waar ik beloofd heb naar toe te rijden
Op vrijdag 04 januari 2002 12:49 schreef r0b1n het volgende:[..]
duh
Ga zaterdag mee
quote:DAN KRIJG JE AANDACHT EN DAN IS HET WEER NIET GOED...
Op vrijdag 04 januari 2002 12:48 schreef goddess in heaven het volgende:
dat gezeur ook altijd met die jongensok je mag ook mee stappen
wanneer kan je dan weer?
quote:Ow is dat het? Nah ik vind het gewoon leuk om mensen te pesten, ben dan ook een irritant persoon... En dat slaat bij jou goed aan ja
Op vrijdag 04 januari 2002 12:45 schreef goddess in heaven het volgende:
je zit me ook altijd in de zeik te nemen, kan ik er wat aandoen, is eerder een slechte eigenschap van jou![]()
Oh ja, nu ga ik weer even wat meer doen op mijn werk, al gaat het wel goed. Maybe mail ik je straks wel even Charliej!
quote:LOL
Op vrijdag 04 januari 2002 12:51 schreef r0b1n het volgende:[..]
DAN KRIJG JE AANDACHT EN DAN IS HET WEER NIET GOED...
vrouwen?
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 12:51 schreef r0b1n het volgende:[..]
DAN KRIJG JE AANDACHT EN DAN IS HET WEER NIET GOED...
vrouwen?
sowwy
en luuk, ik heb zo dat hertentamen, dus ik lees dat mailtje vanavond dan pas, dus misschien ben je dan wel online
quote:gl!!!1!!1
Op vrijdag 04 januari 2002 12:54 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
sowwy
en luuk, ik heb zo dat hertentamen, dus ik lees dat mailtje vanavond dan pas, dus misschien ben je dan wel online
[Dit bericht is gewijzigd door r0b1n op 04-01-2002 12:58]
quote:Ow ja dat is waar ook! Nou ja, heel erg veel succes met je hertentamen dan, joe can do it!
Op vrijdag 04 januari 2002 12:54 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
[edit]
Ik vergat wat *dikke zoen op snaveltje*
[/edit]
quote:ja
Op vrijdag 04 januari 2002 12:58 schreef Silence het volgende:[..]
Ow ja dat is waar ook! Nou ja, heel erg veel succes met je hertentamen dan, joe can do it!
En ik zal je heus wel spreken vanavond voor het stappen ja. Hou je het tot die tijd uit zonder je blinde geleide hond?
[edit]
Ik vergat wat*dikke zoen op snaveltje*
[/edit]
*teder kusje op je lippen* doei liefie
en robin, bedankt
jij ook teder kusje op je lippen hoor
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 13:08 schreef DaMSWer het volgende:
zie je wel.. aandacht genoeg haha. suc6 en geniet!
quote:Nu mijn tentamens nog
Op vrijdag 04 januari 2002 19:07 schreef goddess in heaven het volgende:
en me tentamen ging ook nog eens goed, dus me humeur is weer goed
Ik denk dat hij een beetje boos op je is Goddess.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |