abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:56:50 #1
58921 Day
You can fly!
pi_42036373
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op Streamverslagen donderdag 21 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 22 september 2006 @ 01:06:22 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42036542
Etienne zegt dat Monique en Sabrina denken dat hij verliefd is op Sabrina.
Rik: "Hoeveel kusjes heb je haar wel niet gegeven vanavond. Ik moest er bijna van kotsen"
Etienne: "Ja, maar zo ben ik. Het zit me niet lekker dus dat moet ik anders gaan doen""

Semih en Tijn flikken een geintje met de twee zusjes. Tijn leidt de zusjes af, Semih gaat naast het bed liggen aan Sabrina's kant en laat haar daarna schrikken. De meiden achtervolgen vervolgens de jongens met een stokje. Blijkbaar heeft Tijn daarbij een knal opgelopen.

Milica zit er intussen nog steeds mee dat iedereen denkt dat Jeroen verliefd is op haar. Ze weet niet goed hoe ze er mee moet omgaan. Ze vindt hem heel erg leuk, maar verder niets.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42036581
kheb een compilatie gemaakt van Etiennes zoveelste poging...
sorry, foto's zijn wat klein, eerste keer :-)

pi_42037639
Egg vindt Marlies een beetje eng. Tijn vindt dat ook.

Eg: je kan niet altijd zo vrolijk zijn

Tijn: alsof ze altijd heel zelfverzekerd is

Eg: Dat is niet zo

Tijn: ik heb haar zo aan het janken, heel klein hartje.

Eg: Milica kan ik mee praten, maar marlies kan ik niks mee, ze is vooropgezet.

Tijn: ik zoek de discussie met haar om er doorheen te prikken

Eg: Ja, dat wil ik ook

Tijn: Hoe echt is het allemaal bij haar

Eg; ogenschijnlijk is het, maar......

Tijn: ze is met het spel bezig

Eg; Ja, alsof ze dat heel bewust doet

Het gaat er nog steeds over, eg heeft het erover dat Marlies heeft gezegd dat Janine het verkeerd heeft opgevat. Maar hij vindt het niet sporen, ook met jeroen. Hij snapt er niks van "het kan niet, het kan niet". Hij snapt niet dat ze iemand op de bank zet en nadien dan helemaal met diegene meeleefd, hij vindt het hypocriet.

Eg denkt niet dat Tijn op de bank komt. Het gaat verder over het stemmen. Tijn zal als volgende E10 stemmen, Eg zegt dat de kans groot is idd.

Rik en E10 komen binnen. Er wordt wat gedolt over het schaken.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42037689
Ze kunnen niet slapen. Het gaat erover waarom ze niet over de schutting springen en pizza gaan eten E10 heeft besloten niet meer verliefd te zijn op zijn vriendin. Hij is nog wel op zich gek op haar, maar.......

Er wordt overheen geluld. Rik heeft heel veel jeuk en slaapt voor geen meter. het is 10 keer zo erg. E10 zegt dat ie bloed moet prikken. dat wil Rik niet, toestanden allemaal zegt ie. Tijn denkt dat ie allergisch is voor sommige mensen.

Egg wil Sjaan erdoorheen trekken, wat lol laten beleven. Rik: als ze zich kut voelt wil ze met rust gelaten worden. Egg wil toch iets kleins doen. Hij maakt zich zorgen om Rik's bulten en om Sjaan.
Only Human
pi_42037742
Ze doen er nog 1, hebben we wel genoeg hulzen. Rik heeft liever hulzen en er zijn er zat. E10 heeft erover dat de zusjes met de stokken wilden slaan en niet hard zouden slaan.

Tijn heeft het over het slaapkamer-incident dat ze op elkaar sprongen. Gaat van de hak op de tak. Gaat nu over gordijntjes die altijd open zijn, soms zie je de serre soms de keuken soms het podium. Tijn wil graag achter de schermen meekijken als ie eruit is, Egg ook. Egg zegt dat de camera's met je meelopen. Er zit dus echt iemand die met je meeloopt. Tijn heeft het over de haan die maar blijft gaan 's morgens, wilde de box van de muur af stompen.

Ze wachten altijd op de batterijenwissel pas dan gaan ze eruit.
Only Human
pi_42037776
Snackbarverhalen, wat ze allemaal lekker vinden bij de snackbar. Ze hebben duidelijk honger, het hele arsenaal aan snacks, kebabs ed komen voorbij.

Ze missen van alles en nog wat: mensen, muziek, stappen, snowboarden etc. Rik en Tijn zitten lekker te gapen.

*taait weer af
Only Human
  vrijdag 22 september 2006 @ 05:08:50 #8
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_42038141
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
Snackbarverhalen, wat ze allemaal lekker vinden bij de snackbar. Ze hebben duidelijk honger, het hele arsenaal aan snacks, kebabs ed komen voorbij.

[afbeelding]

Ze missen van alles en nog wat: mensen, muziek, stappen, snowboarden etc. Rik en Tijn zitten lekker te gapen.

*taait weer af
Beste kebab tent in den bosch zit tegenover de ici paris en dies nog goedkoop ook aldus Rik en Tijn
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_42038564
Alles rustig in het huis. Etienne slaapt voor de tuindeuren. Geen zicht nog op het plasmascherm.

Stream 1 op Semih en Micheline
Prinsessenkamer is op stream 2
Stream 3 op Etienne en Tijn ?
Stream 4 op Milica en Jeroen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Nostalgist op 22-09-2006 08:08:44 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42038573
Tuin is open (er is dus nog steeds 2 minuten vertraging op de streams)

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_42038732
Tijn is wakker. Hij lag inderdaad bij de tuindeuren. Hij maakt Tjen wakker en zegt dat de tuin open is.
pi_42038763
plichtsgetrouw gaat tijn in alle kamers waarschuwen dat de tuin open is, eg springt er gelijk uit en ook semih is er helemaal klaar voor. tjen heeft niemand gewaarschuwd maar is wel snel de bal gaan halen en staat als een van de eerste met bal buiten. gelukkig hebben ze vandaag nog een half uurtje tuin.
pi_42038885
Tijn zegt dat het tuinbordje steeds omflikkert. Etienne verwacht omdat het nie tzo stevig is, wel een keer weg zal worden gehaald...

Tijn ziet aan de zonnestand dat het nog niet ver na achten is. "De zon is nog niet over de schutting heen"

Semih : Egbert, je hebt weer gesnurkt. Egbert baalt daarvan.

Sabrina loopt nu ook de tuin in.

Semih schrikt ook af en toe van het gesnurk van Egbert. Hij haalt dan ineens diep adem

Sabrina kruipt op de bank bij Etienne

Tijn: "Godsamme zeg, zo lekker een croissantje met kaas en jus d'orange"

Semih: "Vrijdag; maandag min drie"

Tijn: De bal is een beetje ei-vormig"
Etiennne : "Hoe die daar in die kast terecht is gekomen mag Joost weten" ( )

[ Bericht 1% gewijzigd door Nostalgist op 22-09-2006 08:47:49 ]
pi_42039123

Tijn gaat naar binnen. Vlak daarvoor zei hij: "Ik ga naar de prinsessenkamer, lekker in het warme bed bij Sabrina liggen"

Kan hij het niet meer aanzien, Etienne en Monique?

Er toeterde een auto. "Dat is een franse auto" zegt Semih.

Tijn is weer terug.
pi_42039162
De gong. Ze gaan weer naar binnen.

Tijn ligt nu in het prinsessenbed naast Sabrina.

Monique is naar de wc geweest en loopt nu terug haar kamer in. Ze schrikt en gilt kort als ze Tijn in bed aantreft. Ze kruipt het bed in.

"Jij kruipt gewoon bij mij in bed, he, klein zwijntje" zegt Tijn als hij het bed weer uitgaat.

[ Bericht 82% gewijzigd door Nostalgist op 22-09-2006 09:07:17 ]
pi_42040172
9.30

Tijn kneed deeg voor het brood en E10 kijkt toe vanaf de barkruk
Ze praten over de "vriendin" van E10.
E10 vertelt dat hij het er met Sabje over gehad heeft gisteravond,hij zou niet meer verliefd op haar zijn en wat hem betreft is de relatie over.
Hij mist haar ook helemaal niet.
Tijn maakt dan nog de (terechte) opmerking dat het voor zn vriendin niet zo leuk is om dit via de tv te moeten vernemen.
E10 reageert hier een beetje lacherig op.

Tijn vertelt ff tussendoor dat hij zin heeft om een goeie film te kijken.

Even later begint Tijn toch weer over E10's vriendin. ( hij noemt haar Chantal?)
Vraagt E10 of hij soms niet naar de DBK wil om via BB een boodschap voor haar door te geven.
E10 gaat hier niet echt op in, zegt nog wel dat het wel vaker "aan en uit" is geweest met haar en dat alles anders is in het huis.
Tijn maakt de opmerking : " het is toch niet raar om verliefd te zijn op Saar?"
E10 ontkent dit te zijn. Hij vindt haar fantastisch maar is absoluut niet verliefd.
Dan begint Tijn erover dat er nog meer mensen verliefd zijn in het huis.
Ze hebben het even kort over Jeroen en Milica.
E10 denkt dat Jeroen meer kans maakt ( dan hem?) omdat Milica nog vrij is en geen kind heeft.
Tijn zegt dat Milica Jeroen niet aantrekkelijk vind en zich lichamelijk niet aangetrokken voelt tot hem

cap site Talpa ( ik kan geen caps maken helaas en op de cos staan ze ook niet momenteel)

E10 vraagt Tijn of hij nog steeds verliefd is op zn ex.
Tijn antwoord dat hij er veel over gepiekerd heeft en Ja, hij is nog verliefd maar hij ziet wel hoe het allemaal loopt als hij het huis uit is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snoet123 op 22-09-2006 10:08:10 ]
pi_42040458
10.10

E10 en Tijn nog steeds in de keuken aan het "kokkerellen"
E10 heeft uien gesneden en bakt deze nu
(volgens mij gaan ze uienbrood maken )
Ze zijn niet echt spraakzaam meer, lange stiltes tussendoor en ieder doet zijn "ding"

Rest vd bewoners slaapt nog
pi_42040942
De haan gaat, de bewoners draaien zich nog eens om.
pi_42040972
10.25

Ze zijn klaar met de voorbereidingen van het broodbakken.
Maken nu een praatje over het weer en de herfst.
Klok die binnenkort een uur verzet gaat worden.
(volgens mij raakt de gespreksstof tussen de heren aardig op)

10.30

Tijn zegt zo " lam als een konijn" te zijn en gaat even liggen in de relaxstoel naast de rode telefoon.
Hij gokt dat het rond 11.00 zal zijn ( niet slecht gegokt Tijn)
De hren bespreken ff in het kort de inrichting van het BB huis.

Tijn vindt dat sommige zaken slecht en goedkoop afgewerkt zijn.( bv plafond en muurafwerking)
Vindt het dan weer tegenstrijdig met de meubels want er worden wel tafeltjes van ¤1100,- neergezet

10.38 De Haan

*klokt uit
pi_42043356
Monique : "Ik vind het echt niet leuk dat Etienne in ons bed ligt"

Etienne komt eraan.

Monique: "Heb je aan mijn kant gelegen?" Etienne: "Nee"

Monique : "Ah, mooi"
Etienne : "Ben je vies van mij of zo?, chagerijnig wijf"

Ja, zie je, zegt Monique, dan krijg ik weer klappen.
pi_42044064

Tijn en Mo stoeien nog maar eens wat.
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:20:30 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42045400
Janine zit in klaagmode. Ze ergert zich aan de herrie 's nachts en zit er vooral mee dat ze zo weinig te eten hebben. Ze krijgt pukkels en ze valt af. Volgens Janine kan ze dat met haar werk niet hebben. Ze klaagt en klaagt maar door. Ze is het allemaal spuugzat. Ze eindigt ermee dat ze het huis uit gaat als ze volgende week weer een noodrantsoen hebben.

Milica zegt dat ze zich wel lekker voelt omdat ze genomineerd staat. Ze heeft iets om naar uit te kijken. Als ze blijft is het goed... en als ze naar huis moet is het ook goed. Volgende week denkt ze weer genomineerd te staan (als ze blijft) en dan heeft ze dus weer het gevoel dat er iets is om naar uit te kijken. Zonder genomineerd te staan heb je eigenlijk niets, vindt ze.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42048255
Er lag een brief in het washok:

De dokter komt weer voor Rik en Janine haar geklaag heeft gehoor gekregen. BB denkt dat ze allergiesch is voor pindakaas en daarom krijgt aléén zij jam van BB.

Ook is haar föhn per ongeluk in het washok beland, maar die krijgt ze terug. En ook die mag aléén zij gebruiken. BB hoopt op sportiviteit van de medebewoners, dat ze de föhn niet stiekem gaan gebruiken.
pi_42050927
Oke, even in het kort de tuinmiddag, die overigens verdomd lang duurde.

Mo vertelde aan Marlies dat Rob voor haar een realtie heeft gehad met eenmeisje uit denemarken, daar is hij ook door ontmaagd enzo en ze hadden een realtie die dooral erg sexueel was. Ze schreven veel brieven, ook toen rob al een relatie had met Mo. Op een gegeven moment kreeg dat meisje uit denemarken een vriendje maar toch bleven ze schrijven terwijl die jongen het eik niet zoleuk vond. Op een bepaald moment zou dat meisje gaan trouwen en toen had haar vrioend gezegd dat het nu echt afgelopen moest zijn met dat contact met rob. In de brief waarin dat meisje dat schreef aan rob stelde ze voor om toch te lbijven schrijven en dan een tussenpersoon te gebruiken. Toen was het voor mo ook welgenoeg en vond ze dat het moest stoppen.
Tijden later, Mo en rob woonde net samen, was mo een vriendin haar nieuwe huis aan het laten zien. De telefoon ging en rob nam op en sprak in het engels. Op een bepaald moment hoord ze hem zeggen: i dont think my girlfriend would really like that.
Dus mo naar rob wat er aan de hand was. Rob zei dat dat meisje uit denemarken samen met een vriendinnetje langs wilde komen en dan bij rob logeren. Mo heel boos dat rob haar als excuus had gebruikt om nee te zeggen tegen dat meisje, Mo had graag gezien dat rob uit zichzelf dat meisje niet te logeren wilde hebben.

Vervolgens ontstond er discussie tussen meiden en jongens in de tuin, de jongens vonden dat rob dat best had kunnenzeggen en de meisjes vonden dat rob het bij zichzelf had moeten houden en niet mo de zwarte piet had moeten toespelen.

De mannen gingen het aan rik vragen, rik ging met de vrouwen mee. De mannen gingen het aan egbert vragen, die ging met de mannen mee.

Verder heeft mo ook nog verteld dat ze een weekendje naar parijs zou gaan met rob. op de een of andere manier ging rob liever voetballen op zaterdag dus ze waren niet erg gezellig tegen elkaar. Toen mo zaterdagmorgen vroeg de tassen aan het inpakken was liep rob nogal te klieren en te klooien, steeds tegenhaar aanlopen enzo. Mo stelde toen voor dat rob toch maar zou gaan voetballen. Voor ze voetbal had gezegd had rob zn tas al gepakt en was de deur uit, terwijl hij tegen mo riep dat zij de tassen maar ff moest inpakken en hem smiddags om 1700 uur moest ophalen (zondagavond moesten ze weer thuis zijn ivm werk monique). Mo helemaal flabbergasted, die had blijkbaar verwacht dat rob door haar opmerking was gaan iznien dat hij niet zo leuk aan het doen was en zich normaal zou gaan gedragen. Helaas werkt dat bij de meestemannen niet zo.
Mo heeft toen haar tas ingepakt en heeft haar vader gebeld en die heeft haar opgehaald.
Om 1700 uur belde rob waar ze nou bleef. Toen zei mo dat ze THUIS zat en thuis betekende bij haar ouders en ze zou nooit meer terugkomen.
Ze zijn toen half jaar uit elkaar geweest en rob heeft enorm de beest uitgehangen die periode.
Verder vertelde Mo dat ze wel vaker periodes hebben gehad dat ze wel op elkaar konden kotsen gewoon.

Verder zitten ze nu nog steeds in de tuin en is egbert de plantjes aqan het sproeien.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_42055305
Marlies haalt een envelop uit de voorraadkamer.

Iedereen verzamelt in de zitkamer:

Milica, Etienne en Jeroen, BB is van plan jullie uit te nodigen voor het exit-diner.
Jullie mogen het eten samenstellen.
Jullie groepje gaat uitelkaar vallen, vandaar een saamhorigheidsetentje.

Het mag uit drie gangen bestaan.

Binnen een kwartier de bestelling doorgeven via de telefoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')