wyccie wil niet geloof ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:09 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen wyccie en broer niet gewoon eens afspreken?
Ik heb gister heel fijn op straat Italiaans gegeten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goede morgen trouwens Claudia
Hoe gaat het ermee??
Veel plezier op je cursus!quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb gister heel fijn op straat Italiaans gegeten.
En nu ga ik naar mijn cursus.![]()
Verkondig die dan ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, dat is Isa. Ik ben de mod met mening
Nou, ik stem altijd op de kunstinzendingen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verkondig die dan ook!![]()
![]()
of heb jij ook gezien wie wat heeft ingezonden?
Maar waarom dan niet? Vind je het niveau zo treurig?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, ik stem altijd op de kunstinzendingen...
Alleen deze keer kan ik er echt geen punten aan geven
Het klinkt zo klote om dat zo te zeggen, want ze hebben er vast wel hun best op gedaan denk ik..quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet? Vind je het niveau zo treurig?
Hoe had jij het gedaan dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het klinkt zo klote om dat zo te zeggen, want ze hebben er vast wel hun best op gedaan denk ik..
Laat ik het zo zeggen, ik vind dat bij de kunstinzendingen het onderwerp niet (of niet goed) gebruikt is..
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:00 schreef Augustina het volgende:
[..]
Kussie terug, AR!
En ook een voor jou, Lientje.
Ik had een foto van een Ikea-meubel gemaaktquote:
Misschien had ik dan toch een afvalbak moeten tekenen... dat zou zeker rommel hebben uitgestraald, want mijn tekentalenten zijn zeer beperktquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het klinkt zo klote om dat zo te zeggen, want ze hebben er vast wel hun best op gedaan denk ik..
Laat ik het zo zeggen, ik vind dat bij de kunstinzendingen het onderwerp niet (of niet goed) gebruikt is..
Da's leuk. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:07 schreef Augustina het volgende:
Ik had gister een feessie, ik mocht mijn P in ontvangst nemen.
Ja, hallo. Ik mocht geen mening hebben van een TTK'ertje hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nee, dat is Isa. Ik ben de mod met mening
1ste uitnodiging is binnenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar eens terug als je wordt uitgenodigd.![]()
Haha het bruine konijn dat ik aan mn vriendin gegeven heb werd gelijk 'stanley' gedoopt .. blijkt het een vrouwtje te zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn cavia Babette is nu toch echt gesexd als een Bobette.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik mocht geen mening hebben van een TTK'ertje hoor
quote:Smartlappenfeest met Sjonny & Anita
vrijdag 22 september 2006
Regelrecht uit de Warmoestraat zullen verschillende types u proberen te verleiden tot een gokje met balletje balletje of het kopen van een echte Rolex. Verschillende artiesten zijn rechtstreeks uit "de Pijp" gekomen om met nodige tranen levensliederen te laten horen. Geniet van de muziek en entertainment tijdens een heerlijk koud & warm buffet.
Avond vol muziek, entertainment, eten en onbeperkt drinken ¤ 40,- p.p.
wat hij zeiquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:51 schreef dwerg het volgende:
Ik zou ook op vakantie gaan als ik dat wist.
Of in ieder geval eens op tijd gaan slapen. Dat zou ook al een hoop schelen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:09 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen wyccie en broer niet gewoon eens afspreken?
ahum ik herhaal even wat ik gezegd heb lienekienquote:
Ja, AIO-plaats, hè. Da's natuurlijk geen echte baan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ahum ik herhaal even wat ik gezegd heb lienekiendinsdag brief sturen vrijdag uitnodiging binnen
vrij netjes solliciteren vind ik dat
kloptquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, AIO-plaats, hè. Da's natuurlijk geen echte baan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |