abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42070746
als ik het goed begrijp zijn deze christenen ter dood veroordeeld omdat ze de christenen hebben opgestookt te vechten tegen de moslims. was het dan zo'n eenzijdige actie? vaak zijn er toch twee partijen schuldig? zijn er ook wat moslims ter dood veroordeeld die hun mensen opstookten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42076836
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 03:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een travistie van gerechtigheid. Deze mannen zijn uiteraard in zijn geheel onschuldig en pro-islamitische Indonesische overheid heeft weer een stukje van zijn masker afgeworpen om een stukje van de rode huid van satan te laten zien.
Sarcasme hoop ik..?
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:19:55 #53
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42077011
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef Xith het volgende:

[..]

Sarcasme hoop ik..?
Nee, misschien een beetje overdone, maar geenzins sarcasme. Deze mensen zijn onschuldig.
pi_42077484
En dat weet jij omdat..?
pi_42077654
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef Xith het volgende:
En dat weet jij omdat..?
Ja duh, het zijn christenen, en zij zijn moslims, dat MOET toch wel? Ik bedoel, moslims zijn fout en christenen zijn goed, zo simpel ligt het gewoon!
Unox, the worst operating system.
pi_42078081
Is inmiddels wel duidelijk dat de voornaamste reden van hun veroordeling is om het verteerbaar(der) te maken dat de plegers van de aanslagen op Bali hen binnenkort achterna gaan.

Begrijp me niet verkeerd: ieder die een ander opstookt tot het ombrengen van specifieke bevolkingsgroepen moet bestraft worden, maar ik heb toch echt ernstig de indruk dat er hier wat op hun conto geschreven wordt waar ze niet schuldig aan zijn.

Waarom? Het is geen geheim dat de Indonesische regering er een handje van heeft om achter de schermen de javanisering/islamisering een goede schop onder zjin kont te geven door hele groepen Javanen te importeren op andere eilanden en die daar eens lekker te laten rellen, met of onder het oog van het leger. En zodra er dan hysterische mensen jihad! jihad! staan te krijsen voor de camera's komt de rest vanzelf wel.

Het is dan ook op zijn minst hypocriet te noemen dat deze drie mannen (van een dikke minderheid die sowieso ook nog op zijn tellen moet passen) hiervoor berecht worden. Als ze als schuldig zijn, dan is het op zijn minst klassejustitie te noemen dat de justitie deze mensen wel weet te vinden en de plegers van dezelfde misdaad aan de overkant niet.

En nog maar eens opnieuw: schuldig -> straf. Dat het de doodstraf moet zijn word ik niet goed van.
En ook: dit is politiek die godsdienst misbruikt. Ik zeg niet niet omdat ik anti-moslim zou zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:11:48 #57
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42081432
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:48 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ja duh, het zijn christenen, en zij zijn moslims, dat MOET toch wel? Ik bedoel, moslims zijn fout en christenen zijn goed, zo simpel ligt het gewoon!
Dat houdt het leven wel zo gemakkelijk. En gezien mensen liever via TV naar een marathon kijken, dan zelf meerennen, zou je kunnen concluderen dat de mens, net als water, bijna altijd de weg van de minste weerstand kiest. Op de marathonrenners na dan.

Op zich volledig natuurlijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_42142788
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Is inmiddels wel duidelijk dat de voornaamste reden van hun veroordeling is om het verteerbaar(der) te maken dat de plegers van de aanslagen op Bali hen binnenkort achterna gaan.

Begrijp me niet verkeerd: ieder die een ander opstookt tot het ombrengen van specifieke bevolkingsgroepen moet bestraft worden, maar ik heb toch echt ernstig de indruk dat er hier wat op hun conto geschreven wordt waar ze niet schuldig aan zijn.

Waarom? Het is geen geheim dat de Indonesische regering er een handje van heeft om achter de schermen de javanisering/islamisering een goede schop onder zjin kont te geven door hele groepen Javanen te importeren op andere eilanden en die daar eens lekker te laten rellen, met of onder het oog van het leger. En zodra er dan hysterische mensen jihad! jihad! staan te krijsen voor de camera's komt de rest vanzelf wel.

Het is dan ook op zijn minst hypocriet te noemen dat deze drie mannen (van een dikke minderheid die sowieso ook nog op zijn tellen moet passen) hiervoor berecht worden. Als ze als schuldig zijn, dan is het op zijn minst klassejustitie te noemen dat de justitie deze mensen wel weet te vinden en de plegers van dezelfde misdaad aan de overkant niet.

En nog maar eens opnieuw: schuldig -> straf. Dat het de doodstraf moet zijn word ik niet goed van.
En ook: dit is politiek die godsdienst misbruikt. Ik zeg niet niet omdat ik anti-moslim zou zijn.
Je haalt de woorden uit m'n mond. Tevens komt er nog eens bij dat deze drie mannen hoogstwaarschijnlijk een vergeldingsaktie op touw hebben gezet. Ze waren niet de eerste die aanvielen, maar deden dit in reaktie op eerdere aanvallen op de christen-minderheid in Sulawesi. Wat zouden jullie doen als ze je familie en vrienden onder jullie ogen afmaakten? Denk daar maar eens over na!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_42143422
En zie hier de reden voor Palastijnse verzetsterroristen.
pi_42145626
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:59 schreef Xith het volgende:
En zie hier de reden voor Palastijnse verzetsterroristen.
Maar dat zijn moslims, als die gefusilleerd worden mag het.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42226542
Justitionele Apparaat een autonome instantie? Ook In Indonesië

“Is dat wel zo”,: staat die niet ter discussie als men steeds de bevolking weet te choqueren door dat ze te veel of te weinig bestraffingen opleggen.
Als het die rechters zijn die afhankelijk van hun vooroordeel, vooral moslim rechters zijn, die hadden deze rechtspraak niet mogen doen.
Christelijke Rechters had hier voor aan gesteld moeten worden.
Vooral verbaast het mij dat er hier respons komt van mensen die het zo goed menen met de mensheid.
Het is te erg voor woorden, om te zien wat er in Sulawesi, is gebeurd

Doa bersama untuk ketiga terpidana mati, Fabianus Tibo (tengah), Dominggus da Silva (kanan) dan Marinus Riwu yang dipimpin Pendeta Josephus Suwatan di sebuah gereja di Palu, Sulawesi Tengah, Jumat (22/9)

Rellen in Indonesië na executie christenen
ATAMBUA - Honderden Indonesiërs zijn vrijdag woedend de straat opgegaan na de executie donderdagavond laat van drie christenen die waren veroordeeld voor het aanzetten tot geweld tegen moslims. De betogers trokken plunderend en brandstichtend door de plaats Atambua, in de overwegend christelijke provincie Oost Nusa Tenggara.

Kan de politiek er over beslissen, en is dat goed?
Het komt zo langzaam aan op confrontatie met die instantie omdat ook in Nederland de klachten over die instantie steeds meer kritiek te verwerken krijgt.
Langzamerhand wordt het eens tijd dat de V.N Verenigde Naties er op moet gaan toe zien wat er in die landen allemaal gebeurd, en daarop sanctie op legt.
Amerika incluis hoe zij zich mogen permitteren over mensen te beschikken, en er mee doen wat zij denken te mogen doen, onder de mom van hun veiligheid.
Ook als dat zou betekenen dat een land daarmee geïsoleerd raakt van de rest van de wereld.
Ook Nederland!, zij die denken dat Nederland zo goed gaat, vergist zich.
Ook zie je hier duidelijk steeds meer verontwaardiging ontstaan over de uitspraken, van rechters.
België heb je bijna een regering crisis voor nodig die Justitionele Apparaat waarop de minister van Justitie voor verantwoordelijk voor is maar eigenlijk geen moer te zeggen heeft.
Er heeft zich in de loop van tijd een elite opgestaan die denken dat zij die wijsheid hebben dat te doen, en te straffen waarop geen of wat staat tegen over de daad die verricht is.
In Europa te weinig, en in Azië, en de rest van de wereld te veel.
Amnestie Internationale is een zoet sappige groep die zich er niet van weet te kwijten om steeds meer die regiems aan te pakken, en het publiekelijk aan de tand te voelen.
Het kan ook zijn dat de pers zich niet van vergewist om daarin een handje te helpen.
Bang voor hun hachje en voor hun voort bestaan.
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld
Mensen die geen constructieve informatie hebben “niet op mijn posting reageren graag”,!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')