quote:Mike Bosteels (115636315)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
zou ik ze verkopen of doortrainen?quote:Jorrit Gijsbertsen (120215855)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik zou zeker die 18-jarige goed doortrainen, die levert namelijk niet bijster veel op met z'n 18-jaar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef Swennus het volgende:
vandaag 2 spelers gepopt:
18 jarige def naar uitstekend en 18 jarige def naar goed
zou ik ze verkopen of doortrainen?
Moet mijn stadion uit gaan breiden zit vol tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeker die 18-jarige goed doortrainen, die levert namelijk niet bijster veel op met z'n 18-jaar.
18-jarige uitstekends leveren zo'n 200k op, een goed zal zo op 50-75k zitten. Vind je dat niet genoeg, train je ze door. Heb je meer dan 10 trainees of sta je rood, verkoop je ze en koop je er 2 redelijks hoog van 17 voor terug.
562 Supporters 12k satdionquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeker die 18-jarige goed doortrainen, die levert namelijk niet bijster veel op met z'n 18-jaar.
18-jarige uitstekends leveren zo'n 200k op, een goed zal zo op 50-75k zitten. Vind je dat niet genoeg, train je ze door. Heb je meer dan 10 trainees of sta je rood, verkoop je ze en koop je er 2 redelijks hoog van 17 voor terug.
Dat is een wat te makkelijke beredenering. Voor hetzelfde geld is iemand gewoon heel efficient met z'n salariskosten (allemaal Nederlanders, weinig bijstats, etc), en dan boor je 'm toch flink wat geld door de neus.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Stadion pas uitbreiden als je niet meer quitte speelt (2 wekelijks gezien). Of als je van plan bent niet meer quitte te spelen natuurlijk
als je stadion altijd vol zit, gooi je gewoon geld weg door de misgelopen inkomsten. dus als je het geld hebt of kan vrijmaken zou ik zeker uitbreidenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Stadion pas uitbreiden als je niet meer quitte speelt (2 wekelijks gezien). Of als je van plan bent niet meer quitte te spelen natuurlijk
omg, wat een onzin heb ik uitgekraamt gisteravond zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zelfs joralf weg, laatste strohalm, nu moet ik echt maar naar bed vrees ik...
voor bijstats betaal je nauwelijks salaris. het is vooral de hoofdstat die salaris slurpt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:44 schreef twi het volgende:
Dat is een wat te makkelijke beredenering. Voor hetzelfde geld is iemand gewoon heel efficient met z'n salariskosten (allemaal Nederlanders, weinig bijstats, etc), en dan boor je 'm toch flink wat geld door de neus.
We zullen de logs niet bewarenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg, wat een onzin heb ik uitgekraamt gisteravond zeg![]()
Goedemorgen Grumpey... Hoe voel je je??quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg, wat een onzin heb ik uitgekraamt gisteravond zeg![]()
het posten van irclogs op die forum is verboden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |