Dit zal vast ironisch bedoeld geweest zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:10 schreef LennyKravitz het volgende:
Rik over Jeroen: "... hoe hij praat.... met van die hele zinnen..."
Afleiding schijnt altijd heel goed te helpen tegen pijn of jeukquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
Ik nomineer Rik als nieuwe Hilde, daarnet zat ie nog als een zielig vogeltje overal te krabben en nu is ie weer helemaal Toppie![]()
Yep, ik wilde even provoceren, maar iedereen op Fok zit te schaken denkquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afleiding schijnt altijd heel goed te helpen tegen pijn of jeuk
Ik had het niet over mijzelf. Milicia vind Tijn wel leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat vinden vrouwen nu eigenlijk aan die tijn?
Als ik het met een man zou móeten doen, zou het Jeroen zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijzelf. Milicia vind Tijn wel leuk volgens mij.
Als ik in dat huis zou zitten en moest kiezen tussen de heren, zou ik toch ook voor Tijn gaan.![]()
Bij gebrek aan beter idd, de rest is echt een rampquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Als ik in dat huis zou zitten en moest kiezen tussen de heren, zou ik toch ook voor Tijn gaan.![]()
Die kale ouwe gek past meer bij jouw leeftijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het met een man zou móeten doen, zou het Jeroen zijn.
En baseer je dat op zijn uitstraling (karakter) of is dit een uiterlijk issue ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zelf in m'n cola bacardi toen ik het typtequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
verslik me gelijk in mijn bier
![]()
[..]
Lekker krabben tijdens het neuken enzo...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar Rik in that case.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Oh boyquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker krabben tijdens het neuken enzo...
Lekker aan zijn velletjes sabbelenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar ja.... is naturlijk wel een voordeel.... en een mond is een mond, laten we eerlijk zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oh boy![]()
En hij kan mannen in één minuut laten klaarkomen pijpend.![]()
op het moment dat ik dit lees hoor ik Rik zeggen "had ook nog gekund "quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
* nu een beetje misselijk wordt *quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekker aan zijn velletjes sabbelen![]()
een week later valt je leuter dr afquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oh boy![]()
En hij kan mannen in één minuut laten klaarkomen pijpend.![]()
nou doe mij dan maar e10, ff dat babyvet eraf rossen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
* nu een beetje misselijk wordt *
OMFG!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar ja.... is naturlijk wel een voordeel.... en een mond is een mond, laten we eerlijk zijn
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef latevogel het volgende:
[..]
op het moment dat ik dit lees hoor ik Rik zeggen "had ook nog gekund "![]()
[..]
als ik daar nu zat ,ging ik ff per ongeluk dat bord van die tafel af gooienquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zijn het wel een stelletje 'schaakwonders' daar in da huis
Mij ook ja. Maar Jeroen lijkt me een stuk makkelijker in de omgang.... en aardiger.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:25 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
en Ik baseer dat op beide.
Maar leukste man qua innerlijk lijkt me Semihr
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Rik heeft tenminste inhoud![]()
[afbeelding]
Zie je![]()
OMG...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar ja.... is naturlijk wel een voordeel.... en een mond is een mond, laten we eerlijk zijn
Ik moest opeens denken aan je gaap foto's, Scanquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar dat kriebelt zo met die haartjes he.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:25 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
en Ik baseer dat op beide.
Maar leukste man qua innerlijk lijkt me Semihr
LOL... tja... weet je wat.. Ik hou het gewoon bij het hetero zijjn. Lijkt me een véél beter planquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik moest opeens denken aan je gaap foto's, Scan![]()
[afbeelding]
Valkenburgse grotten zijn er niets bij. Goeiendag wat gat.
daar geloof ik dus juist geen reet van hé!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook ja. Maar Jeroen lijkt me een stuk makkelijker in de omgang.... en aardiger.
Semih heeft veel meer inhoud en is dus veel interessanter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
daar geloof ik dus juist geen reet van hé!
Jeroen is achterbaks (denk ik)
En semih rechtstreeks (net zoals ik )![]()
Idd......bibber...griezel...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... tja... weet je wat.. Ik hou het gewoon bij het hetero zijjn. Lijkt me een véél beter plan
kan ook lekker zijn hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja maar dat kriebelt zo met die haartjes he.
ik hou niet van mannen die niet kunnen praten zeg maar,liever iemand met wei je af en toe een heftige discussie kan voerenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
Jeroen is dom en inhoudsloos, Semih is intelligent en laat zich niet zo snel in een hoek drijven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ontopic dan maar weer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... tja... weet je wat.. Ik hou het gewoon bij het hetero zijjn. Lijkt me een véél beter plan
Was niet echt on topic nee... hoewel, Rik zit in het huis, dus een beetje toch welquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ontopic dan maar weer. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik hou niet van mannen die niet kunnen praten zeg maar,liever iemand met wei je af en toe een heftige discussie kan voeren
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was niet echt on topic nee... hoewel, Rik zit in het huis, dus een beetje toch wel
Maar ja, wat zullen we eens gaan zeggen over haar schaakgebeuren. Zullen we zetten gaan analyseren
Daarvoor zit Egbert daar al.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was niet echt on topic nee... hoewel, Rik zit in het huis, dus een beetje toch wel
Maar ja, wat zullen we eens gaan zeggen over het schaakgebeuren. Zullen we zetten gaan analyseren
Als hij klaarkomt, blijft hij vastgeplakt zitten met die haartjes.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
en als goedmakertje een kriebelde baartje ergens voelen
![]()
![]()
Ze willen de tuin niet missen morgenochtend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:37 schreef latevogel het volgende:
wat ligt Tijn nu daar te slapen![]()
staat een bed waar niemand naast ligt ,kruipt ie op de vloer![]()
ik lig in een deuk als ie zich weer verslaapt hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen de tuin niet missen morgenochtend.
Nou je het zegt....nieuwe aanpak ??quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Op 1 en 2 verschillende beelden. Dat gebeurt niet vaak
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze dat niet vaker doen. Nu is altijd stream 1 de close opname en stream 2 de wide shots zegmaar.... met 3 en 4 netzo. Waarom niet 4 verschillende beelden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou je het zegt....nieuwe aanpak ??![]()
Egg gaat er ook vandoor. En toen waren er nog 2quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik duik alvast in Rik's bed, truste allemaal!
Dat zeg ik !quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze dat niet vaker doen. Nu is altijd stream 1 de close opname en stream 2 de wide shots zegmaar.... met 3 en 4 netzo. Waarom niet 4 verschillende beelden?
Ja, dat bedoelde ik met een eerdere opmerking over Tijn. Hij kan heel symphatiek en meelevend zijn, maar is (vind ik) zelf toch niet helemaal zeker van zichzelf. Beetje onvolwassen nog.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
Lief van Tijn dat hij even inspringt op Egg zijn oudzijn-dip![]()
zoiets maar mag ook zonder baard hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
en als goedmakertje een kriebelde baartje ergens voelen
![]()
![]()
Dat denk ik ook, hij probeert met iedereen vrienden te zijn maar wel met een eigen mening. Ik vind het een leuke gozer, hij denkt aan anderen en aan zichzelfquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik met een eerdere opmerking over Tijn. Hij kan heel symphatiek en meelevend zijn, maar is (vind ik) zelf toch niet helemaal zeker van zichzelf. Beetje onvolwassen nog.![]()
Ken je dat ? Duizenden films gezien, maar als je een keer het verhaal aan iemand moet vertellen over een film is het van "ja, eh waar ging ie nou eigenlijk precies over !"quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:59 schreef latevogel het volgende:
film de Mask heeft veel indruk gemaakt op tijn,
Egbert geef toe dat ie slecht films kan onthouden (net als ik dus)
Tijn is duidelijk over zijn hoogtepunt heen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, hij probeert met iedereen vrienden te zijn maar wel met een eigen mening. Ik vind het een leuke gozer, hij denkt aan anderen en aan zichzelf![]()
Leuk ja, of ze herkend worden op straat na BB. Dat hopen ze natuurlijk, want daarom zitten ze erin. Eggggbert vroeg zich al eens hardop af of ze na BB voor hem in de rij zouden staan. Walgelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
Egg en Tijn vragen zich af waarom ze in het huis zitten. Echt een leuk gesprek![]()
Vind ik totaal niet, vind dit echt een super gesprek. Lig in een deuk hierquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:04 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Tijn is duidelijk over zijn hoogtepunt heen.
De humor ontgaat jou blijkbaarquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:05 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Leuk ja, of ze herkend worden op straat na BB. Dat hopen ze natuurlijk, want daarom zitten ze erin. Eggggbert vroeg zich al eens hardop af of ze na BB voor hem in de rij zouden staan. Walgelijk.
Wat heb je geslikt dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet, vind dit echt een super gesprek. Lig in een deuk hier![]()
anders ik welquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet, vind dit echt een super gesprek. Lig in een deuk hier![]()
maar is dit niet gewoon bij alle bb's ik bedoel als ik terug denk zaten ze daar ook te hangen op de bank enzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:07 schreef Bigblahbla het volgende:
Zelfs Egbert en Tijn zien in dat het erg saai is en geen fuck te doen in het huis![]()
Dat gaat jou helemaal niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |