Ik ook nu ik vanavond heb gehoord dat ik nog thuis gebracht ga worden ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:06 schreef DreamAway het volgende:
krijg steeds meer zin in zaterdag zeg!
het origineel is ook heel erg mooi ja! die hoorde ik zowaar in mn favoriete serie afgelopen dinsdag, hulde!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef Xantra het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik het origineel iets geiler![]()
ook leuk:
vinny troia - flow
die ken ik niet, ken alleen de starkillers en emjea remix en die zijn vet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:26 schreef DreamAway het volgende:
[..]
het origineel is ook heel erg mooi ja! die hoorde ik zowaar in mn favoriete serie afgelopen dinsdag, hulde!![]()
En Vinny troia feat. Jaidene Veda - Flow (gareth emery remix) is heilig/(geilig?)!!ook al verslaafd aan!
Jon O'Bir - Ways And Means 007quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
die ken ik niet, ken alleen de starkillers en emjea remix en die zijn vet!
zal de gareth emery een checken![]()
ik geloof trouwens dat iemand mij nog een lolly schuldig is. Al ruim een half jaar ofzo!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik heb die Blake Jarrell nu ook een paar dagen en ben ook verslaafd!.
ASOT was vanavond wel puik, op het laatste half uur na..
Mja, er ligt hier een hele zak met salmiaklollies...maar die mot mevrouw niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:47 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik geloof trouwens dat iemand mij nog een lolly schuldig is. Al ruim een half jaar ofzo!![]()
ik vraag me overigens af wat eclectic nou precies is, kan iemand me t uitleggen?![]()
zeg!!! jij houdt er dus niet van als vrouwen aan lollies zitten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vrouwen, Lollies
... Vrouwen + Lollies =
![]()
.. zoiets?
ja sorry, btje moeite mag ik toch wel terug verwachten, heb toen speciaal zo'n hele zak cola lollies gehaald omdat jij er eentje wildequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:42 schreef m-kay het volgende:
Mja, er ligt hier een hele zak met salmiaklollies...maar die mot mevrouw niet..
Neem ik voor je mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:16 schreef DreamAway het volgende:
nee doe maar perzik ofzo(das extra lastig)
Jij krijgt een genetisch gemanipuleerde soja lolly vol met E nummers die pilssmaak simuleren. Uiteraard in de triviale kleuren der Hertog Jan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:56 schreef jackson het volgende:
Doe mij maar een pilsje ipv een lolly, mag dat ook?
Geil, Hertog Janquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:03 schreef swopfile het volgende:
[..]
Jij krijgt een genetisch gemanipuleerde soja lolly vol met E nummers die pilssmaak simuleren. Uiteraard in de triviale kleuren der Hertog Jan.
edit: Sjaakson! Hoe heet die parkeergarage ook al weder die dicht bij de poema zit?
Dat jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:18 schreef Veersesmurf het volgende:
Vreedenburg toch o.i.d.?
klote zeg!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:49 schreef Xantra het volgende:
ik kan vanavond niet komen, me knie ligt in de prak en daardoor lukt het niet om tot 4 uur ofzo door te moeten, en me chauffeur (waarmee ik tot 1 uur ofzo ging) die heeft geen auto, anders was ik natuurlijk wel even gekomen om Tom aan te moedigen, ik vind het erg kut![]()
veel plezier allen, volgende keer ben ik er weer
Pils hakkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:30 schreef m-kay het volgende:
Dan is het aan ons om extra hard te hakken denk ik zo!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |