ik heb trouwens nog wat spelers te koop staan voor de liefhebbers. Vanavond trouwens een lastige wedstrijd op het programmaquote:
Idem. Toch maar gekozen voor de countertactiek.quote:Op zondag 24 september 2006 11:57 schreef komrad het volgende:
[..]
Vanavond trouwens een lastige wedstrijd op het programma
Ik zal eens een kijkje nemenquote:Op zondag 24 september 2006 11:57 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb trouwens nog wat spelers te koop staan voor de liefhebbers. Vanavond trouwens een lastige wedstrijd op het programma
Dat zal ze lerenquote:Op zondag 24 september 2006 13:01 schreef Grumpey het volgende:
24-09-2006 You changed your weekly investment in the youth squad to 0.0 ¤.
ik ben er vanaf vandaag mee gestopt. Jeugd is ook niet meer wat ie geweest isquote:Op zondag 24 september 2006 13:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
neem een voorbeeld aan ondergetekende, die netjes een HT-gerelateerde bijdrage maakt.
mijn yp was naatje: 19 jr, matig vleugelspel
Hoe lang duurt het dan nog voordat je jeugd een niveau zakt?quote:Op zondag 24 september 2006 14:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik ben er vanaf vandaag mee gestopt. Jeugd is ook niet meer wat ie geweest is
mhoaw, ik vermoed over 2 weken al redelijk, zodra ie daaronder daalt stop ik met dat knopje indrukken.quote:Op zondag 24 september 2006 14:17 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan nog voordat je jeugd een niveau zakt?
Ik neem aan dat je de volgende weken ook nog pult? Tot je jeugd tot matig is gezakt?
Zulke pulls krijg je ook maar 1x in het seizoen lijkt mequote:Op zondag 24 september 2006 14:53 schreef Lennox het volgende:
Andere vriend van me pulled ook even goed scoren + goed PM 2200 tsi en 17 jr.
Soms is dat echt frustrerend, vooral als je weet dat hen JO nog niet op uitstekend staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |