Dit zal vast ironisch bedoeld geweest zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:10 schreef LennyKravitz het volgende:
Rik over Jeroen: "... hoe hij praat.... met van die hele zinnen..."
Afleiding schijnt altijd heel goed te helpen tegen pijn of jeukquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
Ik nomineer Rik als nieuwe Hilde, daarnet zat ie nog als een zielig vogeltje overal te krabben en nu is ie weer helemaal Toppie![]()
Yep, ik wilde even provoceren, maar iedereen op Fok zit te schaken denkquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afleiding schijnt altijd heel goed te helpen tegen pijn of jeuk
Ik had het niet over mijzelf. Milicia vind Tijn wel leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat vinden vrouwen nu eigenlijk aan die tijn?
Als ik het met een man zou móeten doen, zou het Jeroen zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijzelf. Milicia vind Tijn wel leuk volgens mij.
Als ik in dat huis zou zitten en moest kiezen tussen de heren, zou ik toch ook voor Tijn gaan.![]()
Bij gebrek aan beter idd, de rest is echt een rampquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Als ik in dat huis zou zitten en moest kiezen tussen de heren, zou ik toch ook voor Tijn gaan.![]()
Die kale ouwe gek past meer bij jouw leeftijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het met een man zou móeten doen, zou het Jeroen zijn.
En baseer je dat op zijn uitstraling (karakter) of is dit een uiterlijk issue ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zelf in m'n cola bacardi toen ik het typtequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
verslik me gelijk in mijn bier
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het met een man zou móeten doen, zou het Jeroen zijn.
Lekker krabben tijdens het neuken enzo...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar Rik in that case.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar Rik in that case.![]()
Oh boyquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker krabben tijdens het neuken enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |