Weer een keer screenies van mijn kant
![]()
Lekkere attackpower DaFanG =)
![]()
Helaas geen screen met stats, kan ik ook niet maken aangezien de servers off zijn.
Ik heb iig standaard unbuffed rond de 850atk (ach ja ik ben ook maar een artisan
![]()
).
Wel met eigen buff een attackspeed van rond de 190, en rond de 250critical zonder buffs.
Laatst het volgende gecraft, zeker zeldzaam item; alleen jammer van de dodgerate
![]()
![]()
Heb nu alle skills gemaxed, heb nu:
Gem cutting (tot grade 7)
Normal armor craft (maxed)
Combat armor craft (t/m lvl 120 armor)
Magic armor craft (t/m lvl 120 armor)
Subitem craft (maxed, tot en met vivor shield / wormdragon wings)
Cart craft (t/m sporty, maxed dus)
Magic weapon craft (maxed, voor de magic dingen die je in je hand kunt houden met INT requirement)
Refine item
Dissambling
Triple shot (lvl 20)
Aim point (lvl 10)
Union weapon (lvl 10)
Heb nog iets van 300SP over
Ik zag trouwens ook een speler genaamd 'Vaffanculo' rondlopen van de DutchNoobKillers clan, ook iemand van fok! ? Of gewoon een wannabe
==============
Dit heeft Glov gepost op het ruff-rose forum bij announcements:
quote:
The server will likely be up in a few days time. ThePlanet has to move the two channels to the same rack to help prevent disconnections with the sql server during attacks and other network failures.
They'll install a hardware firewall as well, which is more reliable then using the windows kernel to try and filter attacks. Since the servers were null routed during the attacks ( not our decision ) ThePlanet needs to bring them back online, not us.